European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit díjazták. A győztes kampányban a Magyar Telekom az Uniomediaval és a MEC Hungaryvel és a Webdreammel dolgozott együtt.
A Magyar Telekom kampánya a regionális kategórián belül bizonyult a legjobbnak. A Legyél Te is Informatikus! program 2017 tavaszán bővült ki a „Kihívással”, amely egy, a program honlapján elérhető online kalandjáték. A Kihívásban 9-12. évfolyamos középiskolásokból álló csapatok vehettek rész, akiknek olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást és az alapszintű programozói ismereteket.
A versenyre az előzetes várakozásokat felülmúlva mintegy 109 iskola csapata, azaz körülbelül 500 fő jelentkezett, és a játék ideje alatt 16 400 sornyi programkód született meg. A nemzetközi díjat a játékhoz kapcsolódó kommunikációs kampány PR megoldásaival nyerte a Telekom. A Kihívás kampányt ismét erősítették GameDay Iroda vloggerei, akik a program elindításában tavaly részt vettek.
- Hirdetés -
Díjazták a Telekom kampányát
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Fontos ügyet támogathatnak a Tesco vásárlói
Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2023 októberében is jótékonysági akciót indított az emlőrák elleni küzdelem támogatására. A Go Pink címkével jelölt termékek vásárlásával az áruházlánc vásárlói 5 forinttal segítik a Semmelweis Egyetem Belgyógyászati...
Nagyot újított a K&H
Szóbeli utasítás alapján is lehet forintátutalást kezdeményezni a K&H mobilbankjában. A K&H tavaly novemberben indította útjára Kate-et, a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztenst, akivel az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott, 6,5 százaléka pedig...
Kapszulás vagy kotyogós? Ezt veszik a kávérajongók
Tízből hat vásárló kapszulás kávét rendel, megerősödött az őrölt kávék forgalma, az ügyfelek több mint ötöde pedig online rendel szemes kávét az eMAG-ról. Az eMAG legutóbb 2021-ben vizsgálta a platformján zajló kávévásárlási szokásokat, akkor...
Ennyit keres most egy kezdő informatikus
A legtöbben minimum 5 év szakmai múlttal, vendéglátós, oktatási, pénzügyi vagy kereskedelmi területről váltanak IT-ra.A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan...
Egyre több magyar munkavállaló keres külföldön munkát
Az utóbbi években fokozódó tendencia, hogy egyre több magyar állampolgár hagyja el hazáját, hogy külföldön találjon munkát és boldogulást. Ez a jelenség főként a hazai gazdasági instabilitás és az ezzel járó infláció eredménye.Az Európai...
Több száz emberen segített az Erste
Az elmúlt években 70 család, összesen mintegy 400 ember lakhatási gondjain enyhített az Erste Social Housing programjának segítségével a Habitat for Humanity Magyarország. A bank a lakhatási világnap alkalmából a magyar társadalom egyik legégetőbb...
Valódi növekedésről álmodni sem mernek a hazai cégek
Enyhén magasabb árbevétel- és nyereségnövekedéssel tervez a hazai kkv-szektor az év elejéhez képest, de továbbra is messze az infláció alatt vannak a várakozások: átlagosan 8,6 százalékos bevétel-, és 4,4 százalékos profit reálérték növekedést valószínűsítenek...
Erősítenék a média átláthatóságát és függetlenségét
Az európai tömegtájékoztatás szabadságáról szóló jogszabályról 448 szavazattal, 102 ellenében és 75 tartózkodással kedden elfogadott álláspontjukban az Európai Parlament képviselői azt várják el a tagállamoktól, hogy gondoskodjanak a nézőpontok minél szélesebb körének nyilvánosságot adó...
Nemzetközi szervezethez csatlakozott az MMSZ
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához a European Marketing Confederationhöz (EMC).
A több mint 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének...
Erőteljesen fognak emelkedni az árak a tévés reklámoknál
Komoly áremelkedésre kell számítani a tévés reklámok kapcsán – mutatott rá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Internet Hungary első napján tartott kerekasztal-beszélgetés során. A disztribúciós díjak alakulása is kérdéses és az is...
- Hirdetés -