A Geometry Global a Highlights of Hungary 55 shortlist-es alkotásából az előkelő 9. helyezést érte el a Budapest Pride számára készített interaktív plakáttal, amely a 16. ARC köztéri kiállításra készült. A felület személyes bevonódás révén ösztönözte állásfoglalásra a kiállítás látogatóit az azonos neműek házassága kérdésében.
A 4 éve alapított Highlights of Hungary elismerés célja, hogy objektív szemlélettel, komplex eszköztárral közvetítsen értékeket a társadalom, illetve a kisebb közösségek felé, és hogy bemutassa az év legkreatívabb ötleteit.
A pályázaton minden évben 55, kurátorok által nevezett ötletet, kampányt értékelnek, ezek közül pedig végül 10 alkotás kaphat díjat. A 2017. február 2-án a Toldi moziban megrendezett gálaesten a Geometry Global ötlete a 9. helyezést érte el.
Az elismerést a WPP globális hálózatához tartozó kreatív ügynökség a Budapest Pride számára készített óriásplakátjáért vehette át, amely a szervezet tevékenységének egyik kiemelt területére, a hazai LMBTQ közösség számára kulcsfontosságú kérdésre, az azonos neműek házasságára hívta fel a figyelmet.
A felület interaktív kialakításának köszönhetően a kiállítás látogatói egyenként „léphettek fel” egy, a plakát előtt kiállított emelvényre, ahol a „NEM” szót a testükkel kitakarva foglalhattak állást a kérdésben. Véleményüket továbbá megoszthatták a közösségi médiában, illetve különböző online fórumokon.
Az alkotók:
Benesch Ferenc – Executive Creative Director, Geometry Global
Bathó Gabriella – Account Director, Geometry Global
Miksó Anett – Account Supervisor, Geometry Global
Ostoróczky Boglárka – Junior Account Executive, Geometry Global
Thurzó Levente – Head of Art, Geometry Global
Szabó Zsolt – Art Director, Geometry Global
Bagladi Gábor – Copywriter, Geometry Global
Közreműködők:
Budapest Pride:
Karlik Cintia – Szervező
Varga Zsaklin – Szervező