A Logitech tizenhat termékét is elismerték a 2018-as iF DESIGN AWARDS versenyen. Az idei győzelmekkel a 2018-as zsinórban a nyolcadik év, amelyben a német dizájnszervezet, az iF Logitech termékeket ismer el. A termékdizájn kategóriában elért 13 díj mellett a Logitech kreatív stratégiával és tartalom előállítással foglalkozó csapatát és partnereit a kommunikációdizájn kategóriában ismerték el.
A 2018-ban díjazott termékek listája:
Logitech Circle 2
Logitech G413 Mechanical Backlit Gaming Keyboard
Logitech G433 7.1 Gaming Headset
Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System
Logitech G Pro Mechanical Gaming Keyboard
Ultimate Ears BLAST + Ultimate Ears MEGABLAST
Ultimate Ears WONDERBOOM
Logitech CRAFT Advanced Keyboard
Logitech MX Master 2S + Flow
Logitech MeetUp
Logitech MX Sound
Logitech Spotlight Presentation Remote
Logitech Rugged Combo
“A dizájn áll minden középpontjában, amit csinálunk,” – mondta Alastair Curtis, a Logitech vezető dizájnere. Heidi Arkainstall, a Logitech marketingigazgatója hozzátette: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén először elismerték munkánkat a kommunikációdizájn kategóriában.”
A Logitech kommunikációdizájn kategóriában győztes alkotásai között megtaláljuk:
a Logitech G433 „Play Advanced” videót
a Logitech G POWERPLAY „Play Without Limits” videót
az Ultimate Ears „Ultimate Speak” kampányt és videót
Az iF DESIGN AWARDS a formatervezés szempontjából kiemelkedő termékeket jutalmazza, többek között olyan szempontok alapján, mint a tervezés minősége, a kivitelezés, az anyagválasztás, az innovációs faktor, a funkcionalitás, az ergonómia és az egyetemes megjelenés. Mint a dizájnbeli kiválóság nemzetközi szimbóluma, az iF DESIGN AWARDS 60 szakértője több min 20 ország termékeit zsűrizi.