- Hirdetés -

Díjeső a Sparnál

|

- Hirdetés -

Újabb szakmai versenyeken kapott rangos díjakat a kiskereskedelmi vállalat, benyújtott pályamunkái a hiper-, illetve a szupermarketek kategóriájában is győzelmet szereztek. A dunaújvárosi INTERSPAR lett „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” cím birtokosa, a SPAR pedig megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” kitüntetést és felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és „Az Év Kiskereskedője 2021” címet használja. A vállalat mindemellett a Trade magazin „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” elismeréseit is átvehette, illetve a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is elnyerte.

„Számunkra a díjak – a szakma és közönség elismerései – azért fontosak, mert bizonyítják és visszaigazolják üzletpolitikánk és vállalati filozófiánk helyességét. A minőség, a modernizáció és a – társadalmi, környezeti – megfelelés hívószavai szerint végzett munkánk, fejlesztéseink és beruházásaink, illetve kezdeményezéseink egyszerre kapcsolódnak a hagyományainkhoz, és kijelölik a SPAR helyét a XXI. század világában. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a StarStore – Az Év Kereskedője 2021 rangos versenyén a hipermarket és szupermarket kategóriában is vállaltunk üzleti megoldásait a legjobbak közé sorolták. Rendkívül hálás vagyok kollégáimnak, az áruházlánc közösségének, mert a kitüntetések elsősorban az ő áldozatos, lelkiismeretes munkájukat dicsérik” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Trade Magazin által szervezett StarStore – Az Év Kereskedője 2021 versenyen a vállalat „Modern megoldások és extra kínálat a dunaújvárosi INTERSPAR-ban” című pályamunkájának köszönhetően a tavaly közel 1,8 milliárd forintból korszerűsített Fejér megyei város áruháza elnyerte „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” címet. Az egység – egy másik vállalattal – választékát és szolgáltatásait tekintve a legmagasabb pontszámot érte el az üzletek versenyében az összes kategória közül, melynek köszönhetően jogosult a „Store of the Year 2021” cím önálló használatára is.

A SPAR ezen kívül a kereskedelmi láncok versenyében „A magyar kiskereskedelem pillére a SPAR Magyarország!” című projektjével megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” címet is. A megmérettetésen részt vett kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján a szakmai zsűri fődíját az áruházhálózat is átvehette – megosztottan –, ezzel felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és az Év Kiskereskedője 2021 címet önállóan használja.

A díjak odaítélésében döntő szerepet játszott a széles, a speciális fogyasztói igényeket is maximálisan figyelembe vevő árukínálat, a kreatív és innovációs tartalom, illetve a cégnek a magyar kiskereskedelemben betöltött szerepe, amelynek egyik leghangsúlyosabb eleme a hazai áruk, ezáltal a magyar termelők támogatása.

Ugyancsak a Trade Magazin koordinálta „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” pályázaton a vállalat „Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR” és „A Magyar Máltai Szeretetszolgálat kézműves termékei a SPAR Magyarország kínálatában” elnevezésű projektjeit szintén díjazták. A szakmai bírálóbizottság döntése indoklásában nagyra értékelte az üzletlánc társadalmi ügyekben való aktív részvételét, a rászorulók és a hazai vállalkozások támogatását. A SPAR a bevált formák mellett folyamatosan új utakat és lehetőségeket keres a hatékony szociális gondoskodás, illetve a hazai piac felkarolása kapcsán. A fenntarthatósági szimbólumdíjak a vállalat ezen a téren végzett munkáját minősítették kiválóra.

A SPAR Magyarország – a szakma egyik legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en – átvehette a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is. A rangos elismerést az a kereskedelmi társaság kaphatja, amely a Magyar Termék védjegyét használó gyártócégek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai áruk értékesítésért, népszerűsítéséért. A vállalat számára különösen értékessé teszi a kitüntetést, hogy azok a cégek – partnerek – méltatták a díjra, amelyekkel a mindennapi munka során együtt dolgozik.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk....

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA