- Hirdetés -

Díjazták a Tesco egészséges termékeit

|

Áprilist követően ismét bővítette tudatos táplálkozást támogató termékválasztékát a Tesco. Ezúttal a termékkörbe tartozó friss élelmiszerek kínálata nőtt átlagosan 50 százalékkal. Az áruházlánc elsősorban a hozzáadottcukor-mentes termékeinek körét bővítette, valamint több olyan magyar vállalkozással is együttműködést kezdeményezett, melyek termékeivel a vegán élelmiszerek választékát növeli. A Tesco célja, hogy minél több hazai termékkel segítsen vásárlóinak egészségesebben élni, ezen szándékát pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy soha ennyi termékkel nem nyert még elismerést, mint az idei Mentes-M versenyen.

50 százalékkal bővült a Tescónál a tudatos táplálkozást támogató friss élelmiszerek kínálata. A bio, fehérjedús, vegetáriánus és vegán, mentes, valamint szénhidrát-, só- és zsírcsökkentett termékek körén belül a legnagyobb mértékben a hozzáadott cukrot nem tartalmazó kínálat fejlődött tovább. Becsült adatok szerint 2021-ben Magyarországon a 20 és 79 év közötti felnőtt lakosság 7 százalékát érintette a cukorbetegség, míg a prediabétesznek megfelelő csökkent glükózintoleranciával (IGT), illetve emelkedett éhomi vércukorral (IFG) a magyarok további 3,5, illetve 3,8 százaléka küzd. Így egyre többen figyelnek oda a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége által is ajánlott egészséges étrendre, amely többek között a hozzáadott cukrok kerülését tanácsolja.

„Folyamatosan növekvő igényt tapasztalunk a hozzáadott cukrok étkezésből való kiiktatására, ezért is bővítettük az ezt kielégítő termékszegmenst frissáruválasztékunkon belül. Emellett vállalásunkkal összhangban a növényi alapú húshelyettesítők kínálatának növelésében is nagyot léptünk most előre” - mondta Kámán Tamás, a Tesco Magyarország beszerzési igazgatója.

Az áruházlánc vásárlói a Tesco sajátmárkás termékei között is számos tudatos táplálkozást támogató élelmiszert találnak. Laktózmentes termékek között tejeket, sajtokat, szendvicskrémeket, joghurtokat és tejfölt is kereshetnek a vásárlók Tesco márkanév alatt. Az áruházlánc vegán és vegetáriánus kínálatát is fejleszti: sajátmárkás humusz, félkész vegán ételek és tofuk mellett már vegán kókuszgurt is szerepel a kínálatban.

A Tesco legutóbb tavasszal vezetett be mintegy 200 új, a tudatos táplálkozást támogató élelmiszert a választékába, hogy kiszolgálja azon vásárlóit, akik egészségügyi okokból vagy életmódbeli megfontolásból keresik a mentes, bio, organikus, vegetáriánus és vegán termékeket. Tesco Free From és Tesco Plant Chef márkanevek alatt forgalmazott termékei közül az idei Mentes-M versenyen összesen 7 nyert el díjat. A versenyen többek között díjazták a Tesco Free From gouda sajtot, őszibarack-mangó ízű joghurtot, kukorica- és rizslisztes spagettit, étcsokis–földimogyorós–pisztáciás szeletet és többmagvas gluténmentes szeletet, valamint a Tesco Plant Chef csicseriborsóból és szezámmagból készült krémjének petrezselymes avokádópépes és aszaltparadicsom-pépes verzióját.

„Tavaly amellett köteleztük el magunkat, hogy 2025-ig háromszorosára növeljük a növényi alapú húshelyettesítők értékesítését, miközben az egyéb vegán termékeket is egyre többen keresik. Így több új hazai szállítóval is megállapodtunk, köztük olyan kis manufaktúrákkal, mint a Bioorganik, a 827Market, a Vegan Grill, a Vega-Farm vagy az All In Natural Food. Együttműködésüknek köszönhetően immár 137 százalékkal több friss vegán élelmiszer közül válogathatnak vásárlóink. Örömmel tapasztalom, hogy velünk együttműködve a hazai gyártók egyre nagyobb számban fejlesztenek olyan termékeket, melyekkel egyszerre több táplálkozási igényt is lefednek. Főként a desszertek kategóriájában kaphatók ilyen termékek a Tescóban, amelyek laktózmentesek, egyben vegánok és hozzáadott cukrot sem tartalmaznak” – tette hozzá Kámán Tamás, a Tesco Magyarország beszerzési igazgatója.

Az új szállítók termékei révén többek között vegán sonka, felvágottak, virslik grill- és gabonakolbászok kerültek a hűtőpultokba, de számos új desszert, szendvicskrém vagy félkész étel is gazdagítja a kínálatot, a szójaalapú termékek helyett pedig a borsóalapú húshelyettesítők kerültek előtérbe a Tescónál.

„A Tesco meghatározó szereplő a magyar piacon, ezért fontos szerepet tölt be a Foodnet életében. Hosszú távú stratégiai partnerként tekintünk rá, és bízunk a további szoros együttműködésben” – egészíti ki a Tesco beszerzési igazgatójának gondolatait Csönki Helga, a Foodnet Zrt. key account managere. A Foodnet a Tesco partnereként laktózmentes krémsajtot, vegán tejberizst és többféle ízesítésű hummuszt is szállít az áruházláncnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...