- Hirdetés -

Díjnyertes címkék a borosüvegeken

|

- Hirdetés -

A Vylyan Pincészet 4 díjat osztott ki a 2018-as a Bogyólé bor címketervére idén 14. alkalommal kiírt pályázatára nevező ifjú grafikus művészek között. A díjnyertes címke díszíti a 2018-a Bogyólé bor palackjait. A gazdag, mintegy 220 pályaműből ma rendhagyó kiállítás is nyílt a budapesti Teslában, amely november 20-ig díjmentesen megtekinthető.

A 11. GRAPHIFEST nyitó rendezvényének keretében Debreczeni Mónika, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatója átadta a 14. Bogyólé Pályázatának díjait. A Bogyólé művészi borcímkepályázat mögött közel másfél évtized áll. A Vylyan Pincészet még tanuló és végzett grafikusok (30 éves korig) között a szakegyetemek bevonásával írja ki minden évben pályázatát. 10 egyetemi közösség 170 pályázójának 220 címketerve között válogatott a szakegyetemek által delegált zsűri. A közönség is kiválaszthatta kedvencét a Vylyan közösségi oldalán, ahol összesen 18.638 lájkot és 1.455 megosztást kaptak a pályaművek.

A Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet a Bogyólé márkáján keresztül közel másfél évtizede támogatja a legfrissebb bor és a legújabb művészeti áramlatok nagy találkozását, ezzel a legfiatalabb grafikusművészeket is. „A tervezőgrafikus pályázóknak az volt a feladatuk, hogy megleljék az újbor frissességéhez és gyümölcsös, üde jellegéhez a legjobban illeszkedő hangulatot és képi világot.” – hangsúlyozta Debreczeni Mónika birtokigazgató, a Bogyólé pályázat mentora.

A nyertes címketerv 25.000 idei Bogyólé palackról köszön vissza

A fiatal grafikus generációknak 14 éve lehetőséget adó megmérettetésen egy alkotó több címke tervvel is pályázhatott. A szakmai zsűri az első és harmadik helyezést egyazon fiatal grafikusnak, Csiby-Gindele Botondnak, az egri Eszterházy Károly Egyetem tervezőgrafikus-hallgatójának ítélte. A nyertes 200.000 forint alkotói díjban részesült és 24 palack Vylyan Bogyólét is átvehetett. A díjak mellett a dicsőség sem maradt el, hiszen a nyertes munkája és a képző intézmény neve visszaköszön huszonötezer Vylyan Bogyólé palackon! A második legjobb címketervet Boda Anna Stefánia címketerve, a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar hallgatójának munkáját dicséri.

A Zsüd Grafika tervezőpárosa, Kincses Endre és Sámson Péter, a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Karának grafikus hallgatóinak alkotása 1.047 szavazattal, 923 lájkkal és 124 megosztással nyerte el a közönség tetszését.

November 3-án zárult a közönségszavazás a Vylyan közösségi oldalán. Összesen 18.638 lájkot és 1.455 megosztást kaptak a pályaművek, és ennek köszönhetően több mint 260 ezer ember találkozhatott a Bogyólé Borcímke Pályázat alkotásaival.

A kiállítást november 8. és 20. között díjmentesen tekinthetik meg az érdeklődők a TESLA Budapest kiállítótermében.

A díjak átadása során Debreczeni Mónika kiemelte: „Ez a pályázat arra ad lehetőséget a fiataloknak, hogy az életben is meg tudják mutatni magukat. A beérkezett címkék annyira ötletgazdagok, hogy bőven tudnánk válogatni belőle a következő 10 év újboraira is, de a friss és új irányvonalak szerencsére mindig tartogatnak meglepetéseket. A közönségszavazás során 260 ezer emberhez jutottak el a pályamunkák a közösségi médiában és a megnyitón is teltházas volt az érdeklődés. Több mint 500-an voltak kíváncsiak az alkotásokra. Bízunk abban, hogy a kiállítás teljes ideje alatt ez a szám a sokszorosára fog növekedni.”

Virágvölgyi András történész, tipográfus oktató, a kiállításmegnyitó házigazdája kiemelte: „Három nagy hagyományú kiállítás találkozik ma először egy helyen: a Graphifest keretében az Arany Rajzszög Társaság a 16. Arany Rajzszög, míg a Magyar Tervezőgrafikusok és Tipográfusok Társasága a 11. kiállítását rendezi az idén ősszel. Ehhez újdonságként csatlakozik és egyben Budapesten először mutatkozik be a fiatal grafikus művészek munkáit felvonultató 14. Bogyólé Borcímke Pályázatára beküldött igen gazdag grafikai anyag.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Listák Könyve – itt a Marketing&Media digitális különkiadása

Életemben most először írok digitális lapszámba előszót. Furcsa érzés. Pedig ugyanúgy készül, mint máskor. A laptopomon. Ez most mégis más lesz. Nem hagyományos papírváltozatban jelenik meg, hanem a Marketing&Media digitálisan lapozgatós számában. Izgatott vagyok. Türelmetlenül...

Cégvezetőket díjaztak a Bizalom Gálán

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta. A Bizalmi Kör Vezetői klubja által rendezett díjátadó szinte minden díjazott...

A TikTokon is megjelent a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek, a kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a...

Tovább nőtt a dollármilliomosok száma

Világméretű járvány ide, az orosz-ukrán háború következtében kialakult gazdasági nehézségek oda, tovább növekedett a high net worth individual (HNWI), azaz a hipergazdagok (akiknek a likvid, szabadon befektethető vagyona legalább 1 millió dollár) száma –...

Jövőre a Pannon Egyetem lesz az EFOTT házigazdája

Mivel az egyetem székhelye, Veszprém Európa Kulturális Fővárosa lesz jövőre, a fesztiválon is kiemelt szerepet kap a kultúra – olyan értékek mellett, mint a fenntarthatóság, a sport vagy a testi és lelki egészség. Az...

Sok felnőtt pályaváltás miatt dönt a tanulás mellett

A szakmatanulás legfőbb motivációja a munkahelyváltás, de magas azok száma is, akik a papír miatt vagy éppen egy régi álom beteljesítése érdekében ülnek újra iskolapadba – derül ki a TanfolyamOKJ.hu 2022 szeptemberében, az oldalán...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....