- Hirdetés -

Divattagozattal bővül a Szentkirályi Tehetségprogram

|

Négy sikeres évad után kibővül a Szentkirályi Tehetségprogram. A korábban utánpótláskorú sportolókat segítő kezdeményezés az idei évtől divattagozattal egészül ki, amelynek célja a feltörekvő hazai divattervezők támogatása. A Magyar Divat & Design Ügynökség szakmai együttműködésével megvalósított programra november 14-ig pályázhatnak a 18-25 év közötti tervezők, akik közül egy kiválasztott fiatal jövőre részt vehet a divatszakma egyik legjelentősebb eseményén, a Milano Unica szakvásáron.

A Szentkirályi a kezdetektől elkötelezett a hazai sportélet népszerűsítése mellett, az elmúlt években pedig kiemelt figyelmet fordított a divatszakma támogatására, hiszen ezen a területen is számos kreatív fiatal gyarapítja a magyar sikereket. Annak érdekében, hogy a különböző ágazatok reménységei minél szélesebb körű támogatásban részesüljenek, a díjnyertes ásványvízmárka az idei évtől kibővíti a nagysikerű Szentkirályi Tehetségprogramot. A Magyar Divat & Design Ügynökség szakmai együttműködésével indított divattagozat felhívására olyan fiatal tervezők jelentkezését várják, akik a Szentkirályihoz hasonlóan fontos értéknek tekintik a fenntarthatóságot divattal kapcsolatos munkájuk során.

„A Szentkirályinál hosszú ideje kiemelten fontos a fiatalabb generáció felkarolása, legyen szó utánpótláskorú sportolókról, vagy a divat területén tevékenykedő kezdő szakemberekről. A feltörekvő tehetségek az évek során mindkét ágazatban olyan sikereket értek el, amelyekre igazán büszkék lehetünk. Célunk, hogy a divattagozat keretében indított pályázat hagyományteremtő kezdeményezéssé váljon, és a divatszakmában is minél több kreatív fiatalt segítsünk hozzá álmaik eléréséhez. Személy szerint is mindig szívügyem volt a fiatal tehetségek támogatása, annak érdekében, hogy elérhessék álmaikat, és sikeres emberként egy boldogabb társadalomban élhessenek” - mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és a Szentkirályi Tehetségprogram bírálóbizottságának tagja.

A Szentkirályi Tehetségprogram első divattagozatának pályázatára 2022. november 14-ig jelentkezhetnek azok a 18 és 25 év közötti fiatal divattervezők, akik már befejezték divat szakirányú tanulmányaikat, vagy jelenleg hasonló képzésben vesznek részt. A pályamunkákat elbíráló négytagú bizottság a jelentkezők korábbi munkái és jövőbeli célkitűzései alapján választja ki azt a három fiatal tervezőt, akikre a közönségszavazás keretein belül lehet voksolni a Szentkirályi Magyarország saját felületén. A közönség által legtöbb szavazatban részesített pályázó 2023-ban részt vehet a divat fővárosában megrendezett Milano Unica szakvásáron. A döntést meghozó testületben a Szentkirályit képviselő Balogh Levente mellett olyan jeles szakemberek foglalnak helyet, mint Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat & Design Ügynökség általános vezérigazgató-helyettese, Maróy Krisztina, a Glamour magazin főszerkesztője és Dobos Emese, kutató, fenntarthatósági divatszakértő.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ügynökségünk és a Szentkirályi sok éves múltra visszanyúló együttműködését újabb szintre emelhetjük a Tehetségprogram bővítése révén. Az Ügynökség által meghatározott stratégiai irányokat és célokat figyelembe véve a különböző szakmai rendezvényeink, mentor- valamint szakképzésfejlesztést támogató programjaink során számtalan tehetséges fiatal tervezővel találkozunk, akik szeretnének fejlődni és nyomot hagyni a divatvilágban. Bízunk benne, hogy a pályázat által biztosított támogatás segíti majd őket a művészi kiteljesedésben, és hozzájárul céljaik megvalósításához” – tette hozzá Forintos-Szűcs Anita, a Magyar Divat & Design Ügynökség általános vezérigazgató-helyettese.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...