- Hirdetés -

Döbbenetesen jó fotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

|

- Hirdetés -

Legyen szó akár gyenge megvilágításban készült képekről, akár távolabb lévő témákról, a tökéletes kép elkészítéséhez elengedhetetlen a megfelelő felszerelés. A Samsung Galaxy S20 professzionális kamerája egyesíti a legújabb kamerahardvereket és a mesterséges intelligencia alapú szoftveres megoldásokat a látványos eredményekért. A Galaxy S20 kamera-technológiájával a felhasználók a fotózás és a videofelvétel teljesen új módját ismerhetik meg, a kép megtervezésétől egészen a végleges felvétel elkészültéig.

A nagyobb felbontás részletesebb fotókat jelent. A Galaxy S20 kamerája szupermagas-felbontású képeket rögzít, így minden részlet tűélesen kivehető. A kamera képszenzora 108MP a Galaxy S20 Ultra, a Galaxy S20 és Galaxy S20+ esetében pedig 64MP. Korábban, amennyiben a teljes képből csak egy kivágott részletre volt szükség, a fontos részletek nem minden esetben maradtak élesek, a Galaxy S20 szenzoraival azonban a kivágott fotók felbontása is magas marad.

A kivételes felbontást és zoomot a szenzorok kialakításának fejlesztése teszi lehetővé, amely során a képszenzorok mérete és az azokat vezérlő technológia is változott. A nagyobb képszenzorok több fényt fogadnak be, így részletesebb képek készülhetnek akár sötétebb környezetben is.

Az S20 Ultra 108 megapixeles szenzorával emeli magasabb szintre a kameratechnológiát, amely a nona-binning és a re-mozaic megoldások használatával szélsőséges fényviszonyok között is képes tiszta és éles fotókat készíteni.

Nona-binning technológia a kiemelkedő képminőségért: A nona-binning technológia kilenc pixel kombinációjából hoz létre egyet, így a 108 megapixeles szenzor 12 MP minőségű fotókat rögzít. A nona-binning segítségével létrehozott nagyobb pixelek több fényt nyelnek el, így tisztább képeket alkotnak még gyengébb megvilágítás mellet is.

Re-mozaic nagy fényű közegben: A re-mozaic technológia átállítja a pixelek elrendezését a részletesebb rögzítés érdekében. Az algoritmus a hagyományos RGB mintázatnak megfelelően rendezi el a pixeleket, így tűéles részleteket jeleníthet meg erősen megvilágított terekben is. A felhasználók könnyedén válthatnak a 108 MP módra a Gyors Beállítások között, a Kamera/ Fotó/ Képarány/ 108 MP menüpont alatt.

Még távolabbra, jobb minőségben: Space Zoom ultranagyítás a teleobjektív lencsével

A Galaxy S20 Ultra Space Zoom ultranagyítás technológiája Hybrid optikai zoom és Szuperfelbontású, mesterséges intelligencia alapú zoom kombinációját használja, így a felhasználók akkor is közel lehetnek a fotó témájához, ha valójában távol vannak.

A Galaxy S20 új Hybrid optikai zoomja a fejlett, nagy felbontású képszenzor erejét egyesíti egy olyan új lencsetechnológiával, amely a hagyományos optikai zoomnál több lehetőséget nyújt a felhasználók számára. Az új technológiával a Galaxy S20 és S20+ háromszoros Hybrid optikai zoomra, míg a Galaxy S20 Ultra tízszeres Hybrid optikai zoomra képes. A mesterséges intelligencia alapú digitális zoom segítségével az S20 és S20+ telefonokkal akár harmincszoros, az S20 Ultrával pedig akár százszoros zoom is elérhető.

A százszoros zoom eléréséhez a Galaxy S20 Ultra hajlított lencséket és egy nagy felbontású képszenzort használ. A hajlított lencsék tízszeres Hybrid optikai zoomot tesznek lehetővé, a szuper zoom technológia pedig további tízszeres nagyítást biztosít a mesterséges intelligencia alapú multi-frame képfeldolgozással, amely csökkenti a remegést és a nagy távolságú zoomolásnál jelentkező minőségromlást. Az egyedülálló lencseoptika és a nagy felbontású képszenzor segítségével elmosódásmentes képek készíthetők.

48MP képszenzor: Az S20 Ultra 48 MP képszenzora a fotózás körülményeitől, a fényerősségtől és a nagyítási aránytól függően választ a tetra-binning és a re-mozaic feldolgozási módok közül. A tetra-binning technológia négy pixelből hoz létre egyet, így készít egy nagyobb pixelekből álló 12MP minőségű képet. A re-mozaic technológiával újrarendezett RGB pixelek esetében minden képpont egyedileg működik és akár tízszeres nagyítási arányt biztosít.

Hajlított lencsék: A Galaxy S20 Ultra hajlított lencséivel még nagyobb zoom kapacitás fér el akár egészen kis helyen is. A lencse laposan fekszik a telefon kamerájának alsó részén. A telefon hátsó részén beérkező fényt egy prizma irányítja a lencsére, amely így egy sor optikai elemen keresztül 90 fokban megtörik és egy periszkóphoz hasonlóan növeli a fókusztávolságot. A kamera magasságának és szélességének csökkenésével együtt így egyedülálló zoom lehetőségek kerültek be a rendszerbe.

A tökéletes kép elkészítése szinte lehetetlen a megfelelő eszközök nélkül. A Galaxy S20 forradalmi kameratechnológiájával mindenki számára rendelkezésre állnak a megfelelő eszközök a legjobb fotók elkészítéséhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA