A Lounge Group idén 10 éves PR divíziója számos díjnyertes és shortlistes kampánnyal zárta a tavalyi esztendőt. A hazai és nemzetközi színtéren is kiemelkedő szakmai teljesítménynek köszönhetően a Lounge Group idén első ízben szerepel, és rögtön a 3. helyen debütált az év legeredményesebb ügynökségeinek fenntartott Kreatív PR Toplistán.
„2020 nálunk a szervezeti átalakításról és a szakmai kompetenciák fejlesztéséről szólt. Büszke vagyok a csapatom összes tagjára, hiszen gyorsan és rugalmasan alkalmazkodtak a járvány miatt megváltozott körülményekhez, folyamatosan új ötletekkel és megoldásokkal segítették az ügyfeleink sikeres megtartását. Kimagasló tanácsadói és kreatív munkát végeztek egy olyan időszakban, amikor a hiteles vállalati kommunikáció, a reputációmenedzsment, az employer branding és a társadalmi felelősségvállalás szerepe is jócskán felértékelődött. A PR toplistás dobogónál nem is kívánhatnánk szebb születésnapi ajándékot. Köszönjük ügyfeleinknek a bizalmat és az elmúlt 10 évet, 2021-ben is hasonló lendülettel folytatjuk” – mondta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.
A Lounge Group PR divíziója az alábbi díjnyertes és shortlistes kampányoknak köszönhetően került az idei Kreatív PR Toplista dobogójára:
Jófogás – Esély egy jobb kutyaéletre (Prizma „PR-vezérelt integrált kampány” kategória – Arany; Prizma „CSR-megoldások” kategória – Arany; European Excellence Awards – Top 5 regionális kampány; Eventiada „Best Social Campaign” kategória – Shortlist)
Budapest Airport – COVID in the Air (Eventiada „Best Reputation Management” kategória – Első helyezett)
Magyar Telekom – Így is segíthetsz a karanténban lévő nagyszüleidnek (Influ „Videós együttműködések” kategória – Ezüst)
Magyar Telekom – #nemállunkmeg (Employer Branding Award – fődíjas (kategóriák feletti) + „Nagyvállalat – Employer Branding Éves Stratégia” kategória – Arany)
Szerencsejáték Zrt. – Playing Connects Us All (Eventiada „Best Community Relations” kategória – Shortlist)