Döntőbe került egy magyar adtechcég

A |related| Natív Hirdetés a Native Advertising Institute nemzetközi Native Advertising Awards 2023 versenyen a platformok/netwörkök kategóriájában került a fináléba.

Ez azt jelenti, hogy a |related| májusban el is viheti a Native Advertising Awards 2023-as fődíját Native Advertising Platform/Network of The Year kategóriában. A 2020-ban indult |related| Natív Hirdetés alapítója, Papp László 2022 végén elérkezettnek látta az időt arra, hogy a nemzetközi piacon is megmérettessenek. Első lépésként 2023 januárjában beneveztek a Native Advertising Institute nemzetközi versenyére a platformok kategóriájában.

A Native Advertising Awards a legnagyobb nemzetközi díj a natív hirdetések kategóriájában. „A díj a leginspirálóbb, leghatékonyabb és legkreatívabb natív projekteket díjazza minden évben, és már a döntőbe kerülés jelentős teljesítmény” – mondja Jesper Laursen, a Native Advertising Institute ügyvezetője.

A döntőbe minden kategóriában öt cég kerül a |related| olyan mezőnyben versenyez, ahol rajtuk kívül ausztrál, belga, finn és amerikai adtechcégek vannak jelen. A döntőbe kerülés azt jelenti, hogy a |related| esélyes a Native Advertising Awards 2023-as fődíjára a Native Advertising Platform/Network of The Year kategóriában.

A |related| pályázatában Róth András független tanácsadó működött közre, a nemzetközi piacra nyitásban és B2B-kommunikációban a Whitereport és a Mediaspace.global szakemberei segítik a magyar innovációt.

A Native Advertising Awards döntőjébe kerüléssel nem csak a |related| nemzetközi terjeszkedése kap jelentős lendületet. A |related| a jövőben intenzívebb tudásmegosztással és evangelizációval is segíti a hazai natív piac fejlődését.