Döntött a LEGO

Az Initiative, az IPG Mediabrands kultúra-vezérelt médiaügynöksége nyerte a LEGO® Group globális médiaügynökségi megbízását egy szoros megmérettetés után.
Az év elején az Initiative új alapokra helyezte a termékkínálatát és pozicionálását ezáltal nyújtva alternatívát az ügyfeleknek, akik elé folyamatos kihívást állít a reklámok elkerülése és a fogyasztói viselkedés radikális változása. Az ügynökség érti a kultúra finomságait és átvezeti az ügyfeleit az iparág változásain a korábbi “márka reklámozás” helyett a “kulturális márkázásra” fókuszálva.
A LEGO Group a világ egyik vezető játék gyártója, mely az ikonikus LEGO® kockára épül. A vállalat elkötelezett a gyerekek fejlesztése mellett; missziója a holnap építőinek inspirálása és fejlesztése a kreatív játékon és a tanuláson keresztül.
A LEGO Group a harmadik globális ügyfél, aki az ügynökségünket választotta ebben az évben, a Carlsberg elnyerését és az Amazon megtartását követően. Az ügynökség új látásmódja és ajánlata bizonyítottan működik, és vonzóvá teszi a világ jónéhány kreatív, úttörő és kulturálisan elhivatott hirdetője számára.