Az Evomedia értékesíti 2019-től a Player csoport magazinjait. A Player.hu-t, Roadster.hu-t, Urbanplayer.hu-t, és a Mitvegyekacsajomnak.hu-t üzemeltető lifestyle kiadó az év végén négy sales house közül választotta ki új stratégiai partnerét.
A döntés meghozatalában a stabilitás és a szakmaiság biztosítása mellett a márkaépítési elképzelések támogatása jelentette a kiadó számára a legfontosabb pilléreket, így esett a választás a legkomplexebb ajánlatot adó Evomedia csapatára, árulta el Donkó Péter, a Player Media üzletfejlesztési és értékesítési vezetője.
„A legnagyobb digitális eléréssel rendelkező hazai kereskedőházként folyamatosan keressük azokat a partnereket, akik tematikájukban és célcsoport elérésükkel jól kiegészítik portfóliónkat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Player csoport bennünket választott, mert velük erős, ismert digitális márkákkal és minőségi, főként prémium közönséget célzó tartalmakkal bővülünk. Az új portfólió tagok látványos rich media és egyedi natív megoldásai brand safety és viewability szempontból is segítik hirdetőinket céljaik elérésében. 2019-ben az Evomedia portfólióját tovább erősítjük, és folytatjuk az adatvezérelt és az automatizált hirdetési termékeink fejlesztését” – mondta el Gazsó Gábor az Evomedia kereskedelmi igazgatója.
A 2011-ben alapított független digitális kiadó Player Media a jövőben is a férfiakat célozza tematikus lifestyle kiadványaival. A meglévő portfólió fejlesztése mellett 2019-ben további új termékek és kommunikációs megoldások indítását tervezik. A férfiak színvonalas szórakoztatása mellett az új termékek célja a hirdetők számára igényes és egyedi együttműködési lehetőségek biztosítása display, tranzakciós és tartalmi megoldásokon keresztül.
A Player csapata nagy várakozásokkal tekint az új esztendő lehetőségeire. Ügynökségi értékesítési partnerként 2012-2018 között korábban a Central Médiacsoporttal illetve elődjével, a Sanoma Mediával működött együtt.