Döntöttek a Cannes Lions-ról

Idén teljesen digitális formában rendezik meg a világ legnagyobb reklámfesztiválját, a Cannes Lions-t. A szervezők bejelentése szerint a Cannes Lions Live elnevezésű eseményen ismét díjazzák majd a legjobb teljesítményeket.

Philip Thomas, a LIONS elnöke jelezte, hogy az elmúlt egy évben ügyfeleikkel egyeztetve dolgoztak azon, hogy megtalálják a legjobb megoldást és úgy látják, hogy minden feltétel adott, ahhoz, hogy teljesen virtuálisan meg tudják rendezni az eseményt. Az idei Cannes Lions június 21-25. között lesz, élő és on demand videótartalmak egyaránt elérhetők lesznek majd a regisztrált felhasználók számára.

Simon Cook, a LIONS ügyvezetője pedig arról beszélt, hogy a tavalyi szünet után idén ismét lehetőséget adnak a szakma képviselői számára, hogy megmérettessék magukat, visszatérnek ugyanis a Lions-díjak. „A hét folyamán foglalkozunk a trendekkel, elemezzük, hogy miben voltak különlegesek a nyertesek, megismerjük az új tehetségeket – nagyszerű alkalom lesz arra, hogy az iparág reflektáljon az elmúlt időszakra és egyben előretekintsen” – fűzte hozzá Simon Cook.

A reklámfesztivált szervező LIONS egy új programot is indít, a reklám- és kreatív szakma legnagyobb közösségét hoznák létre. A LIONS Membership program májusban rajtol, a 249 eurós éves tagsági díjban pedig benne lesz a hozzáférés az idei Cannes Lions Live programjaihoz is. A kapcsolatépítési lehetőségek mellett valószínűleg egyéb előnyök is járnak majd a tagsággal, a részletek azonban még nem ismertek.

A Cannes Lions Live-ra a digitális belépő 249 euróba kerül, és májustól lehet majd megvásárolni. A részletes programot, illetve az előadók névsorát a következő hetekben jelentik majd be a szervezők.