- Hirdetés -

Drámai felvételek a világjárványról

|

- Hirdetés -

Lengyel újságírók egy csoportja, a „Superwizjer” rendkívüli feladatra vállalkozott: a COVID-19 – Veszélyben a világ című dokumentumfilmben szeretnék bemutatni, milyen drasztikus változást okozott az új évtized világjárványa. Az alkotás készítői filmjükben azt vizsgálták, hogy a vírus terjedése hogyan változtatta meg az emberek életét világszerte. Nem sokkal a lengyelországi premier után, a filmet a Discovery Channel a magyar otthonokba is elhozza augusztus 30-án, vasárnap 22:00 órától a Discovery műsorán!

Lengyelország vezető újságírói, a nyomozási program szerzői a Discovery Channel segítségével meghívják Önt legújabb filmjük a COVID-19 – Veszélyben a világ vetítésére. A rendkívül szokatlan helyzetben készült dokumentumfilm a koronavírus pandémia által okozott globális elszigeteltség időszakában készült. Nemzetközi kapcsolataik felhasználásával a „Superwizjer” újságírói úgy döntöttek, hogy olyan embereket mutatnak be, akiknek élete rendkívüli módon megváltozott a vírus terjedésének következtében.

A műsorban bemutatott történetek Kínából, Olaszországból, Nagy-Britanniából, az Egyesült Államokból, Ecuadorból és Indiából származnak. A szerzők ritka és sok esetben megrázó dokumentumokat és fényképeket vizsgálva számos eddig ismeretlen, új aspektusát fedik fel a világjárványnak. A COVID-19 – Veszélyben a világ a második dokumentumfilm, amelyben a „Superwizjer” riporterek a járvány kérdésével foglalkoznak. Az első film premierjét – amely kizárólag a lengyel helyzetet vizsgálja és a vírussal a frontvonalban harcoló lengyelek mindennapjait mutatja be –több mint 1,1 millió ember követte nyomon Lengyelországban.

„Ez egy igazán kivételes produkció. A teljes „Superwizjer” csapat és sok más kiváló újságíró közös, számos kihívást és sok erőfeszítést követelő alkotása. A film teljes anyagát a globális lezárások alatt, extrém körülmények között, a világ minden táján forgatott, helyi sajátosságokat bemutató történések alkotják. Sok filmet láttam a koronavírusról, de úgy gondolom, hogy ez mindegyiktől különbözik” − mondta Jarosław Jabrzyk, a COVID-19 – Veszélyben a világ című film társszerzője és producere.

A dokumentumfilm egyik szereplője, Muhammad Rashid Humayon londoni buszvezető, aki a járvány kitörése után egészségét kockáztatva lelkiismeretesen folytatta munkáját, amiért nagy árat fizetett. Rashidot koronavírus fertőzéssel diagnosztizálták és két héten át elviselhetetlen kínokat élt át, lélegeztetőgépre került és fájdalmai csökkentése érdekében folyamatosan altatásban tartották. Annyira elvesztette testi erejét, hogy egy pohár víz megemelésére sem volt képes. A két hét kórházban töltött időszakot végig rögzítette kamerájával, bemutatva a vírus lefolyásának szakaszait és a testében végzett pusztítást. Rashid túlélte a betegséget, ellenben 20 buszvezető kollégájával, akik életüket vesztették a vírusfertőzésben.

A Discovery Channel augusztus 30-án, vasárnap este 22:00 órakor mutatja be a COVID-19 – Veszélyben a világ dokumentumfilmet, amelyben Rashid története mellett sok más érdekességet is megtudhatunk a világjárványról. Szakértők, túlélők és a frontvonalban harcolók bevonásával készült alkotás bemutatja a pandémia mindannyiunk életére hatást gyakorló, olykor drasztikus változásait.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...