- Hirdetés -

Duplázott a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok

|

A múlt évben 2016-hoz képest megduplázta kereskedelmi forgalmát a Mátrai Borvidéken 110 hektár szőlőültetvénnyel rendelkező Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A családi vállalkozás emellett számos iparági díjjal is gyarapodott tavaly.

Bőven jutott elismerés a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára 2017-ben. A vállalkozás aranyérmet szerzett a bordeaux-i Challenge International du Vin borversenyen, ezüstéremmel távoztak a világ legnagyobb boripari kiállításáról Düsseldorfból és a Les Grands Concours du monde-ról, Strasbourgból. A magyarországi megmérettetések is jobbára a legmagasabb szintű elismeréseket hozták a Dubicz borok számára. A sorból kiemelkedik a ‘Top100 magyar bor’ és a ‘Top10 magyar újbor’ listákra történt beválogatás.

A minőségi termékek előállításával párhuzamosan zajlott az értékesítési csatorna bővítése: 2017-től a Borháló szaküzleteiben, illetve a Spar- és Müller áruházláncok polcain is elérhetők a Dubicz borok, melynek köszönhetően 2016-hoz képest duplájára nőtt a cég kereskedelmi forgalma. Az értékesítés 30%-át a prémium kategóriába tartozó borok teszik ki. A borászat hosszú távú stratégiájának részeként nyílt meg a Dubicz.hu oldalon elérhető webshop, melytől a felsőbb kategóriás termékek eladásának további térnyerését várja a menedzsment.

„A 2017-es év ismét remek minőségű és a borkészítés volumenének fokozásához elegendő mennyiségű szőlővel ajándékozott meg minket. Szerencsésen átvészeltük a szeszélyes időjárás támasztotta kihívásokat, a januári, áprilisi fagyokat és a májusi jégesőket, valamint a szüretelés rugalmas ütemezésével megelőztük, hogy a nyáron tapasztalt szokatlan hőség kárt tegyen a termésben” – tekint vissza az elmúlt esztendőre Dunai Ágnes, a borászat ügyvezetője. „A Mátrai Borvidék borászataival összefogva a Dubicz komoly erőfeszítéseket tesz a termékfejlesztés területén is, melynek köszönhetően 2018 márciusában piacra kerül a régió eredetvédett csúcsbora, a Mátra Superior” – mondta el az idei tervek kapcsán Dunai Ágnes.

Az első sorban a fiatalabb korosztályt célzó márkaépítés szintén szerves részét képezi a cég mindennapjainak. A borászat igyekszik megjelenni a legtöbb tematikus rendezvényen, 2017-ben 29 kiállításon és vásáron találkozhatott a közönség a Dubicz boraival. A Budavári Palotában megrendezett Budapest Borfesztiválon a borászat standját Áder János Köztársasági Elnök is megtisztelte látogatásával. A célcsoport hatékony megszólítására a cég elsősorban a digitális csatornákat használja, Facebook és Instagram felületein heti több alkalommal publikál tartalmakat. A Youtube-on látható, a Kreatív Magazin Online Video Award versenyén ezüst díjat nyert videója pedig jelenleg 750 000 megtekintésnél jár. Ugyancsak tudatos, az értékesítést támogató stratégia húzódik meg a tavaly bevezetett címkesorozat mögött is. Az egyes bortípusok azonosítását megkönnyítő címkéket a Mátra motívumai által ihletett formák díszítik.

„Otthonunk, a Mátra Borvidék hírneve alapos ráncfelvarrásra szorul” – jellemzi az üzleti tevékenységüket erősen befolyásoló állapotot Dunai Bernadett, a borászat marketingért felelős igazgatója. „A régió fiatal borászai ráébredtek, hogy a napjainkban is jelentéssel bíró régi dicsőség csak szoros összefogással éleszthető újra. Ennek tudatában hívtuk életre a Mátra Open rendezvénysorozatot, melynek keretében 4 ifjú borász látja vendégül az érdeklődőket és kínál megjelenési fórumot a többi mátrai borászat számára is. 2018 az igazi áttörés éve lesz. Egy, a napokban véglegesítésre kerülő, nagyszabású, több évre szóló együttműködés segíthet számunkra bekerülni a leginkább ismert hazai bormárkák közé” – fűzte hozzá Dunai Bernadett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...