- Hirdetés -

Duplázott a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok

|

- Hirdetés -

A múlt évben 2016-hoz képest megduplázta kereskedelmi forgalmát a Mátrai Borvidéken 110 hektár szőlőültetvénnyel rendelkező Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A családi vállalkozás emellett számos iparági díjjal is gyarapodott tavaly.

Bőven jutott elismerés a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára 2017-ben. A vállalkozás aranyérmet szerzett a bordeaux-i Challenge International du Vin borversenyen, ezüstéremmel távoztak a világ legnagyobb boripari kiállításáról Düsseldorfból és a Les Grands Concours du monde-ról, Strasbourgból. A magyarországi megmérettetések is jobbára a legmagasabb szintű elismeréseket hozták a Dubicz borok számára. A sorból kiemelkedik a ‘Top100 magyar bor’ és a ‘Top10 magyar újbor’ listákra történt beválogatás.

A minőségi termékek előállításával párhuzamosan zajlott az értékesítési csatorna bővítése: 2017-től a Borháló szaküzleteiben, illetve a Spar- és Müller áruházláncok polcain is elérhetők a Dubicz borok, melynek köszönhetően 2016-hoz képest duplájára nőtt a cég kereskedelmi forgalma. Az értékesítés 30%-át a prémium kategóriába tartozó borok teszik ki. A borászat hosszú távú stratégiájának részeként nyílt meg a Dubicz.hu oldalon elérhető webshop, melytől a felsőbb kategóriás termékek eladásának további térnyerését várja a menedzsment.

„A 2017-es év ismét remek minőségű és a borkészítés volumenének fokozásához elegendő mennyiségű szőlővel ajándékozott meg minket. Szerencsésen átvészeltük a szeszélyes időjárás támasztotta kihívásokat, a januári, áprilisi fagyokat és a májusi jégesőket, valamint a szüretelés rugalmas ütemezésével megelőztük, hogy a nyáron tapasztalt szokatlan hőség kárt tegyen a termésben” – tekint vissza az elmúlt esztendőre Dunai Ágnes, a borászat ügyvezetője. „A Mátrai Borvidék borászataival összefogva a Dubicz komoly erőfeszítéseket tesz a termékfejlesztés területén is, melynek köszönhetően 2018 márciusában piacra kerül a régió eredetvédett csúcsbora, a Mátra Superior” – mondta el az idei tervek kapcsán Dunai Ágnes.

Az első sorban a fiatalabb korosztályt célzó márkaépítés szintén szerves részét képezi a cég mindennapjainak. A borászat igyekszik megjelenni a legtöbb tematikus rendezvényen, 2017-ben 29 kiállításon és vásáron találkozhatott a közönség a Dubicz boraival. A Budavári Palotában megrendezett Budapest Borfesztiválon a borászat standját Áder János Köztársasági Elnök is megtisztelte látogatásával. A célcsoport hatékony megszólítására a cég elsősorban a digitális csatornákat használja, Facebook és Instagram felületein heti több alkalommal publikál tartalmakat. A Youtube-on látható, a Kreatív Magazin Online Video Award versenyén ezüst díjat nyert videója pedig jelenleg 750 000 megtekintésnél jár. Ugyancsak tudatos, az értékesítést támogató stratégia húzódik meg a tavaly bevezetett címkesorozat mögött is. Az egyes bortípusok azonosítását megkönnyítő címkéket a Mátra motívumai által ihletett formák díszítik.

„Otthonunk, a Mátra Borvidék hírneve alapos ráncfelvarrásra szorul” – jellemzi az üzleti tevékenységüket erősen befolyásoló állapotot Dunai Bernadett, a borászat marketingért felelős igazgatója. „A régió fiatal borászai ráébredtek, hogy a napjainkban is jelentéssel bíró régi dicsőség csak szoros összefogással éleszthető újra. Ennek tudatában hívtuk életre a Mátra Open rendezvénysorozatot, melynek keretében 4 ifjú borász látja vendégül az érdeklődőket és kínál megjelenési fórumot a többi mátrai borászat számára is. 2018 az igazi áttörés éve lesz. Egy, a napokban véglegesítésre kerülő, nagyszabású, több évre szóló együttműködés segíthet számunkra bekerülni a leginkább ismert hazai bormárkák közé” – fűzte hozzá Dunai Bernadett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA