- Hirdetés -

Duplázott az Elviszlek magammal

|

- Hirdetés -

Nézőszámának megduplázása után szeptembertől újabb szezonnal tér vissza a WMN online magazin YouTube-csatornáján futó sorozat. A legtöbben Hosszú Katinkára voltak kíváncsiak az autós-beszélgetős műsor 2016/17-os évadában.

 

Az Elviszlek magammal az elmúlt egy évben megduplázta a nézettségét, 2016 és 2017 szeptembere között több mint 5.7 millió nézője volt a legnagyobb videómegosztó oldalon. A nézők leginkább a háromszoros olimpiai bajnok úszó Hosszú Katinkára, Zacher Gábor toxikológus-pszichiáterre és Puzsér Róbert kritikusra voltak kíváncsiak. Az abszolút nézettségi listát továbbra is Sebestyén Balázs vezeti, a vele készült korábbi epizód már 650 ezres nézőszám fölött jár.

 

A műsor a 2017/18-as évadban is folytatódik, támogatója továbbra is a Volkswagen Magyarország lesz. Ezzel a WMN és a VW immár a harmadik évre kötött egymással stratégiai együttműködést.

 

„A Volkswagen magyarországi vezetőjeként mindig is támogattam a márka egyedi, új, progresszív környezetben történő megjelenését. Az Elviszlek magammal az egyik legsikeresebb együttműködésünk az elmúlt években” – mondta Németh Balázs márkaigazgató. „A siker kulcsai: D. Tóth Kriszta személye, a WMN.hu átütő sikere az online felületek piacán, a felvételek minőségi kivitelezése, és az a szabadság, amit a műsor és a Volkswagen kölcsönösen biztosított a másik fél számára. Külön öröm, hogy az Elviszlek magammal a magyar médiavilág egyik meghatározó brandjévé vált, és ez a Volkswagen támogatásával alakulhatott így.”

 

Mind az autógyártó, mind pedig a műsorkészítők számára fontos, hogy az Elviszlek magammal a következő évadban is kizárólag elektromos autókkal forog.

 

„Az elmúlt két évben fokozatosan tértünk át e-autókra a műsorban, és nagyon örülök, hogy az új évadban kizárólag zöld rendszámos, elektromos kocsikkal forgatunk, így egyáltalán nem szennyezzük a város levegőjét”– mondta D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője, az Elviszlek magammal műsorvezetője.

 

Az új évad szeptemberben megjelenő első epizódjaiban ismert humoristát, népszerű tévékommentátort és egy újabb Kossuth-díjas színművészt is láthatnak a nézők.

 

Elviszlek magammal 2016/17 top10 nézettség

(A wmn.hu YouTube-csatornájának 2017. augusztusi adatai alapján)

 

1. Hosszú Katinka: 345.000

2. Zacher Gábor: 253.000

3. Puzsér Róbert: 217.000

4. Pál Feri atya: 160.000

5. Fluor Tomi: 143.000

6. Szinetár Dóra: 134.000

7. Tóth Gabi: 133.000

8. Mihalik Enikő: 123.000

9. Borbás Marcsi: 122.000

10. Stahl Judit:115.000

 

Fotó: WMNmagazin/YouTube

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat...

Új sorozat érkezett az RTL+-ra

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára a Cápák árnyékában című sorozat első és második epizódja. A Diane Kruger és Donald Sutherland főszereplésével készült széria Magyarországon kizárólag a streamingszolgáltató kínálatában tekinthető meg. Lou Simms (Kiernan Shipka)...

Kiderült, mennyi idő jut politikai reklámokra

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) csütörtöki ülésén döntött az Európai Parlament (EP) magyar tagjainak választásán listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati és RTL-es műsoridő felosztásáról. A választási eljárásról szóló törvény szerint...

Már két éve olvasgathatunk hirdetéseket a pizzánkra várva

Már több mint két éve hasznos szolgáltatással segíti a hirdetőket a foodora: a cégek a rendeléskövető képernyőn helyezhetnek el hirdetéseket, amelyeket addig lát a felhasználó, amíg a rendelt étele kiszállításra nem kerül. A megszokottól...

Nagy változásokkal jön idén a Magyar Mozgókép Fesztivál

Új névvel, új helyszínekkel és premierekkel érkezik idén a MOZ.GO, vagyis a Magyar Mozgókép Fesztivál. Az esemény keretében közel 100 filmet lehet majd megnézni és idén először még készülő alkotások kulisszatitkaiba is bepillanthatnak majd...

Újabb rádiós frekvenciapályázaton hirdettek győztest

Tovább sugározhat az eddig használt frekvencián a Kalocsai Rádió Bt., miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa május 7-i ülésén nyertesnek hirdette ki. A testület kommentátori megjegyzés miatt vizsgálta egy magyar bajnoki közvetítését,...

Sportos ügyféllel erősít a Best Ever

Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti atlétikai vb szervezőbizottságának több tagja alapított. Több millió versenyzővel a...

TikTokon kampányol a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégére pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek,...

Szoboszlai Dominik a McDonald’s-hoz igazolt

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald's. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik...

A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be

A Rakuten Viber az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.Ez az izgalmas együttműködés az exkluzív ERT Bot elindítását jelenti a Viberen, amely a rajongóknak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már a kisvállalkozók is megmérhetik a karbonlábnyomukat

Új fejezet kezdődik a kis- és egyéni vállalkozások számára: egyre többen követelhetik meg a beszállítóiktól, hogy elkötelezettséget mutassanak a fenntarthatóság terén. A társadalom részéről is egyre nagyobb az igény, hogy a vállalkozások környezetvédelmi törekvései...

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat...

Új sorozat érkezett az RTL+-ra

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára a Cápák árnyékában című sorozat első és második epizódja. A Diane Kruger és Donald Sutherland főszereplésével készült széria Magyarországon kizárólag a streamingszolgáltató kínálatában tekinthető meg. Lou Simms (Kiernan Shipka)...

Kiderült, mennyi idő jut politikai reklámokra

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) csütörtöki ülésén döntött az Európai Parlament (EP) magyar tagjainak választásán listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati és RTL-es műsoridő felosztásáról. A választási eljárásról szóló törvény szerint...

Már két éve olvasgathatunk hirdetéseket a pizzánkra várva

Már több mint két éve hasznos szolgáltatással segíti a hirdetőket a foodora: a cégek a rendeléskövető képernyőn helyezhetnek el hirdetéseket, amelyeket addig lát a felhasználó, amíg a rendelt étele kiszállításra nem kerül. A megszokottól...

Don't Miss

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...