- Hirdetés -

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

|

- Hirdetés -

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat, amelyeket a felhasználók nap mint nap használnak. A Galaxy Watch5 Pro – a Galaxy Watch termékcsalád legújabb tagja – a Samsung eddigi legstrapabíróbb és legjobban felszerelt okosórája. Az új készülékek segítséget nyújtanak a felhasználóknak céljaik elérésében.

„A Galaxy Watch felhasználók számára olyan eszközöket, információkat és erőforrásokat kívánunk biztosítani, amelyekkel nem csupán felmérhetik általános egészségügyi állapotukat, de célkitűzéseik elérésében akár edzői támogatást is kaphatnak – mondta Dr. TM Roh, a Samsung mobilkommunikációs üzletágának vezetője és elnöke. – A Samsung úttörő BioActive érzékelőjével az eddigi legrészletesebb képet adhatjuk a felhasználóknak az egészségüket érintő információkról.”

Továbbfejlesztett érzékelő technológia, ami még jobban megért téged

Az egyéni egészségügyi célok meghatározásának és az ehhez szükséges lépések megtételének érdekében a Samsung alapos méréseket és könnyen érthető adatokat biztosít a felhasználók számára, amelyek jelentős szerepet játszhatnak az egészséges mindennapok kialakításában. A Galaxy Watch5 a Samsung egyedülálló BioActive érzékelőjével új kapukat nyit a digitális egészségmegőrzés világában. Az elsőként a Galaxy Watch4-en elérhető funkció három nagy teljesítményű egészségügyi érzékelőt – optikai pulzusmérőt, elektromos szívérzékelőt, valamint bioelektromos impedancia analízis érzékelőt– kombinál annak érdekében, hogy átfogó eredményeket mutasson, beleértve a szívritmusra, a véroxigénszintre, valamint a stressz szintre vonatkozó adatokat is.

Ezenkívül, a felhasználók a vérnyomás és az EKG monitorozásával még több információt kaphatnak egészségügyi állapotukról mindössze csuklójukra tekintve. 2020 óta 63 piacon (beleértve Magyarországot is), köztük 5 új – Bolívia, Nicaragua, Réunion-sziget, Törökország, Venezuela – piacon tette elérhetővé ezeket a szolgáltatásokat, hogy minél több felhasználó számára lehetőséget biztosítson a napi szintű megfigyelésre szívük állapotát illetően.

A megnövelt kijelzőfelületnek, valamint a csukló hatékonyabb érzékelésének köszönhetően, a Galaxy Watch4-hez képest még nagyobb pontossággal méri az eszköz az egészségügyi értékeket. A nagy teljesítményű 3 az 1-ben BioActive szenzor a Galaxy Watch5 széria többi érzékelőjével, köztük az újonnan bevezetett testhőérzékelővel együtt segíti, hogy a felhasználó átfogóbb képet kapjon állapotáról. Emellett, a testhőmérséklet-érzékelő infravörös technológiát használ annak érdekében, hogy a környezet hőmérsékletváltozása mellet is minél pontosabb értéket mérjen. Mindez egészen új lehetőségeket teremt a fejlesztők előtt is, ösztönözve őket arra, hogy olyan egészségügyi funkciókat dolgozzanak ki, amelyek teljesen új felhasználói élményt nyújtanak.

Az átfogó egészségügyi ismeretek növelik a testi-lelki egyensúlyt

A mindennapi csúcsteljesítmény támogatójaként szolgáló Galaxy Watch5 széles körű felhasználói élményt kínál, amely nem csupán a fitneszgyakorlatokra terjed ki, hanem a testmozgás utáni pihenési és regenerálódási folyamatokra is. A testösszetétel-mérő funkció pillanatképet ad a felhasználó általános egészségi állapotáról, személyre szabott edzéstervekkel segíti az egyéni célkitűzések elérésében, valamint a fejlődést is egyszerűen nyomon követhetővé teszi. Amikor pedig eljön a pihenés ideje a Galaxy Watch5 széria egy intenzív edzést követően például nem csak a szívritmus értékeit mutatja, de a folyadékpótlás érdekében segít az ajánlott vízmennyiség meghatározásában is.

A pihentető alvás nélkülözhetetlen szerepet tölt be a testi-lelki egyensúly elérésében, az okosóra pedig ebben is segítséget nyújt felhasználói számára. Az Alvás pontszámok funkció segít képet kapnunk alvásmintánkról, azáltal, hogy figyeli a különböző alvásfázisokat, méri a vér oxigénszintjét, miközben érzékeli a horkolást is. Az Alvástanácsadás funkció lehetőséget ad egy személyre szabott egy hónapos program kidolgozására, amellyel a felhasználó jobb alvási szokásokat alakíthat ki. A Galaxy Watch5-ben elérhető SmartThings pedig automatikusan beállítja az eszközhöz csatlakoztatott fényeket, légkondicionáló egységeket és TV-ket, olyan előre meghatározott értékekre, amelyek ideális környezetet biztosítanak a pihentető alváshoz. Az eszközön továbbá lehetőségünk van egy kontakt személyt is megjelölni, akit az okosóra automatikusan értesít, ha a beépített esésérzékelő jelez. Így akár távol élő idős rokonunkat még éjszaka is biztonságban tudhatjuk, hiszen, ha leesne az ágyról, az esésérzékelő azonnal értesítést küld a megadott személynek.

Az új eszközök teljesítménye és strapabírása is kiemelkedő. A Galaxy Watch5 13%-kal nagyobb kapacitású akkumulátorral rendelkezik, és akár nyolc órányi alváskövetést tesz lehetővé mindössze nyolc perc töltéssel, ami 30%-kal gyorsabb, mint a Galaxy Watch4 esetében. Ezen felül pedig egy extra réteg teszi még ellenállóbbá a Galaxy Watch5-öt. A Samsung okosóra idén először zafír kijelzővel érhető el, amely 60%-kal keményebb külső réteget biztosít, így kiválóan állja a sarat a mindennapi használat során is. A Google Asszisztens segítségével kedvenc dalunkat már egy angol nyelvű hangutasítással is elindíthatjuk. Továbbá nem kell már sokat várni arra sem, hogy okostelefon-kapcsolat nélkül használjuk a csuklónkon viselt okosóra Google Térkép applikációját. A zene szerelmesei olyan alkalmazások frissítéseit élvezhetik, mint a SoundCloud és a Deezer. Emellett a One UI Watch4.5 még jobb gépelési élményt, könnyebb telefonálást és számos új hozzáférési funkciót kínál, amelyek még intuitívabbá teszik a Galaxy Watch-ot.

A Galaxy Watch5 Pro még több funkcióval és megnövelt kapacitással kedvez a teljes mobilitás élményéhez

A Galaxy Watch család legújabb tagja a Galaxy Watch5 Pro, amit elsősorban azoknak terveztek, akik igazán szeretnek a szabadban lenni. Legyen szó túrázásról vagy kerékpározásról, a Watch5 Pro prémium minőségű anyagainak köszönhetően készen áll a kihívásokra. A kijelzőnél használt zafírkristály jobban ellenáll a kopásnak, a tartós titán tokba foglalt keretkialakítás pedig még nagyobb védelmet biztosít. A Galaxy Watch5 Pro egy teljesen új D-Buckle sportpántot is kap, amely fokozott tartósságot és elegáns, letisztult illeszkedést garantál.

A Galaxy Watch5 Pro a Galaxy Watch termékcsalád legerősebb akkumulátorával – 60%-kal nagyobb kapacitás a Galaxy Watch4-hez képest – tart lépést felhasználójával. Szintén a termékcsalád egyedüli tagjaként teszi elérhetővé a GPX funkciót, aminek előnyeit a túrázás szerelmesei különösen élvezni fogják. A Samsung Health alkalmazáson belül található Route Workout segítségével a felhasználók rögzíthetik és meg is oszthatják egymással megtett útvonalainkat, az igazi kalandorok pedig új úticélok letöltésével tehetik még izgalmasabbá a túrákat. Az intuitív Kanyarról kanyarra funkció az útbaigazításban nyújt segítségét, amivel a felhasználó ezentúl térkép helyett az útra koncentrálhat. A túra végén sem kell aggódni, hiszen a Galaxy Watch5 Pro Visszanavigáló funkció a túrázót elirányítja a kiindulási pontra.

Ár és elérhetőség

A Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro augusztus 10-től előrendelhető, kiskereskedelmi forgalomban pedig augusztus 26-tól lesz elérhető.

A Galaxy Watch5 modern és minimalista dizájnnal érkezik, emellett pedig olyan funkciókat kínál, amelyek segítségével fokozható a mindennapi teljesítmény. Vadonatúj, semleges, ugyanakkor figyelemreméltó színválasztékkal lesz megtalálható az üzletek polcain: a nagy 44mm-es változat Grafit, Zafír és Ezüst színben, a kisebb méretű, 40mm-es változat pedig Grafit, Rózsaarany és Ezüst színben lesz kapható, amely a lila szíjnak köszönhetően tökéletesen illeszkedik a Galaxy Z Flip4-hez is.

Magyarországon a Bluetoothos Galaxy Watch5 40 mm-es változata 129.990 forintos, a 44 mm-es 144.990 forintos ajánlott fogyasztói áron lesz kapható, míg a Galaxy Watch5 LTE 40 mm-es változata 149.990 forintos, a 44 mm-es 164.990 forint ajánlott fogyasztói áron.

A tartósságot, a teljesítményt és a stílust kereső kalandvágyók számára a Galaxy Watch5 Pro az ideális választás. Titánfekete, valamint Titánszürke színben érkezik, 45mm-es kijelzővel. Magyarországon a Galaxy Watch5 Pro Bluetoothos verziója 204.990 forintos, az LTE verziója 224.990 forintos ajánlott fogyasztói áron vásárolható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....