- Hirdetés -

Egy estével hetet nyert a TV2

|

- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is meglepően sok nézőt vonzott.

Érdekesen alakult a múlt heti nézettségi verseny. A heti közönségarányát az RTL Klub 0,9 százalékponttal növelte, így 14,6 százalékot értek el. A TV2 pedig 1,9 százalékponttal javítva 14,8 százalékkal zárta a hetet. Azaz a 18-49 évesek körében és főműsoridőben a TV2-é volt a hét. Általában az a csatorna nyeri a teljes hetet, amelyik a legtöbb estén jobban teljesít. Azonban a múlt héten az a furcsa helyzet állt elő, hogy hétfőtől szombatig az RTL Klub ért el jobb főműsoridős share-t, a TV2 csak a vasárnapot húzta be, azt viszont nagy előnnyel.

Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig az RTL Klub 14,3 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt produkált. A szombat ennél szorosabb volt, de azt is nyerte az RTL Klub: 15,7 százalékkal, a TV2 15,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont hatalmasat ment a TV2: 25,6 százalékot tett ki az esti share-jük, az RTL Klubé pedig 14,4 százalékot. Egyébként az utóbbi sem rossz eredmény, ahogy látható, vasárnap azt hozta az RTL Klub, mint hétköznap. Tehát nem RTL Klub teljesített vasárnap gyengén, hanem a TV2 kiugróan jól.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoport vitte a hetet 26,4 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Magyarország 25,1 százalékot ért el. A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS teljesített a legjobban, 5,8 százalékkal. Az AMC csatornái 5,2 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségarányt hoztak.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 13,7% / 14,9%
TV2 – 14,8% / 12,9% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,1% (4,1%)
Híradó – 15,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,3% (15,1%)
Keresztanyu – 16,2% (16,3%)
Survivor – 13,8% (13,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (12,8%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 9,7% (10,2%)
Séfek séfe – 13,4% (korábbi héten a Totem: 7,5%)

Ahogy a fentiekből látható, a hétköznapi főműsoridőben az RTL Klub szinte teljes egészében ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten. A TV2-n viszont a gyengélkedő Totemet a Séfek séfe váltotta, ami már jóval erősebb nézettséget szállított.

A hétköznapok kapcsán még említést érdemel a Sztárban sztár leszek késő esti ismétlése, ami majdnem mindegyik nap 10 százalék feletti share-t ért el és verte is a vele szemben futó műsorokat. A Sztárban sztár leszekkel idén ősszel nagyon betalált a TV2.

Múlt pénteken egy rendhagyó műsora volt az RTL Klubnak, ugyanis az esti sávban biztosítottak helyet az előválasztási vitának. Nézettségi szempontból ez kifejezetten jól teljesített, pláne annak fényében, hogy nem ez a megszokott főműsoridős tartalom az RTL-en. A 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos közönségarányt ért el a vita.

A Dancing with the Stars 16,7 százalékos share-rel tért vissza szombaton a TV2 képernyőjére. A mi kis falunk 20,1 százalékkal nyerte a saját sávját. Az X-Faktor válogatásműsora kicsit kikapott (14,7 százalékkal) a Dancing with the Starstól. Viszont ahhoz képest ez nem rossz eredmény, hogy az X-Faktornál nem friss tartalomról volt szó.

Vasárnap az RTL-en az Álarcos énekes 16,2 százalékos share-t ért el. Ez utóbbi önmagában megint csak nem rossz közönségarány, de eltörpült a Sztárban sztár leszek 30,2 százalékos share-jéhez képest.

Ahogy mindebből sejthető, a Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 476 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig 1,16 milliós nézettséggel. Mindkét nagy célcsoportnál a Dancing with the Stars volt a TV2 második legjobban teljesítő produkciója. A 18-49 éveseknél ez 210 ezres, a teljes lakosságnál 769 ezres nézettséget jelentett.

Az RTL Klub műsorai közül a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a listavezető 273 ezer, illetve 733 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes végzett a házi toplista második helyén 260 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyué volt az ezüstérem 728 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_38het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_38hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új arculattal érkezik a 20. Verzió Filmfesztivál

Idén 20. alkalommal rendezik meg a Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivált.  November 22-29. között megújult logóval, az idei fókusztémához illeszkedő friss arculattal és kivételesen gazdag programmal, több, mint 80 filmmel jelentkezik az esemény....

Hamarosan indul a Könyvfesztivál

Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a Nagycsarnokban (B épület), az Üvegcsarnokban (D épület), az Európa Ponton...

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Aki csak teheti, lecsap a jelenlegi csok-ra

A korábbi csúcsoktól még jócskán elmarad, de február óta tendenciaszerűen növekszik a jelzáloghitel-szerződési volumen, ami az ingatlanpiac élénkülésére is utal. Vincze Krisztián, a GV Hitelközpont országos hitelközvetítő hálózat ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, a családi...

Új arculattal érkezik a 20. Verzió Filmfesztivál

Idén 20. alkalommal rendezik meg a Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivált.  November 22-29. között megújult logóval, az idei fókusztémához illeszkedő friss arculattal és kivételesen gazdag programmal, több, mint 80 filmmel jelentkezik az esemény....

Hamarosan indul a Könyvfesztivál

Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a Nagycsarnokban (B épület), az Üvegcsarnokban (D épület), az Európa Ponton...

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....