- Hirdetés -

Egy estével hetet nyert a TV2

|

- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is meglepően sok nézőt vonzott.

Érdekesen alakult a múlt heti nézettségi verseny. A heti közönségarányát az RTL Klub 0,9 százalékponttal növelte, így 14,6 százalékot értek el. A TV2 pedig 1,9 százalékponttal javítva 14,8 százalékkal zárta a hetet. Azaz a 18-49 évesek körében és főműsoridőben a TV2-é volt a hét. Általában az a csatorna nyeri a teljes hetet, amelyik a legtöbb estén jobban teljesít. Azonban a múlt héten az a furcsa helyzet állt elő, hogy hétfőtől szombatig az RTL Klub ért el jobb főműsoridős share-t, a TV2 csak a vasárnapot húzta be, azt viszont nagy előnnyel.

Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig az RTL Klub 14,3 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt produkált. A szombat ennél szorosabb volt, de azt is nyerte az RTL Klub: 15,7 százalékkal, a TV2 15,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont hatalmasat ment a TV2: 25,6 százalékot tett ki az esti share-jük, az RTL Klubé pedig 14,4 százalékot. Egyébként az utóbbi sem rossz eredmény, ahogy látható, vasárnap azt hozta az RTL Klub, mint hétköznap. Tehát nem RTL Klub teljesített vasárnap gyengén, hanem a TV2 kiugróan jól.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoport vitte a hetet 26,4 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Magyarország 25,1 százalékot ért el. A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS teljesített a legjobban, 5,8 százalékkal. Az AMC csatornái 5,2 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségarányt hoztak.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 13,7% / 14,9%
TV2 – 14,8% / 12,9% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,1% (4,1%)
Híradó – 15,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,3% (15,1%)
Keresztanyu – 16,2% (16,3%)
Survivor – 13,8% (13,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (12,8%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 9,7% (10,2%)
Séfek séfe – 13,4% (korábbi héten a Totem: 7,5%)

Ahogy a fentiekből látható, a hétköznapi főműsoridőben az RTL Klub szinte teljes egészében ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten. A TV2-n viszont a gyengélkedő Totemet a Séfek séfe váltotta, ami már jóval erősebb nézettséget szállított.

A hétköznapok kapcsán még említést érdemel a Sztárban sztár leszek késő esti ismétlése, ami majdnem mindegyik nap 10 százalék feletti share-t ért el és verte is a vele szemben futó műsorokat. A Sztárban sztár leszekkel idén ősszel nagyon betalált a TV2.

Múlt pénteken egy rendhagyó műsora volt az RTL Klubnak, ugyanis az esti sávban biztosítottak helyet az előválasztási vitának. Nézettségi szempontból ez kifejezetten jól teljesített, pláne annak fényében, hogy nem ez a megszokott főműsoridős tartalom az RTL-en. A 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos közönségarányt ért el a vita.

A Dancing with the Stars 16,7 százalékos share-rel tért vissza szombaton a TV2 képernyőjére. A mi kis falunk 20,1 százalékkal nyerte a saját sávját. Az X-Faktor válogatásműsora kicsit kikapott (14,7 százalékkal) a Dancing with the Starstól. Viszont ahhoz képest ez nem rossz eredmény, hogy az X-Faktornál nem friss tartalomról volt szó.

Vasárnap az RTL-en az Álarcos énekes 16,2 százalékos share-t ért el. Ez utóbbi önmagában megint csak nem rossz közönségarány, de eltörpült a Sztárban sztár leszek 30,2 százalékos share-jéhez képest.

Ahogy mindebből sejthető, a Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 476 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig 1,16 milliós nézettséggel. Mindkét nagy célcsoportnál a Dancing with the Stars volt a TV2 második legjobban teljesítő produkciója. A 18-49 éveseknél ez 210 ezres, a teljes lakosságnál 769 ezres nézettséget jelentett.

Az RTL Klub műsorai közül a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a listavezető 273 ezer, illetve 733 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes végzett a házi toplista második helyén 260 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyué volt az ezüstérem 728 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_38het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_38hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...

Így változtak online vásárlási szokásaink

Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...

Egyre többet kérnek a munkavállalók

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...

Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten

Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....