- Hirdetés -

Egy estével hetet nyert a TV2

|

- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is meglepően sok nézőt vonzott.

Érdekesen alakult a múlt heti nézettségi verseny. A heti közönségarányát az RTL Klub 0,9 százalékponttal növelte, így 14,6 százalékot értek el. A TV2 pedig 1,9 százalékponttal javítva 14,8 százalékkal zárta a hetet. Azaz a 18-49 évesek körében és főműsoridőben a TV2-é volt a hét. Általában az a csatorna nyeri a teljes hetet, amelyik a legtöbb estén jobban teljesít. Azonban a múlt héten az a furcsa helyzet állt elő, hogy hétfőtől szombatig az RTL Klub ért el jobb főműsoridős share-t, a TV2 csak a vasárnapot húzta be, azt viszont nagy előnnyel.

Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig az RTL Klub 14,3 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt produkált. A szombat ennél szorosabb volt, de azt is nyerte az RTL Klub: 15,7 százalékkal, a TV2 15,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont hatalmasat ment a TV2: 25,6 százalékot tett ki az esti share-jük, az RTL Klubé pedig 14,4 százalékot. Egyébként az utóbbi sem rossz eredmény, ahogy látható, vasárnap azt hozta az RTL Klub, mint hétköznap. Tehát nem RTL Klub teljesített vasárnap gyengén, hanem a TV2 kiugróan jól.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoport vitte a hetet 26,4 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Magyarország 25,1 százalékot ért el. A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS teljesített a legjobban, 5,8 százalékkal. Az AMC csatornái 5,2 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségarányt hoztak.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 13,7% / 14,9%
TV2 – 14,8% / 12,9% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,1% (4,1%)
Híradó – 15,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,3% (15,1%)
Keresztanyu – 16,2% (16,3%)
Survivor – 13,8% (13,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (12,8%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 9,7% (10,2%)
Séfek séfe – 13,4% (korábbi héten a Totem: 7,5%)

Ahogy a fentiekből látható, a hétköznapi főműsoridőben az RTL Klub szinte teljes egészében ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten. A TV2-n viszont a gyengélkedő Totemet a Séfek séfe váltotta, ami már jóval erősebb nézettséget szállított.

A hétköznapok kapcsán még említést érdemel a Sztárban sztár leszek késő esti ismétlése, ami majdnem mindegyik nap 10 százalék feletti share-t ért el és verte is a vele szemben futó műsorokat. A Sztárban sztár leszekkel idén ősszel nagyon betalált a TV2.

Múlt pénteken egy rendhagyó műsora volt az RTL Klubnak, ugyanis az esti sávban biztosítottak helyet az előválasztási vitának. Nézettségi szempontból ez kifejezetten jól teljesített, pláne annak fényében, hogy nem ez a megszokott főműsoridős tartalom az RTL-en. A 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos közönségarányt ért el a vita.

A Dancing with the Stars 16,7 százalékos share-rel tért vissza szombaton a TV2 képernyőjére. A mi kis falunk 20,1 százalékkal nyerte a saját sávját. Az X-Faktor válogatásműsora kicsit kikapott (14,7 százalékkal) a Dancing with the Starstól. Viszont ahhoz képest ez nem rossz eredmény, hogy az X-Faktornál nem friss tartalomról volt szó.

Vasárnap az RTL-en az Álarcos énekes 16,2 százalékos share-t ért el. Ez utóbbi önmagában megint csak nem rossz közönségarány, de eltörpült a Sztárban sztár leszek 30,2 százalékos share-jéhez képest.

Ahogy mindebből sejthető, a Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 476 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig 1,16 milliós nézettséggel. Mindkét nagy célcsoportnál a Dancing with the Stars volt a TV2 második legjobban teljesítő produkciója. A 18-49 éveseknél ez 210 ezres, a teljes lakosságnál 769 ezres nézettséget jelentett.

Az RTL Klub műsorai közül a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a listavezető 273 ezer, illetve 733 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes végzett a házi toplista második helyén 260 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyué volt az ezüstérem 728 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_38het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_38hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA