- Hirdetés -

Egy estével hetet nyert a TV2

|

- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is meglepően sok nézőt vonzott.

Érdekesen alakult a múlt heti nézettségi verseny. A heti közönségarányát az RTL Klub 0,9 százalékponttal növelte, így 14,6 százalékot értek el. A TV2 pedig 1,9 százalékponttal javítva 14,8 százalékkal zárta a hetet. Azaz a 18-49 évesek körében és főműsoridőben a TV2-é volt a hét. Általában az a csatorna nyeri a teljes hetet, amelyik a legtöbb estén jobban teljesít. Azonban a múlt héten az a furcsa helyzet állt elő, hogy hétfőtől szombatig az RTL Klub ért el jobb főműsoridős share-t, a TV2 csak a vasárnapot húzta be, azt viszont nagy előnnyel.

Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig az RTL Klub 14,3 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt produkált. A szombat ennél szorosabb volt, de azt is nyerte az RTL Klub: 15,7 százalékkal, a TV2 15,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont hatalmasat ment a TV2: 25,6 százalékot tett ki az esti share-jük, az RTL Klubé pedig 14,4 százalékot. Egyébként az utóbbi sem rossz eredmény, ahogy látható, vasárnap azt hozta az RTL Klub, mint hétköznap. Tehát nem RTL Klub teljesített vasárnap gyengén, hanem a TV2 kiugróan jól.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoport vitte a hetet 26,4 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Magyarország 25,1 százalékot ért el. A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS teljesített a legjobban, 5,8 százalékkal. Az AMC csatornái 5,2 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségarányt hoztak.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 13,7% / 14,9%
TV2 – 14,8% / 12,9% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,1% (4,1%)
Híradó – 15,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,3% (15,1%)
Keresztanyu – 16,2% (16,3%)
Survivor – 13,8% (13,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (12,8%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 9,7% (10,2%)
Séfek séfe – 13,4% (korábbi héten a Totem: 7,5%)

Ahogy a fentiekből látható, a hétköznapi főműsoridőben az RTL Klub szinte teljes egészében ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten. A TV2-n viszont a gyengélkedő Totemet a Séfek séfe váltotta, ami már jóval erősebb nézettséget szállított.

A hétköznapok kapcsán még említést érdemel a Sztárban sztár leszek késő esti ismétlése, ami majdnem mindegyik nap 10 százalék feletti share-t ért el és verte is a vele szemben futó műsorokat. A Sztárban sztár leszekkel idén ősszel nagyon betalált a TV2.

Múlt pénteken egy rendhagyó műsora volt az RTL Klubnak, ugyanis az esti sávban biztosítottak helyet az előválasztási vitának. Nézettségi szempontból ez kifejezetten jól teljesített, pláne annak fényében, hogy nem ez a megszokott főműsoridős tartalom az RTL-en. A 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos közönségarányt ért el a vita.

A Dancing with the Stars 16,7 százalékos share-rel tért vissza szombaton a TV2 képernyőjére. A mi kis falunk 20,1 százalékkal nyerte a saját sávját. Az X-Faktor válogatásműsora kicsit kikapott (14,7 százalékkal) a Dancing with the Starstól. Viszont ahhoz képest ez nem rossz eredmény, hogy az X-Faktornál nem friss tartalomról volt szó.

Vasárnap az RTL-en az Álarcos énekes 16,2 százalékos share-t ért el. Ez utóbbi önmagában megint csak nem rossz közönségarány, de eltörpült a Sztárban sztár leszek 30,2 százalékos share-jéhez képest.

Ahogy mindebből sejthető, a Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 476 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig 1,16 milliós nézettséggel. Mindkét nagy célcsoportnál a Dancing with the Stars volt a TV2 második legjobban teljesítő produkciója. A 18-49 éveseknél ez 210 ezres, a teljes lakosságnál 769 ezres nézettséget jelentett.

Az RTL Klub műsorai közül a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a listavezető 273 ezer, illetve 733 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes végzett a házi toplista második helyén 260 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyué volt az ezüstérem 728 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_38het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_38hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Ez lehet a marketing jövője

A SAS analitikai vállalata és a CMO Council hálózata közös kutatást publikált „Cracking Tomorrow’s CX Code” néven, amely megállapította, hogy 3 marketingvezetőből 2 szerint nagyon fontos a hibrid ügyfélélmény (CX) biztosítása a személyre szabottság,...

Ennyit költünk mobilra

A háztartások távközlési kiadásainak jelentős részét a mobiltelefon és az ahhoz kapcsolódó mobilinternet-szolgáltatások 11 ezer forintos díja teszi ki. Ez jellemzően két előfizetés költsége. Tízből kilenc család biztos, hogy előfizet a televízióra, melynek átlagosan...

Ötvenmillió embernek adna tiszta energiát a Schneider Electric

Világszinten közel 800 millió, Afrika Szaharától délre eső részén pedig több mint félmilliárd ember nem jut hozzá elektromos áramhoz, ami jelentős mértékben akadályozza a térség fejlődését. A Schneider Electric az elefántcsontparti Abidjanban tartott nemzetközi...
Kosaras Klaudia

Egy számjegyű növekedéssel számolunk – interjú Kosaras Klaudiával

Nagy büdzsévisszavágásokat nem tapasztaltunk, a szokásosnál több tender volt, és a nagyobb hirdetők mellett a kisebb szereplők is versenyt hirdettek, hogy mérsékeljék az árakat – mondta Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta: noha...

Gundel Takács Gábor vezeti a tévés díjátadót

Újabb részlet derült ki a Televíziós Újságírók Díja holnapi gálaestje kapcsán, az esemény és az online közvetítés műsorvezetője Gundel Takács Gábor lesz. Idén 14 kategóriában hirdetnek majd győztest. (kiemelt fotó: Televíziós Újságírók Díja) Online közvetítések...

Kevés cég törődik a nők esélyegyenlőségével

A fenntarthatóságnak csupán egyik eleme a természeti környezet védelme, a gazdasági tevékenység környezetet károsító hatásainak tompítása. Ezzel egyenértékű annak a jelentősége, hogy a cégek mennyire vállalnak felelősséget az őket körülvevő társadalomért. A K&H fenntarthatósági...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Amszterdamba repíthet a Red Bull

Látványos alkotások és meglepően szűk eszköztár: ez jellemzi a Red Bull Doodle Art nemzetközi pályázatát, amelynél papír, toll és a művész találkozásából születnek emlékezetes pályamunkák. A több, mint tíz éve életre hívott verseny már...

Így lehetünk sikeres streamerek

Az utóbbi pár évben hazánkba is nagy erőkkel robbant be a streaming piac, és egyre többen szeretnének belekóstolni a tartalomgyártás ezen formájába. De hogyan tudunk teljesen kezdőként elindulni ezen az úton? Az Euronics összegyűjtötte,...

Egyre távolodnak a nyugdíjas évek

A jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén – derül ki a Randstad legfrissebb, 34 piacon 35 ezer munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatásából.A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló...

Teltház lesz vidéken húsvétkor

Már most 410 ezer vendégéjszaka-foglalást rögzítettek a magyarországi szálláshelyek húsvétra, ami 11 százalékkal több, mint tavaly. A foglalások 38 százaléka a fővárosba, 62 százaléka pedig vidékre érkezett. A nemzetközi turizmus visszatérő lendületét jelzi, hogy...

Női vállalkozásokat támogat a Visa

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer. A győzteseket elismert szakértőkből és...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

Mesterséges intelligencia teheti zöldebbé a vállalatokat

Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak. Egyre...

A drogériákban is egyre fontosabb a környezettudatosság

Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizálása a fontosabb termékválasztáskor – derül...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....