- Hirdetés -

Egy éve indult a Telekom Kraft Agency

|

Érdemes márkaként bátornak lenni, fiatalokkal együtt dolgozni, bevonni őket, és a kezükbe adni az irányítást – vallja Czabányi Enikő, a Telekom social media és PR szakértője. Visszatekintés a vállalat több mint egy éve indult kreátor programjára, a Telekom Kraft Agency-re, melynek keretein belül hat fiatal tartalomgyártónak adtak lehetőséget a fejlődésre.

2022 tavaszán startolt el a Telekom Kraft Agency kreátor programja, aminek keretein belül tehetséges, ambiciózus tartalomgyártó fiatalokat fedeztek fel, képzést, mentorációt és eszközöket biztosítottak számukra. Ők aztán végigkísérték a nyári kampányukat, amely folyamán különböző tartalomgyártói feladatokat kellett teljesíteniük már a gyakorlatban, például részt vehettek Billie Eilish bonni koncertjén, a legnagyobb fesztiválokon és különböző nyári projektekben, mint tartalomgyártók. Azok a kreátorok, akik a nyári kihívásokat sikeresen teljesítették, felvételt nyertek a Kraft Agencybe, aminek ekkor már tagja volt egy fiatal grafikus is, és hozzá csatlakozott a program során öt tehetséges content creator.

A Telekom Kraft fontos ügye, hogy helyzetbe hozzák a fiatalokat – eszközökkel, tudásfejlesztéssel, lehetőségekkel – annak érdekében, hogy kibontakoztathassák ambíciójukat, fejlődhessenek abban, amiben jók. Emellett az utóbbi években azt is látni lehetett, hogy a TikTok térhódítása és a 9:16-os videós tartalmak népszerűsége egyre több fiatal számára ad lehetőséget arra, hogy ne csak fogyasztók legyenek, hanem minőségi tartalmakat gyártsanak a social media felületekre. Czabányi Enikő szavaival élve ez a két ambíció találkozott és hívta életre a Kraft Agencyt, egy saját, fiatalokból álló, kreatív alkotó csapat, „ügynökség” ötletét.

A felvételt nyert fiatalok egy intenzívebb, területükön kiemelkedőnek számító mentorok vezetésével történő képzés során sajátították el a mobillal történő profi tartalomgyártást alapjait és azt, hogy mitől lesz egy content virális a social térben. A közösségi-média platformokon számokban is mérhető volt a lendület.

Czabányi Enikő több, általuk készített, kiemelkedő organikus eredménnyel rendelkező tartalomra is felhívta a figyelmünket. Ilyen volt például a 2022 nyarának kampánya, melyben egy véletlenszerűen kiválasztott embert vittek el az egyik legnagyobb fesztiválra. Ezzel az egy videóval például megduplázták TikTokon a követők számát. A tavalyi karácsonyi kampány során készített videós tartalmak mindegyike több, mint 100 ezer megtekintést ért el TikTokon organikusan, de hasonlóan virálisak lettek a többi social csatornán is.

A kreátorok 2023-ban is folyamatosan részt vesznek a Telekom kampányaiban, és támogatják azokat tartalmaikkal: Telekomosok Fesztiválja, Marsra Magyar!, Telekom Spots, Telekom Vivicitta. Csak néhány eddigi idei projekt, amihez a Telekom belső tartalomgyártó ügynöksége gyártotta a videókat a különböző social csatornákra.A short-form videós tartalmak gyártása mellett egyre komolyabb produkciókban is részt vesznek, például áprilisban profi zenei videoklip megvalósításában (Böbe: Egyedül Párban), különböző pozíciókat betöltve kísértek végig egy több napos forgatást, ami által tudásuk szintet tudott lépni.

A Telekom Kraft Agency robog tovább a jövőben is, és ahogy megosztották velünk, a tartalomgyártói eszközpark új szintre emelése mellett a csapatbővítés a céljuk.

A kettős szerepről pedig így mesélt a szakember: „Szerepe egyrészt stratégiai, tehát bevonjuk őket a gondolkozásba, velük együtt ötletelünk, insightokat hoznak, véleményt alkotnak. Továbbá tartalomgyártói, tehát bevonjuk őket kampányaink megvalósításába, kreativitásuk, friss gondolkozásuk, új lendületet és irányt hoz a tartalmainkba. Ebben az esetben a Kraft Agency teljesen úgy működik, mint egy ügynökség. Megkapják a briefet, megtörténik az ötletelés, és koncepciófejlesztés, majd a jóváhagyási körök. Majd ráfordulnak a megvalósításra, ami sokkal egyszerűbben és gyorsabban történik, mint máshol.”

Íme egy rövid videó az elmúlt időszak történéseiről.

 

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...