Egy évnyi ingyen mozizással csábít a Cinema City

Te miért szeretsz moziba járni és kit hívnál magaddal? – érdeklődik a Cinema City. A mozihálózat legújabb kampányfilmje bemutatja, hogy rendkívül színes és változatos nézőközönségében egy dolog biztosan közös: a mozizás szeretete. A Valentin-napon indult kampány nyereményjátékra invitálja a mozi szerelmeseit: a résztvevők, ha megadják kedvenc mozipartnerük nevét, akár egy évre szóló moziélmény-csomagot is nyerhetnek.

Ahány néző, annyiféle moziélmény – és annyiféle társ, akivel megosztanák azt, vonhatjuk le a tanulságot a Cinema City új kisfilmjéből, amely a mozihálózat vásznain és közösségi felületein látható. A kampányvideóban szereplő mozinézőkhöz csatlakozott többek között Osváth Zsolt, tartalomgyártó és műsorvezető, Tóth Károly, Deák Kristóf hamarosan megjelenő filmjének, az Egykutyának férfi főszereplője, valamint Regős János színész, rendező, a Szkéné Színház korábbi igazgatója. Ők mesélnek arról, kikkel osztják meg legszívesebben a moziélményt.

A Cinema City egy különleges nyereményjátékkal hívja fel a figyelmet a közös moziélmények varázsára 2025. február 14. és március 7. között. A résztvevők megoszthatják, kivel, hol és milyen filmet néznének meg legközelebb – Legyen szó családról, barátokról vagy a kedvesükről, a cél, hogy a mozi összehozza az embereket. A Te kivel mennél a moziba? nyerteseket sorsolással választják ki, a fődíj pedig egy teljes évre szóló páros moziélmény-csomag, emellett további értékes mozijegyek és ajándékok is gazdára találnak.

„Nemrégiben készült kutatásunk igazolta, hogy a mozi társas kikapcsolódás: a megkérdezettek háromnegyede így gondolja. Korosztálytól függetlenül, legtöbben partnerükkel kettesben (63%), mások barátokkal (34%), a válaszadók egy része (27%) pedig gyermekükkel és további családtagokkal (15%) járnak szívesen moziba. Sokan tartják klasszikus randi-programnak a mozizást, a harmincas korosztály körében például a legnépszerűbb romantikus találkahely a mozi (73%). A mozi nemcsak arra ad lehetőséget, hogy a filmeket kiemelkedő minőségben nézhessük meg, hanem közösséget is teremt, mindenkit összehoz” – nyilatkozta Buda Andrea, a Cinema City marketing és PR igazgatója.

A mozikedvelők a játék ideje alatt is megtalálhatják a számításukat a lánc aktuális premierkínálatából: egy vidám baráti mozizáshoz találó választás a Bridget Jones: Bolondulásig, míg a világmentő akciók rajongói az Amerika Kapitány: Szép új világ szuperhős-kalandjain izgulhatnak. Aki pedig magyar sikerfilmeket szeretne bepótolni vagy újranézni, a legnézettebb hazai mozifilm rekordját megdöntő Futni mentem vagy szintén népszerű Hogyan tudnék élni nélküled derűjéből is a Cinema City kényelmében töltődhetnek. A február 14. után vásárolt jegyeket érdemes megtartani, ezek ugyanis hamarosan egy másik aktivitásban felhasználhatók lehetnek.

A Kivel mennél a moziba nyereményjáték 2025. február 14-én kezdődött és március 7-ig tart. A nyerteseket március 12-én a sorsolást követően értesítik a pályázáskor megadott e-mail-címükön.