- Hirdetés -

Egy évtized sztárjai – ők uralták a címlapokat

|

- Hirdetés -

Liptai Claudia lett az elmúlt évtized híressége, aki minden évben meghatározó helyet foglalt el a Marketing&Media magazin által eddig tíz alkalommal összeállított celebrangsorban, amely a bulvárlapok borítóján való szerepléseket veszi sorra.

Tíz évvel ezelőtt, 2011 végén határoztuk el, hogy megnézzük, kik azok a sztárok, akik a legtöbbet szerepelnek a bulvárlapok borítóin, hogy választ kapjunk arra, hogy vajon kikkel lehet a legtöbb példányban értékesíteni az egyes bulvárlapokat. Az idei, tizedik listánkkal együtt eddig összesen 112-en kerültek fel a rangsorunkra, amelyen az első alkalommal még ötvenen voltak, onnantól fogva viszont huszonötös listákat készítünk.

Csak egyetlen hazai híresség van, aki mind a tíz alkalommal bekerült a top 25-be, méghozzá Liptai Claudia, aki ráadásul kétszer lett első, kétszer második, egyszer harmadik, és csupán egyetlen egyszer, a 2020-as listánkon végzett az ötödiknél rosszabb helyen. „Liptai Claudia rendkívül színes egyéniség, egyszerre díva, egyszerre olyan, mint »a szomszéd lánya«, akivel nagyon tud azonosulni az átlagember is, hiszen hol esendő, hol boldog, hol sikeres, hol megtépázza az élet. És legfőképpen nagyon őszinte” – mondta el róla Kolossváry Balázs, a Blikk főszerkesztője.

Hogy meddig lehet őt még a címlapokon, a „köztudatban” tartani, arról Bokor Klára, a Kiskegyed főszerkesztője így vélekedett: „Nem tart senki senkit a köztudatban, az olvasó választ. Liptai nem megcsinált sztár, természetes, nyílt, szellemes nő, nem játssza meg magát, ezért szeretik.”

Liptain kívül kilenc alkalommal szerepelt az összeállításainkban Stohl András (kétszer a dobogóra is felkerült, 2012-ben és 2013-ban), nyolcszor pedig Demcsák Zsuzsa, valamint Hajdú Péter (mind a ketten kétszer is a dobogón végeztek). Öten is vannak, akik hét alkalommal kerültek be a top 25-be, Détár Enikő, Majka, Ördög Nóra, Sarka Kata, Sebestyén Balázs, Szabó Zsófi és Tóth Gabi.

Dobogós sikerlista

A már említett kétszeres győztes Liptai mellett szintén két alkalommal nyerte meg az összeállításunkat Vajna Tímea (az eddigi két utolsót, 2020-ban, illetve 2021-ben) és Galambos Lajos (2016, 2017). Rajtuk kívül egyszeres „győztes” Nagy VV Alekosz, aki a legelső összeállításunk élén végzett, Berki Krisztián (2015), Sarka Kata (2018) és Hosszú Katinka (2019).

Érdemes megnézni, hogy az évek során hogyan alakultak a címlapszereplések. Nagy Alekosz 2012-ben 154 borítós részvétellel utasította maga mögé a többieket, a 108 címlapot kapó Liptai Claudiát, és a 112 borítós szereplést magáénak tudó Stohl Andrást (Liptai Claudia a súlyozott pontszámításnak köszönhetően végzett Stohl András előtt). Száz fölötti címlapos megjelenés azóta sem jött össze senkinek, bár Hosszú Katinka 2019-ben közel volt hozzá 98 borítós szerepléssel, illetve Galambos Lajos 2017-ben 91-gyel.

A negatív csúcsot pedig az idei összeállításunk hozta, hiszen Vajna Tímea „mindössze” 34 címlappal nyert. Érdekes, hogy ezzel az első, 2012-es, még ötvenfős listánkra fel sem fért volna. Összehasonlításképpen, Alekosz 154 címlapszereplése több, mint amennyit az idei listánk első hat helyén végzett Vajna Tímea, Curtis, Várkonyi Andrea, Demcsák Zsuzsa, Liptai Claudia, Majka hatos fogat összehozott.

Bokor Klára úgy vélte, az, hogy csökkennek a kiugró címlapos szereplések, csak látszat. „Ha van egy szövevényes celebügy, mint amilyen Pécsi Ildikó és Pártos Csilla viszálya volt pár éve, azt sokszor felkapja a bulvár. Vagy egy csúnya szakítást, mint amilyen a Bochkor Gábor, Várkonyi Andrea párosé volt. Most épp nincs ilyen, de ha lesz, azzal mindenki sokáig foglalkozik majd” – tette hozzá a Kiskegyed főszerkesztője.

Kolossváry Balázs szerint ennek az az oka, hogy nincsenek új, meghatározó arcok, a régiekről pedig lassan már mindent tudunk. „Ráadásul egyre többen építik magukat tudatosan a közösségi médiában, nyitott könyv az életük, így egyre nehezebb róluk újat mondani” – fűzte hozzá a Blikk főszerkesztője.

Baross Gábor

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA