- Hirdetés -

Egy évtized sztárjai – ők uralták a címlapokat

|

- Hirdetés -

Liptai Claudia lett az elmúlt évtized híressége, aki minden évben meghatározó helyet foglalt el a Marketing&Media magazin által eddig tíz alkalommal összeállított celebrangsorban, amely a bulvárlapok borítóján való szerepléseket veszi sorra.

Tíz évvel ezelőtt, 2011 végén határoztuk el, hogy megnézzük, kik azok a sztárok, akik a legtöbbet szerepelnek a bulvárlapok borítóin, hogy választ kapjunk arra, hogy vajon kikkel lehet a legtöbb példányban értékesíteni az egyes bulvárlapokat. Az idei, tizedik listánkkal együtt eddig összesen 112-en kerültek fel a rangsorunkra, amelyen az első alkalommal még ötvenen voltak, onnantól fogva viszont huszonötös listákat készítünk.

Csak egyetlen hazai híresség van, aki mind a tíz alkalommal bekerült a top 25-be, méghozzá Liptai Claudia, aki ráadásul kétszer lett első, kétszer második, egyszer harmadik, és csupán egyetlen egyszer, a 2020-as listánkon végzett az ötödiknél rosszabb helyen. „Liptai Claudia rendkívül színes egyéniség, egyszerre díva, egyszerre olyan, mint »a szomszéd lánya«, akivel nagyon tud azonosulni az átlagember is, hiszen hol esendő, hol boldog, hol sikeres, hol megtépázza az élet. És legfőképpen nagyon őszinte” – mondta el róla Kolossváry Balázs, a Blikk főszerkesztője.

Hogy meddig lehet őt még a címlapokon, a „köztudatban” tartani, arról Bokor Klára, a Kiskegyed főszerkesztője így vélekedett: „Nem tart senki senkit a köztudatban, az olvasó választ. Liptai nem megcsinált sztár, természetes, nyílt, szellemes nő, nem játssza meg magát, ezért szeretik.”

Liptain kívül kilenc alkalommal szerepelt az összeállításainkban Stohl András (kétszer a dobogóra is felkerült, 2012-ben és 2013-ban), nyolcszor pedig Demcsák Zsuzsa, valamint Hajdú Péter (mind a ketten kétszer is a dobogón végeztek). Öten is vannak, akik hét alkalommal kerültek be a top 25-be, Détár Enikő, Majka, Ördög Nóra, Sarka Kata, Sebestyén Balázs, Szabó Zsófi és Tóth Gabi.

Dobogós sikerlista

A már említett kétszeres győztes Liptai mellett szintén két alkalommal nyerte meg az összeállításunkat Vajna Tímea (az eddigi két utolsót, 2020-ban, illetve 2021-ben) és Galambos Lajos (2016, 2017). Rajtuk kívül egyszeres „győztes” Nagy VV Alekosz, aki a legelső összeállításunk élén végzett, Berki Krisztián (2015), Sarka Kata (2018) és Hosszú Katinka (2019).

Érdemes megnézni, hogy az évek során hogyan alakultak a címlapszereplések. Nagy Alekosz 2012-ben 154 borítós részvétellel utasította maga mögé a többieket, a 108 címlapot kapó Liptai Claudiát, és a 112 borítós szereplést magáénak tudó Stohl Andrást (Liptai Claudia a súlyozott pontszámításnak köszönhetően végzett Stohl András előtt). Száz fölötti címlapos megjelenés azóta sem jött össze senkinek, bár Hosszú Katinka 2019-ben közel volt hozzá 98 borítós szerepléssel, illetve Galambos Lajos 2017-ben 91-gyel.

A negatív csúcsot pedig az idei összeállításunk hozta, hiszen Vajna Tímea „mindössze” 34 címlappal nyert. Érdekes, hogy ezzel az első, 2012-es, még ötvenfős listánkra fel sem fért volna. Összehasonlításképpen, Alekosz 154 címlapszereplése több, mint amennyit az idei listánk első hat helyén végzett Vajna Tímea, Curtis, Várkonyi Andrea, Demcsák Zsuzsa, Liptai Claudia, Majka hatos fogat összehozott.

Bokor Klára úgy vélte, az, hogy csökkennek a kiugró címlapos szereplések, csak látszat. „Ha van egy szövevényes celebügy, mint amilyen Pécsi Ildikó és Pártos Csilla viszálya volt pár éve, azt sokszor felkapja a bulvár. Vagy egy csúnya szakítást, mint amilyen a Bochkor Gábor, Várkonyi Andrea párosé volt. Most épp nincs ilyen, de ha lesz, azzal mindenki sokáig foglalkozik majd” – tette hozzá a Kiskegyed főszerkesztője.

Kolossváry Balázs szerint ennek az az oka, hogy nincsenek új, meghatározó arcok, a régiekről pedig lassan már mindent tudunk. „Ráadásul egyre többen építik magukat tudatosan a közösségi médiában, nyitott könyv az életük, így egyre nehezebb róluk újat mondani” – fűzte hozzá a Blikk főszerkesztője.

Baross Gábor

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb saját gyártású sorozattal erősít a Disney+

A James Clavell bestseller könyve alapján készült FX- „A sógun” itthon kizárólag a Disney+-on lesz elérhető 2024. február 27-től. A 10 részes minisorozatot Rachel Kondo és Justin Marks készítette, melyben olyan sztárok és producerek...

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...

Újabb saját gyártású sorozattal erősít a Disney+

A James Clavell bestseller könyve alapján készült FX- „A sógun” itthon kizárólag a Disney+-on lesz elérhető 2024. február 27-től. A 10 részes minisorozatot Rachel Kondo és Justin Marks készítette, melyben olyan sztárok és producerek...

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....