Karácsony hetét a TV2 nyerte, bár a kereskedelmi célcsoportnál nem járt messze tőlük az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél két filmcsatorna követte az RTL-t és a TV2-t.
A mögöttünk álló 52. héten a TV2 érte el a legmagasabb közönségarányt minden fontos célcsoportnál. Igaz, most a korábbi két héthez képest kisebb előnnyel nyertek. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 0,9 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1 százalékponttal álltak az RTL előtt. Napi szinten hétfőtől péntekig a TV2 nyerte a főműsoridőt, a hétvége pedig az RTL-é volt – a 18-49 és a 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is.
A heti eredmények terén a 18-49 és a 18-59 éveseknél is két filmcsatorna követte a TV2-t és az RTL-t, méghozzá a Mozi+ és a Film+. Előbbi mindkét kereskedelmi célcsoportnál, teljes napon és főműsoridőben is a Film+ előtt végzett. A teljes lakosságnál viszont a két piacvezető után a Duna Tv futott be a harmadik helyre, majd a Mozi+ következett a heti toplistán.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 52. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,2 | 11,9 | 10,6 |
RTL | 10,2 | 10,2 | 9,7 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 52. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,3 | 9,4 | 9,3 |
RTL | 7,3 | 6,9 | 7,4 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,5 | 22,1 | 22,0 |
RTL Magyarország | 19,0 | 17,2 | 19,1 |
AMC Networks | 6,2 | 6,0 | 6,2 |
MTVA | 4,4 | 8,8 | 3,0 |
Network4 | 3,5 | 4,9 | 2,8 |
Antenna Entertainment Group | 3,1 | 3,0 | 3,2 |
Warner Bros.Discovery | 2,8 | 3,3 | 2,4 |
Paramount Global | 2,6 | 2,2 | 3,0 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,6% / 12,5% (14,2% / 11,8%)
Tények Plusz – 10% / 7,6% (12,3% / 11,1%)
Házasság első látásra (csak egy rész) – 15,8% / 14,2% (19,1% / 17,1%)
RTL
Híradó – 16,3% / 14,8% (17,7% / 14,1%)
Fókusz – 10,6% / 11% (11,7% / 10,6%)
A Konyhafőnök (csak egy rész) – 8,1% / 7,4% (7,2% / 6,8%)
Múlt héten a Házasság első látásra és a Konyhafőnök csak hétfőn került képernyőre. A TV2-s házasságos reality a korábbi heti átlagánál rosszabb, a Konyhafőnök kicsit jobb eredményt produkált december 23-án. Szenteste és a karácsony két napján a Reszkessetek, betörők nyerte a sávját, még a kevésbé népszerű harmadik rész is.
A szombatot és a vasárnapot annak köszönhetően tudta bezsákolni az RTL, hogy saját gyártású premierműsorokat adtak. Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 11,6 százalékot, a 18-59 éveseknél 14,8 százalékot, a teljes lakosságnál 14 százalékot hozott. Vasárnap ugyanennél a három célcsoportnál az Álarcos énekes 17,9 százalékos, 16,9 százalékos és 17,2 százalékos közönségarányt ért el.
A hét legnézettebb műsora címmel a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Reszkessetek, betörők 2. büszkélkedhet 310 ezres, illetve 380 ezres nézőszámmal. Az RTL legnézettebbje az Álarcos énekes volt a 18-49 éveseknél (267 ezer néző) és a 18-59 éveseknél (377 ezer néző). A teljes lakosságos toplista kicsit másképp fest. A múlt hét két legnézettebb műsora az RTL Híradó és a Tények volt, mindkettőből a vasárnapi adás. Az RTL Híradó 781 ezer, a Tények 758 ezer nézőt vonzott.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
RESZKESSETEK BETÖRŐK 2. | TV2 | 380 253 | 19,5 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 377 807 | 16,9 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK | TV2 | 374 043 | 18,8 |
HÍRADÓ | RTL | 359 415 | 18,4 |
HÁZASSAG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 336 558 | 15,8 |
TÉNYEK | TV2 | 309 535 | 16,8 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 307 537 | 14,8 |
NÁSZ-AJÁNLAT | TV2 | 259 974 | 13,2 |
FÓKUSZ | RTL | 229 475 | 11,7 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 228 252 | 11,8 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÍRADÓ | RTL | 781 672 | 19,4 |
TÉNYEK | TV2 | 758 676 | 18,9 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 757 482 | 17,2 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 755 303 | 17,6 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK | TV2 | 611 720 | 17,0 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK 2. | TV2 | 606 990 | 17,1 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 579 243 | 14,0 |
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT | DUNA TV | 531 629 | 13,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 528 265 | 13,2 |
NÁSZ-AJÁNLAT | TV2 | 512 215 | 13,0 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
RESZKESSETEK BETÖRŐK 2. | TV2 | 310 905 | 22,9 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK | TV2 | 303 812 | 21,9 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 267 163 | 17,9 |
HÍRADÓ | RTL | 219 335 | 17,4 |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 203 479 | 14,2 |
TÉNYEK | TV2 | 175 428 | 14,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 171 741 | 13,3 |
NÁSZ-AJÁNLAT | TV2 | 169 304 | 12,8 |
FÓKUSZ | RTL | 158 630 | 12,1 |
RESZKESSETEK BETÖRŐK 3. | TV2 | 156 611 | 11,0 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás