A Marketing&Media magazin idén 13. alkalommal állította össze a magyar médiaipar legbefolyásosabb személyiségeinek toplistáját. Izgalmakból ezúttal sem lesz hiány, a sokéves átlagnál nagyobb változások vannak, a hölgyek pedig rekordot állítottak be.
A nagy kereskedelmi tévék munkatársai továbbra is meghatározóak, de meglepően sok telekommunikációs vezető is helyet kapott a legbefolyásosabbak között. Az élmezőnyben megnőtt az ügynökségi szakemberek száma, emellett váratlanul újra felbukkantak a főszerkesztők.
A Marketing&Media magazin 2008-ban állította össze először a TOP50 rangsort, akkor és az azt követő években egészen 2014-ig Dirk Gerkens, az RTL Klub akkori vezérigazgatója végzett a lista élén. 2015-2017 között az őt váltó Vidus Gabriella lett az első, 2018-ban Andy Vajna, a TV2 Csoport, a Rádió 1 és a Lapcom csoport akkori tulajdonosa volt az élen, míg tavaly ismét Vidus Gabriella vezette a rangsort. Hamarosan pedig az is kiderül, hogy idén hogyan alakult a TOP50, jövő héten érkezik a rangsor.
Az idén közel 150 szakember szerepelt a bő listán, a zsűri két körben közülük állította össze a TOP50 mezőnyét az áprilisi szavazás során. A Marketing&Media TOP50-es lapszáma az előzőhöz hasonlóan szintén karantén-kiadás lesz, a koronavírus-járvány miatt ugyanis a szerkesztőség a szavazás menedzselését és a kap elkészítését is home office-ban oldotta meg.