- Hirdetés -

Egy hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt

|

Csatornaszinten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, a teljes portfóliókat nézve viszont két fontos területen is a TV2 Csoport elé verekedte magát az RTL Magyarország. A múlt hét legnézettebb műsora a Tények volt.

A 33. héten visszatért a jól megszokott kerékvágásba a nézettségi verseny. A csatornák szintjén újra a TV2 és az RTL közötti küzdelem a meghatározó. Ezt pedig a mögöttünk álló héten – minden fontos bontásban – a TV2 nyerte. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél azért nem sokon múlt az első hely. Előbbinél 0,3 százalékpont, utóbbinál 0,6 százalékpont előnnyel nyert a TV2.

A teljes csatornacsoportok terén azonban az említett két célcsoportnál az RTL Magyarország nyerte a hetet. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot tett ki az előnyük. A többi összevetésben a TV2 Csoport állt az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,5 13,7 9,3
RTL 9,9 9,8 9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,7 11 8,1
RTL 6,2 6,1 5,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,5 24,2 21,6
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,1
AMC Networks 6,0 5,3 6,1
MTVA 4,7 9,1 3,8
Network4 3,9 5,5 2,9
Warner Bros.Discovery 3,3 3,5 3,1
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,1
Paramount Global 2,5 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 15,3% (13,4% / 12,3%)
Tények Plusz – 12,6% / 11,1% (9,7% / 7,8%)
Szerencsekerék – 11,2% / 10,6% (8,5% / 7,9%)
A hegyi doktor – 7,4% / 5,9% (korábbi héten a Zsákbamacska: 6% / 6%)

RTL
Híradó – 15,6% / 12,8% (15,5% / 12%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (8,7% / 7,3%)
A mi kis falunk – 11% / 9,6% (8% / 6,9%)
Drága örökösök – 6,8% / 6,7% (6,1% / 6,1%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el a Tények, mint az RTL Híradó. A mi kis falunk és a Szerencsekerék között szoros volt a verseny, de a vetélkedő kicsit jobb közönségarányt produkált. A TV2-n a Zsákbamacska ismétléseit A hegyi doktor újra rendel című német sorozat legújabb évadja váltotta. A Drága örökösök új részeivel tulajdonképpen állta a sarat a német sorozat, de azért nem hozott kiugró eredményt A hegyi doktor. Egyébként A hegyi doktor a fentieknél jóval erősebb share-t ért el a teljes lakosságnál (11,2 százalékos heti átlagot), de még ez is elmaradt a TV2 csatornaátlagától. Igaz, a Drága örökösök hasonló számánál (6,9 százalék) meg sokkal jobbnak számított.

A hét legnézettebb műsorának a Tények bizonyult, azonban korosztályonként eltérő volt, hogy melyik adás végzett az élen. A 18-49 éveseknél a pénteki Tények (127 ezer néző), a 18-59 éveseknél a vasárnapi Tények (204 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig csütörtöki Tények (616 ezer néző) hozta össze a legmagasabb nézettséget. Az RTL házi versenyét a 18-49 és 18-59 éveseknél A mi kis falunk csütörtöki adása (121 ezer és 202 ezer néző) nyerte. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó (509 ezer néző) volt a csatorna legnépszerűbb tartalma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 204 720 15,9
A MI KIS FALUNK RTL 202 792 12,8
HÍRADÓ RTL 195 670 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 186 918 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 754 13,3
JURASSIC WORLD TV2 165 628 11,2
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 163 659 10,1
FÓKUSZ RTL 155 305 12,8
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 141 270 9,2
HEGYI DOKTOR TV2 135 630 9,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 616 012 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 567 207 16,4
HÍRADÓ RTL 509 724 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 472 382 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 432 315 19,0
TESTVÉREK TV2 358 374 17,0
HEGYI DOKTOR TV2 351 079 11,4
A MI KIS FALUNK RTL 344 834 9,8
FÓKUSZ RTL 318 844 11,4
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 311 527 9,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 127 438 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 121 063 11,5
SZERENCSEKERÉK TV2 117 679 10,9
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 110 067 9,9
HÍRADÓ RTL 109 990 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 105 825 13,7
JURASSIC WORLD TV2 95 648 9,7
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 94 671 9,3
FÓKUSZ RTL 91 252 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 83 787 7,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...