- Hirdetés -

Egy hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt

|

- Hirdetés -

Csatornaszinten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, a teljes portfóliókat nézve viszont két fontos területen is a TV2 Csoport elé verekedte magát az RTL Magyarország. A múlt hét legnézettebb műsora a Tények volt.

A 33. héten visszatért a jól megszokott kerékvágásba a nézettségi verseny. A csatornák szintjén újra a TV2 és az RTL közötti küzdelem a meghatározó. Ezt pedig a mögöttünk álló héten – minden fontos bontásban – a TV2 nyerte. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél azért nem sokon múlt az első hely. Előbbinél 0,3 százalékpont, utóbbinál 0,6 százalékpont előnnyel nyert a TV2.

A teljes csatornacsoportok terén azonban az említett két célcsoportnál az RTL Magyarország nyerte a hetet. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot tett ki az előnyük. A többi összevetésben a TV2 Csoport állt az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,5 13,7 9,3
RTL 9,9 9,8 9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 32. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,7 11 8,1
RTL 6,2 6,1 5,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,5 24,2 21,6
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,1
AMC Networks 6,0 5,3 6,1
MTVA 4,7 9,1 3,8
Network4 3,9 5,5 2,9
Warner Bros.Discovery 3,3 3,5 3,1
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,1
Paramount Global 2,5 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 15,3% (13,4% / 12,3%)
Tények Plusz – 12,6% / 11,1% (9,7% / 7,8%)
Szerencsekerék – 11,2% / 10,6% (8,5% / 7,9%)
A hegyi doktor – 7,4% / 5,9% (korábbi héten a Zsákbamacska: 6% / 6%)

RTL
Híradó – 15,6% / 12,8% (15,5% / 12%)
Fókusz – 11,5% / 10,1% (8,7% / 7,3%)
A mi kis falunk – 11% / 9,6% (8% / 6,9%)
Drága örökösök – 6,8% / 6,7% (6,1% / 6,1%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el a Tények, mint az RTL Híradó. A mi kis falunk és a Szerencsekerék között szoros volt a verseny, de a vetélkedő kicsit jobb közönségarányt produkált. A TV2-n a Zsákbamacska ismétléseit A hegyi doktor újra rendel című német sorozat legújabb évadja váltotta. A Drága örökösök új részeivel tulajdonképpen állta a sarat a német sorozat, de azért nem hozott kiugró eredményt A hegyi doktor. Egyébként A hegyi doktor a fentieknél jóval erősebb share-t ért el a teljes lakosságnál (11,2 százalékos heti átlagot), de még ez is elmaradt a TV2 csatornaátlagától. Igaz, a Drága örökösök hasonló számánál (6,9 százalék) meg sokkal jobbnak számított.

A hét legnézettebb műsorának a Tények bizonyult, azonban korosztályonként eltérő volt, hogy melyik adás végzett az élen. A 18-49 éveseknél a pénteki Tények (127 ezer néző), a 18-59 éveseknél a vasárnapi Tények (204 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig csütörtöki Tények (616 ezer néző) hozta össze a legmagasabb nézettséget. Az RTL házi versenyét a 18-49 és 18-59 éveseknél A mi kis falunk csütörtöki adása (121 ezer és 202 ezer néző) nyerte. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó (509 ezer néző) volt a csatorna legnépszerűbb tartalma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 204 720 15,9
A MI KIS FALUNK RTL 202 792 12,8
HÍRADÓ RTL 195 670 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 186 918 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 754 13,3
JURASSIC WORLD TV2 165 628 11,2
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 163 659 10,1
FÓKUSZ RTL 155 305 12,8
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 141 270 9,2
HEGYI DOKTOR TV2 135 630 9,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 616 012 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 567 207 16,4
HÍRADÓ RTL 509 724 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 472 382 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 432 315 19,0
TESTVÉREK TV2 358 374 17,0
HEGYI DOKTOR TV2 351 079 11,4
A MI KIS FALUNK RTL 344 834 9,8
FÓKUSZ RTL 318 844 11,4
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 311 527 9,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 127 438 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 121 063 11,5
SZERENCSEKERÉK TV2 117 679 10,9
NEVELETLEN HERCEGNŐ RTL 110 067 9,9
HÍRADÓ RTL 109 990 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 105 825 13,7
JURASSIC WORLD TV2 95 648 9,7
LABDARÚGÁS – SZUPER KUPA RTL 94 671 9,3
FÓKUSZ RTL 91 252 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 83 787 7,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...

Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca

Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...

Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra

Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...

Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó

Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten. A Marketing&Media...

Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal

Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Infláció: kellemes meglepetés

Közzétette a KSH az augusztusi fogyasztói inflációs adatokat. Az idei év nyolcadik hónapjában a fogyasztói árak stagnáltak az előző hónaphoz képest. Az éves inflációs ráta így csökkent: 3,4 százalékra a júliusi 4,1 százalékról. Az...

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...