- Hirdetés -

Egy meccs is bekerült a legnézettebb műsorok közé

|

- Hirdetés -

Magas nézőszámmal futott múlt héten a Magyarország-Bulgária mérkőzés. A hét legnézettebbje – célcsoporttól függően – a Sztárban sztár és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 13. héten kicsit csökkent a TV2 és az RTL közötti különbség a kereskedelmi célcsoportnál, de a TV2 vezető pozíciója nem volt veszélyben. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 2,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. A teljes portfóliókat nézve is őrizte első helyét a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 26,7 százalékos, az RTL Magyarország 21 százalékos heti share-t ért el. Teljes napon és a teljes lakosságnál pedig továbbra is a 10 százalékpontot kerülgette a két nagy szereplő közötti differencia (TV2 Csoport: 26,5%, RTL Magyarország: 15,9%).

A nagy érdeklődést kiváltó sportközvetítéseknek köszönhetően jó hete volt az MTVA-nak. Teljes napot nézve nemcsak a teljes lakosságnál, hanem a 18-59 éveseknél is harmadik helyen végeztek. A 18-49 éveseknél azonban még így is előttük volt az AMC Networks.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,3 17,1 14,2
RTL 12,3 11,7 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,9 10,9
RTL 7,2 6,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 26,5 24,5
RTL Magyarország 17,4 15,9 16,9
MTVA 6,7 10,0 5,6
AMC Networks 6,0 5,5 6,3
Paramount Global 4,5 3,6 5,6
Network4 3,8 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,6
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,2% / 17,9% (18,1% / 18,2%)
Tények Plusz – 14,6% / 14,3% (13,7% / 14,1%)
Zsákbamacska – 16,8% / 17,1% (18,3% / 18,9%)
Hazatalálsz – 12,8% / 11,7% (14,1% / 12,7%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,6% / 14,7%)
Fókusz – 13% / 12,3% (14,1% / 13,2%)
Drága örökösök – 12,1% / 11,1% (11,9% / 11,3%)
A mi kis falunk – 12% / 11,2% (11,9% / 11,4%)

Talán majd ezen a héten kicsit felkavarodnak a hétköznapi erőviszonyok, hiszen mindkét csatorna esti kínálatában változások történtek. Múlt héten még nagyjából azt láthattuk, amit a korábbi hetekben.

Csökkent ugyan a Zsákbamacska átlagos share-je, de még ezzel is bőven a csatornaátlag felett teljesítettek és simán nyerték a sávjukat is. A Hazatalálsz című sorozat kicsivel mindig a TV2 átlaga alatt hozott mindegyik célcsoportnál, de egyébként nem sokkal. Az első évad véget ért, de láthatjuk majd még a sorozatot, hiszen berendelték a második évadot.

A Drága örökösök nagyon kicsivel az RTL főműsoridős átlaga alatti eredményt produkált. Múlt héten gyakorlatilag egálban voltak A mi kis falunk ismétlésével. Utóbbinál azért illene jobb eredményt hoznia a Drága örökösöknek.

A mi kis falunk szombati új epizódja 17,8 százalékos közönségaránnyal futott a 18-49 éveseknél. A 18-59 éveseknél pedig ennél is erősebbek voltak: 21 százalékot tett ki a share-jük. Vasárnap a Cápák között a 18-49 éveseknél 15,9 százalékos közönségarányt produkált. Ugyanennél a célcsoportnál a TV2-n a Sztárban sztár 19,4 százalékot ért el. A Sztárban sztár a teljes lakosságnál ennél is jobb, 23,3 százalékos share-t ért el.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár volt a múlt hét legnézettebb műsora, 280 ezres és 954 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél pedig a 447 ezer nézőt vonzó A mi kis falunk végzett az élen.

Ahogy a lentiekből látható, az M4 Sport is felkapaszkodott mindhárom heti toplistára, méghozzá a Magyarország-Bulgária EB-selejtező közvetítésével. A meccs a 18-49 éveseknél 277 ezer, a 18-59 éveseknél 418 ezer, a teljes lakosságnál pedig 703 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Rendszerint a Forma-1 közvetítés is ott van a top 10-ben, azonban a múlt heti kora reggeli időpont nem kedvezett a magas nézettségnek. Ettől függetlenül még így is majdnem bekerült az első tízbe a futam, ugyanis a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét 11. legnézettebb műsora volt 165 ezer, illetve 238 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 447 780 21,0
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 418 878 21,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 411 703 19,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 369 258 17,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 350 902 15,4
TÉNYEK TV2 299 520 20,6
HÍRADÓ RTL 299 510 16,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 272 332 14,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 271 797 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 253 836 13,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 954 228 23,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 834 772 20,8
TÉNYEK TV2 799 887 24,2
A MI KIS FALUNK RTL 779 078 18,3
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 703 903 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 678 526 18,9
HÍRADÓ RTL 671 060 18,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 569 587 12,9
HAZATALÁLSZ TV2 551 480 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 537 862 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 280 927 19,4
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 277 999 20,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 256 558 17,8
A MI KIS FALUNK RTL 253 549 17,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 244 509 15,9
TÉNYEK TV2 195 479 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 177 833 15,8
HÍRADÓ RTL 175 762 14,4
HAZATALÁLSZ TV2 168 308 12,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 167 371 13,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Ez történt a Telekom közgyűlésén

A Magyar Telekom 2024. április 16-án megtartotta Éves Rendes Közgyűlését.A Közgyűlés elején a részvényesek meghallgatták az Igazgatóság jelentését a Társaság ügyvezetéséről, a Társaság és a Magyar Telekom Csoport 2023. évi üzleti tevékenységéről, üzletpolitikájáról, valamint...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Még nem lélegezhetnek fel a vállalatok

Országos szinten számottevően csökkent a munkavállalói fluktuáció, 28 százalékra mérséklődött tavaly, az egy évvel korábbi 33 százalékról. Azonban a vállalatok nem lélegezhetnek fel, mert ez az érték még mindig kétszerese az elfogadhatónak. A csökkenés...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...