- Hirdetés -

Egy meccs volt a legnézettebb és a TV2 megint nagyot nyert

|

- Hirdetés -

Sok nézőt vonzott a szombati Magyarország – Szerbia mérkőzés, főleg a kereskedelmi célcsoportból. Csatornaszinten egyelőre nem nagyon talál fogást az RTL a TV2-n, bár a Nyerő páros jó nézettséget ért el, de a The Voice-nak nagyon gyenge hétvégéje volt.

Múlt héten sem szakadt meg a TV2 jó sorozata, ismét minden fontos célcsoportnál nyertek. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 2,3 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,8 százalékpontot tett ki a heti előnyük az RTL előtt. A teljes csatornacsaládokat nézve ennél is jelentősebb fölényt hozott össze a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és az esti sávban járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de még ez is 5,3 százalékpontnyi különbséget jelentett (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 22,3%). Szokás szerint a teljes lakosságnál és teljes napon érte el a legnagyobb előnyt a TV2 Csoport, ami meghaladta a 10 százalékpontot (TV2 Csoport: 27,1%, RTL Magyarország: 16%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16 18,6 15,8
RTL 13,2 12,3 13,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,1 14 12
RTL 8 7,4 8,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,6 27,1 25,0
RTL Magyarország 17,5 16,0 17,4
MTVA 5,3 9,3 4,2
AMC Networks 5,1 4,7 4,9
Paramount Global 4,5 3,5 5,5
Network4 4,2 4,9 2,9
Antenna Entertainment Group 2,7 2,2 2,5
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18% / 16,6% (16,9% / 15,6%)
Tények Plusz – 14,7% / 13,6% (14% / 13,2%)
Ázsia Expressz – 14,5% / 15% (korábbi héten a Séfek séfe: 17% / 17,6%)
A Nagy Ő – 17,6% / 18,8% (korábbi héten a Kőgazdag fiatalok: 10,8% / 12,5%)

RTL
Híradó – 19,3% / 17,4% (18,9% / 16,8%)
Fókusz – 13,9% / 14,1% (14% / 14,1%)
Nyerő páros – 16,5% / 18,2% (16,5% / 18,8%)
Survivor – 9,5% / 10% (10,5% / 11,2%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot produkált, mint a Tények. Bár a verseny még mindig nagyon szoros a két esti hírműsor között. A főműsoridő első felében a Nyerő páros verte az Ázsia Expresszt. Az este második etapjában viszont A Nagy Ő került a Survivor elé. Összességében kicsit elégedettebb lehetett a TV2, ugyanis az Ázsia Expressz még így sem járt messze a csatornaátlagtól, a Survivor viszont meglepően gyengén muzsikált.

Ugyanakkor a Suvivornél is fájóbb lehet az RTL-nek a The Voice rossz hétvégi teljesítménye. A tehetségkutató szombaton a 18-49 éveseknél mindössze 9,6 százalékos közönségarányt, a vasárnapi adás 11 százalékos share-t ért el. Persze erre lehet mondani, hogy a szombati eredménybe bekavart az M4 Sporton közvetített Magyarország – Szerbia Európa-bajnoki selejtező. Ugyanakkor ez ugyanúgy érintette a TV2-s Dancing with the Stars-t is, ami viszont nem hozott rossz eredményt. A 18-49 éveseknél maradva: 15,7 százalékos share-t ért el a táncos műsor.

A korábbi szombathoz képest a The Voice elvesztett közel 100 ezer 18-49 éves nézőt (222 ezer helyett 125 ezer volt a nézettségük). Ehhez képest a Dancing with the Stars csak 35 ezerrel vonzott kevesebb 18-49-es nézőt, mint egy héttel korábban a Sztárban sztár leszek (227 ezer helyett 192 ezer). Ráadásul a vasárnapi adásnál is nagy volt a Voice csökkenése (korábbi heti 218 ezer néző helyett 160 ezer) és akkor meccs sem volt.

A már emlegetett Magyarország – Szerbia mérkőzés a fiatalabb célcsoportoknál vezeti a heti műsoros toplistát. A 18-49 éveseknél 275 ezer, a 18-59 éveseknél 422 ezer néző választotta a focit. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbje volt 764 ezres nézőszámmal. A 4+-os célcsoportnál a vasárnapi Sztárban sztár leszek nyerte a hetet, 821 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél egyébként kevésen múlt az első hely, hiszen a hétfői Nyerő páros 274 ezer nézőt vonzott, mindössze 951 nézővel járt csak előttük az Európa-bajnoki selejtező.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 422 278 22,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 384 883 19,2
NYERŐ PÁROS RTL 364 195 18,1
A NAGY Ő TV2 316 894 20,5
HÍRADÓ RTL 295 234 15,9
DANCING WITH THE STARS TV2 293 362 16,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 293 050 14,8
TÉNYEK TV2 286 641 15,5
FÓKUSZ RTL 280 428 16,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 200 14,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 821 347 21,5
DANCING WITH THE STARS TV2 769 236 21,4
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 764 123 20,6
TÉNYEK TV2 748 750 24,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 670 496 18,2
HÍRADÓ RTL 664 839 17,6
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 630 408 15,8
NYERŐ PÁROS RTL 604 276 15,0
A NAGY Ő TV2 596 610 21,2
FÓKUSZ RTL 507 609 13,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 275 252 21,5
NYERŐ PÁROS RTL 274 301 19,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 251 065 18,2
A NAGY Ő TV2 233 708 21,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 212 987 15,7
DANCING WITH THE STARS TV2 192 269 15,7
FÓKUSZ RTL 190 644 17,0
HÍRADÓ RTL 183 718 14,9
THE VOICE RTL 160 906 11,0
TÉNYEK TV2 160 682 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...

Díjazták az inspiráló nőket

Idén ötödik alkalommal díjazta a Femcafe.hu az Inspiráló Nőket. A piac meghatározó női portáljának olvasói a hét kategória 3-3 jelöltjére rekordszámú, több, mint 113 ezer szavazatot adtak le. Az Inspiráló Nők Estjén a Magyar...

Megható filmmel és nyereményjátékkal ünnepel a Honor

A Honor az idei ünnepek alatt a hétköznapi hősökre helyezi a hangsúlyt egy megható karácsonyi kisfilmmel, illetve egy izgalmas, a közösségi médián futó nyereményjátékkal. Rengetegen vannak, akik már-már észrevétlenül, de mindent megtesznek másokért, főleg...

Ezek lesznek 2024 legfontosabb digitalizációs trendjei

Jövőre várhatóan tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések, az előrejelzések szerint a transzformációra fordított források a következő 3 évben elérik a 3,4 billió dollárt. 2024-ben a vállalatok a mesterséges intelligencia „tudásának” gyakorlati kiaknázásába, a...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Új kreatívigazgatóval erősít a Wavemaker

Bagladi Gábor decemberben csatlakozik az ügynökség Creative and Content Services divíziójához. A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsi, Executive Creative Director mellé. A közös munkába azonban...

Újabb díjat nyert az ACG

Az ACG PRO nyerte a legjobb nonprofit kampánynak járó díjat az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) 2023-as évi Global Awards nemzetközi kommunikációs versenyén. A november 29-én Londonban tartott díjátadón az ügynökség a Vodafone Magyarország...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre érdemes figyelni az otthonbiztosításnál

A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni. Tízből nyolcan az ingatlan mellett az ingóságaikra is szerződnek. Ugyanennyien tudják, hogy fontos a biztosítás rendszeres felülvizsgálata az ingóságok éves értéknövekedése alapján, mégis csak hatan...

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....