
Mit hoz 2025 a digitális reklámpiacon, milyen meglepetéseket okozhat az automatizált rendszerek és a mesterséges intelligencia térhódítása – többek között erről beszélgetnek a Business Lounge mai adásának első felében Lunczner Ádámmal, az IAB Hungary közelmúltban megválasztott új elnökével. A műsor második részében érkezik Weiler Péter, a MOME doktorandusza, multimédia-művész, akivel egy különleges performance körülményeiről és hatásairól is beszélgetnek majd.
A médiaköltések több mint 52 százaléka a digitális piacon jelentkezik, aminek mintegy kétharmada a globális szereplőknél csapódik le. Az arányok az utóbbi 2-3 évben beállni látszanak, mit várhatunk 2025-től, illetve a következő évektől?
Ha a főbb arányok változatlanok is, a technológia fejlődése, a mesterséges intelligencia (MI) előretörése, az automatizált rendszerek folyamatos térnyerése okozhat még meglepetést, emellett folyamatos tanulásra kényszerítenek minket. Ádámmal, az IAB frissen kinevezett elnökével beszélgetnek a Business Lounge mai adásának első felében a 2025-ös várakozásokról, a piaci trendekről, a retail médiáról és természetesen a terveiről.
Ma már a legegyszerűbb kérdésekkel is fordulhatunk az MI-hez, és ezt meg is tesszük, mert kényelmes. Weiler Péter a kérdést és a választ óriásplakáton jelentette meg, amire nagyon gyors reakciót is kapott Magyarország egyik legnagyobb vállalatától, természetesen óriásplakáton.
Egy hirtelen ötlet, médiahack vagy egy átgondolt terv volt? Mi volt a célja, ezzel az akcióval? Ezekről beszélgetnek többek között Weiler Péterrel az adás második részében.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.