
A Das Große Wachbeben egy CSR kezdeményezés volt, melynek célja, hogy felhívja a nyilvánosság figyelmét az olyan „elfeledett" természeti katasztrófákra, mint a 2023. február 6-i törökországi-szíriai földrengés. A projekt a német Pro7Sat1, a Havas Germany és a Seven.One AdFactory összefogásával valósult meg. Bár a katasztrófa óta akkor már eltelt eltelt egy év, a helyzet továbbra is drámai, a kisebb médiafigyelem miatt elapadtak az adományok, a segítség azonban továbbra is kiemelten fontos volt ezeken a helyeken.
A németül „Das große Wachbeben” nevű projekten klasszikus utómunkákon dolgozott az Umbrella: a reklámokat kellett „összetörni", „megrázni", ahogyan az összefoglaló videóban látható. Az ötlet a német Havastól jött, és a kampányt a Seven.One Ad Factory hirdette a csatornáin. Az Umbrella feladata túlmutatott a klasszikus gyártási megoldásokon, minden anyagnak tükröznie kellett a földrengést, a közönséggel el kellett hitetni, hogy amit látnak, az olyan, mint a valóságban.
A projekt számos díjat nyert:
- Cannes Lion Awards - golden és silver Lion- 2024
- Első magyarként CLIO awards - Grand prix és 2 golden Clio (különböző kategóriákban) - ez volt most május végén
- Effie Germany - Bronz
- Effie Europe - Bronz
- Epica - Gold és Silver
- ADCH - Bronz