- Hirdetés -

Egy sor új műsort jelentett be az RTL és a TV2

|

Számos új műsor érkezését jelentette be az RTL és a TV2 is a médiaszakma legnagyobb hazai rendezvényén, a Digital-Media Hungary-n. Az RTL-re idén ősszel érkezik a LEGO Masters és a The Traitors, valamint berendelték a Mellékhatás harmadik évadát is, a TV2 pedig többek között egy új gameshow-val, napi reality-vel és a topmodell-kereső műsorral erősít.

Kolosi Péter, az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese a Digital-Media Hungary konferencián tartott előadásában jelentette be, hogy idén ősszel két nemzetközi sikerformátum érkezik az RTL-re: a LEGO Masters és a The Traitors. A LEGO Masters című műsorban szereplő csapatok kizárólag LEGO kockák felhasználásával építenek különlegesebbnél különlegesebb alkotásokat, próbára teszik ötleteiket, kreativitásukat és precizitásukat. A játékosok hétről hétre új kihívásokat kapnak, melyben lehetőségük nyílik megmutatni fantáziadús terveiket és technikai képességeiket, amiket szakértő zsűri bírál el. A legjobb csapat a fődíjért járó pénznyeremény mellett a LEGO Master címmel is gazdagabb lesz. A műsor a Banijay Rights formátuma.

A The Traitors az RTL Nederland „De Verraders” című műsorán alapszik és már számos országban bizonyított, többek között az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Franciaországban, Spanyolországban és Belgiumban. A játékban részt vevő versenyző hírességek egy kastélyba költöznek, ahol csapatokban dolgozva teljesítenek egy sor kihívást jelentő küldetést.

De a versenyzők közül három titokban áruló, akik megpróbálják megnehezíteni a nyereményhez vezető utat a „hűséges versenyzők” manipulálásával és kizárásával. A hűségesek ugyanakkor csak együtt, az összes áruló száműzésével nyerhetnek, de ha akár csak egy cselszövő is eljut a játék végéig, az övé lesz a teljes nyeremény. A műsor formátumát tekintve egy taktikai-pszichológiai-bűnügyi reality, amely során a látványos kihívások és a taktikai cselszövések biztosítják a folytonos szórakozást és izgalmat.

Az RTL-re érkezik a HIP, azaz a High Intellectual Potential (HPI: Haut Potentiel Intellectuel) című francia sorozat magyar verziója is. A hazájában rendkívül sikeres formátum összesen két országban kapott engedélyt a helyi változat megvalósítására, ebből az egyik Magyarország. A történet főszereplője Reni, egy háromgyerekes egyedülálló anya, aki 160-as IQ-ja ellenére takarítóként dolgozik. Amikor egy véletlen folytán a rendőrség felismeri a benne rejlő lehetőségeket, állást ajánlanak neki, amit csak úgy fogad el, ha cserébe ők is segítenek neki megfejteni élete legnagyobb rejtélyét.

Nemrég indult a Mellékhatás című, többszörös díjnyertes fikciós sorozat második évada az RTL+-on, amelynek legújabb, harmadik évada is előkészítés alatt áll már. Emellett hamarosan elkezdődik a Golden Age című magyar fejlesztésű fikciós sorozat forgatása is. A munka a Hypewriter forgatókönyvíró pályázat egyik győztes ötlete alapján indult el. A két idősíkon játszódó történetet a Liza, a rókatündér alkotói álmodták képernyőre, a sorozat vezető alkotója Ujj Mészáros Károly.

Szintén az RTL-re érkezik a Best Bid című formátum, ahol profi régiségkereskedők licitálnak majd egy-egy antik műtárgyra. A műsorba azok jelentkezését várják, akiknek olyan régiségei vannak, amelyeket pénzzé szeretnének tenni.

 

Jönnek a topmodellek a TV2-n

A Digital-Media Hungary-n Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a már korábban nyilvánosságra hozott nagysikerű formátumok mellett több vadonatúj műsort is bejelentett, amikkel a csatorna versenybe száll a nézők kegyeiért. Érkezik az I can see your voice, a Password, a Cash or Trash, a reality rajongóknak pedig a Next Topmodel Hungary, és a Power of Love, a Szerelem ereje.

Az új formátumok sorát az I can see your voice nyitja, ami egy találgatós zenei gameshow. Koreából indult és Magyarország a 30. ország, ahol képernyőre tűzik. A játékosoknak ki kell találniuk, hogy hat énekes közül ki énekel a saját hangján, ki az, aki más hangjára tátog. A feladat, hogy az árulkodó apró jelek alapján kiszűrjék és kiszórják a hamis hangokat. A találgatásban ismert zenészek adnak majd tanácsot a játékosoknak, mindezt persze sok humorral, szórakoztató formában.

A TV2 Csoport nemrég vásárolta meg a Cash or Trash magyarországi jogait. A műsor már meghódította Európát és most a magyar nézőkhöz is megérkezik! Hétköznapi emberek nem hétköznapi tárgyaikkal próbálnak szerencsét a meggazdagodás reményében. Olyan régiségekkel érkeznek az ország minden tájáról, amikről nem tudják, mennyit is érnek valójában. A műsor régiségszakértői és műtárgykereskedői pedig eldöntik, mennyit adnak értük, ha adnak érte egyáltalán bármit.

A legendás szójáték, a Password évtizedek óta Amerika egyik nagy kedvence. A legszórakoztatóbb sztárok, hétköznapi játékos társaiknak segítenek megnyerni a pénznyereményt. A sztároknak és a játékosoknak úgy kell kitalálniuk szavakat, hogy segítségül egyetlen kifejezést adhatnak egymásnak. A show bejárta a világot és hamarosan a magyar nézők is megismerhetik.

A SuperTV2 nézői idén ősszel sem maradnak napi reality nélkül. Újra egy több hónapon át tartó izgalmas műsor érkezik: ez a Power Of Love, a Szerelem ereje, ami Törökország, Görögország, Románia, és Dél-Amerika után debütál Magyarországon.

Végül, de nem utolsó sorban egy olyan reality megvásárlását jelentette be Fischer Gábor, ami csak az Egyesült Államokban 24, míg Németországban 17 szezonon át futott a képernyőn, és a világ több, mint 20 országában 70 évaddal jelentkezett: jön a Next Topmodel Magyarországra, amiben a hazai szépségipar legjobb szakemberei keresik a következő magyar szupermodellt. Az álomszerződésért keményen meg kell dolgozniuk a lányoknak, ráadásul a kamerák kereszttüzében. Kihívások, kalandok, fotózások, bemutatók várnak a versenyzőkre, de közülük csak egy lehet a Next Topmodel Hungary.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...