- Hirdetés -

Egy sor új műsort jelentett be az RTL és a TV2

|

- Hirdetés -

Számos új műsor érkezését jelentette be az RTL és a TV2 is a médiaszakma legnagyobb hazai rendezvényén, a Digital-Media Hungary-n. Az RTL-re idén ősszel érkezik a LEGO Masters és a The Traitors, valamint berendelték a Mellékhatás harmadik évadát is, a TV2 pedig többek között egy új gameshow-val, napi reality-vel és a topmodell-kereső műsorral erősít.

Kolosi Péter, az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese a Digital-Media Hungary konferencián tartott előadásában jelentette be, hogy idén ősszel két nemzetközi sikerformátum érkezik az RTL-re: a LEGO Masters és a The Traitors. A LEGO Masters című műsorban szereplő csapatok kizárólag LEGO kockák felhasználásával építenek különlegesebbnél különlegesebb alkotásokat, próbára teszik ötleteiket, kreativitásukat és precizitásukat. A játékosok hétről hétre új kihívásokat kapnak, melyben lehetőségük nyílik megmutatni fantáziadús terveiket és technikai képességeiket, amiket szakértő zsűri bírál el. A legjobb csapat a fődíjért járó pénznyeremény mellett a LEGO Master címmel is gazdagabb lesz. A műsor a Banijay Rights formátuma.

A The Traitors az RTL Nederland „De Verraders” című műsorán alapszik és már számos országban bizonyított, többek között az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Franciaországban, Spanyolországban és Belgiumban. A játékban részt vevő versenyző hírességek egy kastélyba költöznek, ahol csapatokban dolgozva teljesítenek egy sor kihívást jelentő küldetést.

De a versenyzők közül három titokban áruló, akik megpróbálják megnehezíteni a nyereményhez vezető utat a „hűséges versenyzők” manipulálásával és kizárásával. A hűségesek ugyanakkor csak együtt, az összes áruló száműzésével nyerhetnek, de ha akár csak egy cselszövő is eljut a játék végéig, az övé lesz a teljes nyeremény. A műsor formátumát tekintve egy taktikai-pszichológiai-bűnügyi reality, amely során a látványos kihívások és a taktikai cselszövések biztosítják a folytonos szórakozást és izgalmat.

Az RTL-re érkezik a HIP, azaz a High Intellectual Potential (HPI: Haut Potentiel Intellectuel) című francia sorozat magyar verziója is. A hazájában rendkívül sikeres formátum összesen két országban kapott engedélyt a helyi változat megvalósítására, ebből az egyik Magyarország. A történet főszereplője Reni, egy háromgyerekes egyedülálló anya, aki 160-as IQ-ja ellenére takarítóként dolgozik. Amikor egy véletlen folytán a rendőrség felismeri a benne rejlő lehetőségeket, állást ajánlanak neki, amit csak úgy fogad el, ha cserébe ők is segítenek neki megfejteni élete legnagyobb rejtélyét.

Nemrég indult a Mellékhatás című, többszörös díjnyertes fikciós sorozat második évada az RTL+-on, amelynek legújabb, harmadik évada is előkészítés alatt áll már. Emellett hamarosan elkezdődik a Golden Age című magyar fejlesztésű fikciós sorozat forgatása is. A munka a Hypewriter forgatókönyvíró pályázat egyik győztes ötlete alapján indult el. A két idősíkon játszódó történetet a Liza, a rókatündér alkotói álmodták képernyőre, a sorozat vezető alkotója Ujj Mészáros Károly.

Szintén az RTL-re érkezik a Best Bid című formátum, ahol profi régiségkereskedők licitálnak majd egy-egy antik műtárgyra. A műsorba azok jelentkezését várják, akiknek olyan régiségei vannak, amelyeket pénzzé szeretnének tenni.

 

Jönnek a topmodellek a TV2-n

A Digital-Media Hungary-n Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a már korábban nyilvánosságra hozott nagysikerű formátumok mellett több vadonatúj műsort is bejelentett, amikkel a csatorna versenybe száll a nézők kegyeiért. Érkezik az I can see your voice, a Password, a Cash or Trash, a reality rajongóknak pedig a Next Topmodel Hungary, és a Power of Love, a Szerelem ereje.

Az új formátumok sorát az I can see your voice nyitja, ami egy találgatós zenei gameshow. Koreából indult és Magyarország a 30. ország, ahol képernyőre tűzik. A játékosoknak ki kell találniuk, hogy hat énekes közül ki énekel a saját hangján, ki az, aki más hangjára tátog. A feladat, hogy az árulkodó apró jelek alapján kiszűrjék és kiszórják a hamis hangokat. A találgatásban ismert zenészek adnak majd tanácsot a játékosoknak, mindezt persze sok humorral, szórakoztató formában.

A TV2 Csoport nemrég vásárolta meg a Cash or Trash magyarországi jogait. A műsor már meghódította Európát és most a magyar nézőkhöz is megérkezik! Hétköznapi emberek nem hétköznapi tárgyaikkal próbálnak szerencsét a meggazdagodás reményében. Olyan régiségekkel érkeznek az ország minden tájáról, amikről nem tudják, mennyit is érnek valójában. A műsor régiségszakértői és műtárgykereskedői pedig eldöntik, mennyit adnak értük, ha adnak érte egyáltalán bármit.

A legendás szójáték, a Password évtizedek óta Amerika egyik nagy kedvence. A legszórakoztatóbb sztárok, hétköznapi játékos társaiknak segítenek megnyerni a pénznyereményt. A sztároknak és a játékosoknak úgy kell kitalálniuk szavakat, hogy segítségül egyetlen kifejezést adhatnak egymásnak. A show bejárta a világot és hamarosan a magyar nézők is megismerhetik.

A SuperTV2 nézői idén ősszel sem maradnak napi reality nélkül. Újra egy több hónapon át tartó izgalmas műsor érkezik: ez a Power Of Love, a Szerelem ereje, ami Törökország, Görögország, Románia, és Dél-Amerika után debütál Magyarországon.

Végül, de nem utolsó sorban egy olyan reality megvásárlását jelentette be Fischer Gábor, ami csak az Egyesült Államokban 24, míg Németországban 17 szezonon át futott a képernyőn, és a világ több, mint 20 országában 70 évaddal jelentkezett: jön a Next Topmodel Magyarországra, amiben a hazai szépségipar legjobb szakemberei keresik a következő magyar szupermodellt. Az álomszerződésért keményen meg kell dolgozniuk a lányoknak, ráadásul a kamerák kereszttüzében. Kihívások, kalandok, fotózások, bemutatók várnak a versenyzőkre, de közülük csak egy lehet a Next Topmodel Hungary.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...

Egyre többet keresnek a pénzügyi területen dolgozók

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt: kiugró kereslet mutatkozik e munkavállalók iránt, nagy a cégek emberierőforrás-igénye, az aktív munkavállalók ezzel egyidőben pedig...

Rekordbevétel az AutoWallisnál

Újabb rekordot döntve több mint egyharmadával növelte árbevételét és nyereségét az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában az előző év azonos időszakához képest. A régiós autókereskedelmi és mobilitási szolgáltató ezzel már most felülmúlta...

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.A mesterséges...

Nagyon kelendőek a logisztikai ingatlanok

A lakáspiacon az új építésű ingatlanok iránti kereslet és a bejelentett új projektek a piaci alapú lakáshitelekkel együtt parkolópályára álltak, amin jövőre a CSOK Plusz sokat javíthat. A logisztikaiingatlan-piac azonban továbbra is élénk mind...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....