- Hirdetés -

Egy sorozat és egy hírműsor volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Célcsoporttól függően A mi kis falunk és a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-nek bejött Az ugrás és A renitens, a TV2-nek pedig megint szép nézettséget hozott a Kincsvadászok.

A mögöttünk álló 10. héten szoros volt az RTL és a TV2 közötti verseny, legalábbis a 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Előbbinél mindössze 0,1 százalékpont döntött az RTL javára (RTL: 10,6%, TV2: 10,5%), a 18-59 éveseknél pedig 0,9 százalékpont volt a különbség (RTL: 12%, TV2: 11,1%). A többi bontásban (főműsoridőben a teljes lakosságnál; teljes napon a 18-49, 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál) a TV2 nyerte a hetet, ráadásul kényelmes előnnyel. Napi szinten nézve a főműsoridős adatokat, a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál ugyanaz volt a helyzet, azaz hétfőtől péntekig a TV2-é, hétvégén az RTL-é voltak az esték. A 18-59 éveseknél alakult egy kicsit másként, ugyanis a TV2 nyerte a keddet, csütörtököt és a pénteket, az RTL a hétfőt, a szerdát és a hétvége két napját.

A teljes portfólióknál a helyzet változatlan, azaz minden összevetésben a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzet. Igaz, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben ez nem sokon múlt (TV2 Csoport: 23,4%, RTL Magyarország: 23,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,4 10,5
RTL 12 11,7 10,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 12,1 8,9
RTL 7,5 7,1 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 25,0 22,6
RTL Magyarország 19,1 16,4 18,6
MTVA 6,3 10,2 5,1
AMC Networks 5,6 5,3 5,9
Paramount Global 4,0 3,3 4,9
Network4 3,8 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,0
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,3% (14,4% / 12,5%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,5% (10,9% / 9,6%)
Szerencsekerék – 11,5% / 11,3% (11,4% / 11,4%)
Kincsvadászok – 15,9% / 15,1% (16% / 15,8%)

RTL
Híradó – 16,6% / 14,7% (17,4% / 15,5%)
Fókusz – 12,2% / 11,4% (12% / 10,9%)
Az ugrás – 13,8% / 12% (14% / 12,5%)
A mi kis falunk – 9,2% / 7,6% (8,9% / 7,6%)
… a szomszéd tehene – 5,3% / 4,4% (5,9% / 5,6%)

A Híradó-Fókusz duó ismét a Tények-Tények Plusz páros előtt végzett. A 18-49 és 18-59 éveseknél Az ugrás megverte a Szerencsekereket. Viszont a Kincsvadászok ellen kevésnek bizonyult A mi kis falunk ismétlés és a „…szomszéd tehene” sem talált magára.

Szombatonként már hetek óta ugyanaz a helyzet, A mi kis falunk premieradásával nem nagyon tudják felvenni a versenyt a TV2-n adott filmek. Az RTL-es sorozat a 18-49 éveseknél 15,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,8 százalékos, a teljes lakosságnál 17,1 százalékos közönségarányt ért el.

Vasárnap A renitens című sorozat is szépen teljesített az RTL-en. A 18-49 éveseknél 12,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 15,5 százalékot, a teljes lakosságnál 14,1 százalékot hozott. Ez annak fényében különösen jó eredmény, hogy az RTL+-os premier nyilván valamennyire kedvezőtlenül hat a sorozat lineáris nézettségére. A TV2-féle Mutasd a hangot az elmúlt hetekben nem teljesített túl jól, múlt vasárnap viszont a korábbiakhoz képest jobb share-t szállított. Az említett három célcsoportnál 10,4 százalékot, 10,7 százalékot és 13,2 százalékot. Azaz a teljes lakosságnál nem jártak messze A renitenstől.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsora A mi kis falunk volt 222 ezres és 378 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig a Tények, annak is a csütörtöki adása vonzotta a legtöbb, 766 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 378 484 17,8
A RENITENS RTL 329 755 15,5
HÍRADÓ RTL 328 457 17,1
AZ UGRÁS RTL 307 544 15,1
KINCSVADÁSZOK TV2 268 905 17,5
FÓKUSZ RTL 264 554 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 255 977 14,6
SZERENCSEKERÉK TV2 241 572 12,3
TÉNYEK TV2 238 193 16,1
MUTASD A HANGOD! TV2 228 368 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 766 877 22,6
A MI KIS FALUNK RTL 716 426 17,1
HÍRADÓ RTL 705 121 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 636 188 16,0
A RENITENS RTL 617 721 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 815 16,3
KINCSVADÁSZOK TV2 612 733 20,2
MUTASD A HANGOD! TV2 574 777 13,2
AZ UGRÁS RTL 556 555 13,5
FÓKUSZ RTL 476 087 12,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 222 978 15,4
HÍRADÓ RTL 196 589 15,0
AZ UGRÁS RTL 186 454 13,4
KINCSVADÁSZOK TV2 177 106 16,5
A RENITENS RTL 174 687 12,1
FÓKUSZ RTL 168 035 14,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 165 042 14,0
SZERENCSEKERÉK TV2 162 608 12,3
MUTASD A HANGOD! TV2 149 613 10,4
TÉNYEK TV2 131 761 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...