Egy TV2-s műsor végzett az élen, de örülhet az RTL is

Kincsvadászok TV2

A Kincsvadászok bizonyult a múlt hét legnézettebb tévéműsorának. Az RTL-re a vasárnapi Híradó miatt kapcsoltak egyszerre a legtöbben.

A mögöttünk álló 5. héten ismét az RTL érte el a legjobb közönségarányt. Igaz, ez nem sokon múlt, mindössze 0,8 százalékpontot tett ki a különbség az RTL és a TV2 között. A korábbi hetekhez hasonlóan hétfőtől péntekig minden nap megnyerte a főműsoridőt a TV2, a hétvége volt az RTL-é. Utóbbi azzal tudta nyerni a teljes hetet, hogy hétfőtől péntekig egyik este sem volt nagy a lemaradása a TV2 mögött, a hétvégét viszont jelentősebb előnnyel nyerte.

A 18-59 éveseknél teljes napon, valamint a teljes lakosságnál főműsoridőben és teljes napon továbbra is a TV2 ért el magasabb közönségarányt.

A portfóliók terén a fentiekhez hasonló volt a helyzet. Az RTL Magyarország nyert a 18-59 éveseknél főműsoridőben, a többi bontásban pedig a TV2 Csoport hozott össze jobb eredményt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 11,6 13,4
RTL 12,4 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 9,6 11,3
RTL 7,8 7,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 Csoport 22,8 23,7
RTL Magyarország 19,4 17,2
AMC Networks 6,0 5,6
MTVA 5,7 10,2
Network4 3,1 4,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,2
Antenna Entertainment Group 2,5 2,1
Paramount Global 2,4 2,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 19,3% (14,4% / 19,4%)
Tények Plusz – 11,1% / 13,8% (10,7% / 13,6%)
Kincsvadászok – 17% / 18,8% (15,8% / 17,9%)
A Kiképzés – 10,7% / 12%

RTL
Híradó – 18,1% / 19,4% (18,3% / 19,4%)
Fókusz – 13,7% / 11,7% (13,6% / 11,8%)
Pokoli rokonok – 14,1% / 12,7% (13,9% / 12,5%)
A mi kis falunk – 8,6% / 8,2% (9,1% / 8,3%)

Az RTL Híradó a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is jobb heti átlagot produkált, mint a Tények. A Kincsvadászok heti átlagos share-je tovább nőtt, már egész jelentős előnyt értek el a Pokoli rokonokkal szemben. Ugyanakkor az továbbra is igaz, hogy az RTL-es sorozat sem szerepel rosszul, hiszen ismét megugrották a csatorna főműsoridős átlagát. Viszont a TV2 új produkciója, A Kiképzés elmaradt ettől a bizonyos csatornaátlagtól, pedig a katonai sport-reality kimondottan erős felvezetőműsort kapott.

A hétvégére továbbra is csak az RTL készült saját gyártással, ezek nyerték is a sávjukat. A mi kis falunk 16 százalékos, a Házon kívül 14,4 százalékos, a Cápák között 13,3 százalékos közönségarányt ért el a 18-59 éveseknél.

A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2-s Kincsvadászok bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Annyi különbséggel, hogy a kereskedelmi célcsoportnál a hétfői adás (357 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a csütörtöki (784 ezer néző) állt az élen. Az RTL legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál a vasárnapi Híradó volt: 344 ezres, illetve 747 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
KINCSVADÁSZOK TV2 357 693 17,9
HÍRADÓ RTL 344 260 17,2
A MI KIS FALUNK RTL 329 271 16,0
HÁZON KÍVÜL RTL 310 163 14,4
FÓKUSZ RTL 301 473 16,6
POKOLI ROKONOK RTL 301 034 14,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 300 046 13,3
TÉNYEK TV2 273 856 17,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 231 689 13,0
A KIKÉPZÉS TV2 214 310 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
KINCSVADÁSZOK TV2 784 947 19,2
TÉNYEK TV2 769 681 22,0
HÍRADÓ RTL 747 952 18,4
HÁZON KÍVÜL RTL 650 112 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 608 805 15,8
A MI KIS FALUNK RTL 586 256 14,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 557 789 13,0
POKOLI ROKONOK RTL 554 274 13,3
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 532 442 13,1
FÓKUSZ RTL 531 947 13,6

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás