- Hirdetés -

Egy űrt töltenek be a médiapiacon – interjú Török Noémivel

|

Az érkezésem egyik fő célja, hogy hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformunkon – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Török Noémi. A WMN nyáron kinevezett értékesítési vezetője, beszélt arról is, miként lehet bevételt elérni a videós tartalmaikkal.

– Korábban a Nosaltynál dolgoztál, majd annak felvásárlása után a Central Médiacsoportnál. Most újra egy olyan cégnél vagy, amely méretében inkább a régi Nosaltyhoz hasonló. Ez a kisebb cégméret jobban bejött neked, mint a nagyvállalat?

– A Nosaltynál 2011 óta dolgoztam, és 2013 óta vezettem az értékesítést. Nagyon hálás vagyok az ott eltöltött évekért, sokat köszönhettem annak a csapatnak. A tulajdonosváltással viszont új életszakaszba lépett a Nosalty, én pedig úgy döntöttem, hogy a közel tízéves médiapiaci tapasztalatommal egy olyan, szemléletben hozzám közelálló terméket szeretnék erősíteni, mint a WMN.

– A WMN.hu havi 800-900 ezer látogatója nem kevés, viszont a női tematikában vannak ennél nagyobb elérésű oldalak. Ebben a helyzetben mi az, amivel a WMN ki tud tűnni a konkurensek közül?

– A WMN-ben pont az a csodálatos, hogy nem akarja felvenni a versenyt a nagy látogatottságú női oldalakkal. D. Tóth Kriszta nagyon jól felismerte, hogy a WMN indítása előtt volt egy űr a médiapiacon, amit felhasználóként és tartalom-előállítóként is megérzett, ez hívta életre az oldalt. Olyan felületet hoztak létre, ahol úgy szólítják meg a célcsoportot – egyáltalán nem csak nőket, sőt –, ahogy ezt eddig mások nem nagyon tették. Erős, szókimondó, sokszor tabudöntő emberi történetekkel, személyes hangvételben. Olyan újságírók dolgoznak a tartalmakon, akiknek van mondanivalójuk, stílusuk és persze bátorságuk is. Mára úgy látszik, hogy ez bejött, hiszen a WMN hamar megtalálta a közönségét.

– Mivel lehet manapság meggyőzni egy hirdetőt arról, hogy az online büdzséjét ne a Google-on, a Facebookon keresztül költse el, hanem direktben vásároljon nálatok megjelenést?

– A WMN egy prémium felület, szeretnénk azt elkerülni, hogy a hirdetések a tartalom rovására menjenek. Ennek megfelelően sokkal több munkánk is van az értékesítéssel, hiszen a hirdetőknek minden esetben saját, személyre szabott javaslatot teszünk, de ebben van a WMN ereje. A stratégiai együttműködéseket direktben kötjük, de a displayfelületeink kapcsán mi is dolgozunk sales house-zal, augusztus elseje óta az Adaptive a partnerünk.

– A YouTube-ra is készít videókat a WMN. Ebből mennyire lehet pénzt csinálni?

– Kriszta televíziós múltjának köszönhetően nagyon adta magát, hogy audiovizuális tartalmakat is előállítsunk. A WMN YouTube-csatornája már szinte a kezdetek óta fókuszban van, és tavaly év eleje óta az összes videós tartalmunk előállítását a saját gyártócégünk készíti. Videós tartalmaink esetén is törekszünk arra, hogy az adott formátumok ne legyenek „túlmárkázva”. A videós csapatunk bevonásával folyamatosan kitalálunk új, nem kontraproduktív márkázási lehetőségeket, így volt ez a szeptember elején induló, a Katona József Színházzal közösen tető alá hozott Csak neked mondom videósorozatunk esetében is. Az új formátumok egyre jobb számokat produkálnak, így a hirdetők is kezdenek ráérezni a műfajra. Bevétel szempontjából nem a legkönnyebb terület, de ha van egy jó ötlet, és ahhoz társítunk egy passzoló formátumot vagy fordítva, akkor nagyon hatékony.

– Szöveges tartalmak, videók, rendezvények: ezek közül melyikben látsz még leginkább növekedési lehetőséget a WMN-nél?

– Az érkezésem egyik fő célja az, hogy a WMN meglévő lehetőségeit még inkább kiaknázzuk, illetve ezzel együtt hatékonyan növeljük a bevételeket mindhárom platformon, természetesen a vezérelveinket szem előtt tartva.

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...