• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Egyedi ruházati cikkekel erősít az ALDI
  • Brand
  • Marketing

Egyedi ruházati cikkekel erősít az ALDI

2022. szeptember 19.

Fiatalos ruházati termékcsaláddal gazdagítja kínálatát az ALDI. A cég ikonikus logójával dekorált, speciális merchandise választék szezonálisan jelenik meg a boltok non-food részlegén.

Az ALDI inspirálta termékek között minden ALDI-rajongó megtalálhatja a számára ideális, sportos ruházati cikket: a kínálatban kerek nyakú pulóverek, kapucnis szabadidőfelsők, sportzoknik, illetve sportcipők és papucsok érhetők majd el. A kikapcsolódáshoz, otthoni pihenéshez és természetesen a bevásárláshoz tökéletes ruhadarabok többféle színben kaphatók. Nőknek S-től L-es méretig, férfiaknak M-től XL-es méretig tart a kínálat. A választék részét képezik még a többféle mintával elérhető, magas pamuttartalmú női és férfi sportzoknik, a 35-38-astól egészen a 43-46-os méretig.

Az ALDI saját kollekciójából a tökéletes, divatos lábbelik sem hiányozhatnak. Az ALDI MANIA darabjai között különböző fekete és fehér sneaker cipők is megtalálhatók, 37-es mérettől 45-ös méretig, ugyanúgy, mint a sportos papucsok.

A magas minőségű, ALDI inspirálta termékek bármelyike ajándéknak is kitűnő. Az ikonikus ALDI logóval ellátott ALDI MANIA ruhák, zoknik és lábbelik 2022. szeptember 18-ától vásárolhatóak meg az áruházlánc üzleteiben, a készlet erejéig.

Olvasta már?

Rádiókról döntött a Médiatanács

Így szerepeltek a nők a marketinges toplistán

A jövőt formáló trendekkel jön a BrandFestival

  • Címkék
  • ALDI MANIA
  • logó
  • márka
  • ruházat
Facebook
Email
    Előző cikkKiderült, mire használnák a metaverzumot a vállalatok
    Következő cikkA kiskereskedelmet támadják a zsarolóvírusok
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Minőségi zsákutca

    Bárki találkozhat Szoboszlai Dominikkal Budapesten

    A short form videós piacon erősít a POME

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Rezeg a Google trónja

    Kutatás 2025. november 18.
    Az AI-platformok használata már nem niche és nem elit jelenség Magyarországon – derült ki az NRC és a Mediator hiánypótló, reprezentatív kutatásából, amelyben a magyar felhasználók online keresési szokásait térképezték fel. A „Kereső kutatás...

    Minőségi zsákutca

    Marketing 2025. november 18.
    Amikor a televíziós hirdetésekről beszélgetünk, a legtöbb szakember figyelme arra irányul, hogy milyen áremelésre számíthat, illetve hogy ezek milyen formában jelentkeznek. Mennyire lesznek kiszámíthatók? Mert a tervezhetőség és a stabilitás a lételemünk. Ugyanakkor a...

    Leárazásokon vásárolnak idén karácsonyra a magyarok

    Kutatás 2025. november 18.
    A korábbi évekkel ellentétben a Black Friday már nem csak egyetlen novemberi napból áll, hanem egy több napon-héten át tartó akciósorozattal bombázzák a fogyasztókat. A magyar vásárlóknak ugyanakkor mindössze 17 százaléka készül tudatosan a...

    Már most megnyertük az évet – interjú Fischer Gáborral

    Média 2025. november 18.
    Jelenleg a folyamatok jóval gördülékenyebben mennek, Vaszily Miklós a dolgok üzleti részével foglalkozik, és kevésbé szól bele a tartalomba, mint az elődje – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, aki...

    Így készül az ünnepi rohamra a FOXPOST

    Biznisz 2025. november 18.
    A FOXPOST felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra: bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített működéssel készül az év legforgalmasabb időszakára. A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra összpontosítja, csak az új...

    Digital Center

    Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

    Digital Center 2025. november 17.
    Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

    Újabb díjakat nyertek az LG tévék

    Digital Center 2025. november 17.
    Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

    Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

    Digital Center 2025. november 17.
    Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

    Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

    Digital Center 2025. november 14.
    A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

    6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

    Digital Center 2025. november 13.
    Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat