- Hirdetés -

Egyedülálló díjcsomaggal rukkolt elő a Vodafone

|

A nem korlátlan internettel rendelkező díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek nagyságrendileg kétharmada nem fogyasztja le teljes mértékben a mobilnet keretét – derül ki a Vodafone Magyarország adataiból. Erre kínálnak megoldást a Vodafone Magyarország megújuló Go díjcsomagjai, melyek a piacon egyedülálló módon lehetővé teszik, hogy az ügyfelek a fel nem használt adatmennyiséget tovább görgethessék a következő hónapra.

A Vodafone a korlátlan RED díjcsomagokat is megújítja: a RED ügyfelek tarifacsomagtól függően 5GB vagy 10GB adatot havi szinten díjmentesen megoszthatnak egy másik családtagjukkal, ezzel kiegészítve a párjuk vagy gyermekük adatkeretét.

A nemzetközi és hazai mobilpiaci riportok és jelentések alapján az egy főre jutó mobiladathasználat évente átlagosan harmadával növekszik. Az egyre nagyobb adatigényt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb mobilpiaci jelentése is, amely az elmúlt 4 évet figyelembe véve évente átlagosan 35 százalékos növekedésről számolt be. A Vodafone Magyarország saját kimutatásai is hasonló tendenciákat mutatnak: nem korlátlan tarifacsomagos ügyfelek átlagos adathasználata 3-4 GB körül mozog, míg a korlátlanságot kínáló RED-es ügyfelek átlagos adatfogyasztása már több mint 25 GB/hó, és folyamatosan növekszik. Ezen adathasználati trendeket, valamint az ügyfelek megnövekedett adatigényét alapul véve két új funkciót, a Go díjcsomagok esetében görgethető, a RED csomagok esetében megosztható adatkeretet vezet be mobilportfólióiba a Vodafone Magyarország.

„A 4iG csoport vállalati stratégiájának középpontjában mindig az ügyfelek lesznek. Ezért olyan szolgáltatások és innovatív megoldások fejlesztésére és bevezetésére törekszünk a Vodafone-nál is, amelyekkel folyamatosan javíthatjuk az ügyfélélményt, illetve ügyfeleink elégedettségét – hangsúlyozta Blénessy László, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, aki hozzátette „A Vodafone piacformáló vállalat, és ezt a szerepet a jövőben is meg kívánjuk őrizni. A Go és RED díjcsomagok újításai, a görgethető és megosztható adatszolgáltatás bevezetése ezen törekvésünk részét képezi.”

Görgethető adatkeret a Go díjcsomagokban

A Vodafone Magyarország nem korlátlan adatkerettel rendelkező ügyfeleinek kétharmada nem fogyasztja le a díjcsomagjában foglalt adatot. Erre a jelenségre nyújtanak megoldást a szolgáltató görgethető adatkeretet magában foglaló Go díjcsomagjai. A Go Light+, Go Easy+, Go Midi+ és Go Super+ díjcsomagok esetében a hónap végéig fel nem használt adatkeretet átgörgethetik a következő hónapra a díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek. A piacon egyedülálló újítással az ügyfelek által megvásárolt, azonban fel nem használt adatmennyiség nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható.

A görgetés automatikusan elindul, amennyiben legalább 1 MB adathasználat történt a tarifában foglalt adatból. Tehát a megmaradt adatmennyiség automatikusan átkerül a következő számlázási időszakra, anélkül, hogy az előfizetőknek ezzel bármi teendőjük lenne. A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy csak az aktívan használt kártyák esetén működik a görgetés.

A Vodafone ONE ügyfelek esetén minden Go tarifához 3 GB nem görgethető extra adat, valamint tarifától függően 21 000 forint vagy 31 000 forint készülékkedvezmény is jár. A megújult Go Light+ havidíja 3 990 forint, a Go Midi+ havidíja 6 590 forint, a Go Super+ havidíja 9 990 forint, a Go Easy+ havidíja 4 990 forint.

Családon belül megosztható adatkeret

A korlátlan belföldi adattal rendelkező RED díjcsomagok is megújulnak, melyek legnagyobb előnyeként családon belül osztható adatkeretet vezet be a Vodafone. A RED csomagok továbbra is tartalmazzák a korlátlan hívást, SMS-t és adatot belföldön, valamint csomagtól függően 26 GB, 32 GB vagy 34 GB EU Roamingot. A RED Free 5G havidíja 11 990 forint, a RED Max 5G havidíja 14 990 forint, a RED Infinity 5G havidíja pedig 17 990 forint. A RED Free 5G nem tartalmazza az EU nemzetközi hívást és SMS-t, a RED Max 5G és RED Infinity 5G azonban igen.

Vodafone Görgető Nap

A piacon egyedülálló görgethető adat bevezetését a Vodafone Magyarország egy világrekord-kísérlettel ünnepli: az április 5-én, 13 órára meghirdetett Vodafone Görgető Napon a szolgáltató munkatársai a vállalat székhelyét adó Budapest ONE irodaház belső udvarán görkorcsolyás világrekordot kísérelnek meg felállítani Till Attila és Szujó Zoltán vezetésével. A cél, hogy április 5-én 400 ember gördüljön egyszerre, és megdöntsék a jelenleg 371 fővel rekordot tartó együtt, egy sorban görkorcsolyázás világrekordját.

A Vodafone Magyarország Go mobilportfóliójával kapcsolatban itt, a RED díjcsomagokról pedig itt érhető el részletesebb információ.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...