- Hirdetés -

Egyedülálló díjcsomaggal rukkolt elő a Vodafone

|

A nem korlátlan internettel rendelkező díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek nagyságrendileg kétharmada nem fogyasztja le teljes mértékben a mobilnet keretét – derül ki a Vodafone Magyarország adataiból. Erre kínálnak megoldást a Vodafone Magyarország megújuló Go díjcsomagjai, melyek a piacon egyedülálló módon lehetővé teszik, hogy az ügyfelek a fel nem használt adatmennyiséget tovább görgethessék a következő hónapra.

A Vodafone a korlátlan RED díjcsomagokat is megújítja: a RED ügyfelek tarifacsomagtól függően 5GB vagy 10GB adatot havi szinten díjmentesen megoszthatnak egy másik családtagjukkal, ezzel kiegészítve a párjuk vagy gyermekük adatkeretét.

A nemzetközi és hazai mobilpiaci riportok és jelentések alapján az egy főre jutó mobiladathasználat évente átlagosan harmadával növekszik. Az egyre nagyobb adatigényt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb mobilpiaci jelentése is, amely az elmúlt 4 évet figyelembe véve évente átlagosan 35 százalékos növekedésről számolt be. A Vodafone Magyarország saját kimutatásai is hasonló tendenciákat mutatnak: nem korlátlan tarifacsomagos ügyfelek átlagos adathasználata 3-4 GB körül mozog, míg a korlátlanságot kínáló RED-es ügyfelek átlagos adatfogyasztása már több mint 25 GB/hó, és folyamatosan növekszik. Ezen adathasználati trendeket, valamint az ügyfelek megnövekedett adatigényét alapul véve két új funkciót, a Go díjcsomagok esetében görgethető, a RED csomagok esetében megosztható adatkeretet vezet be mobilportfólióiba a Vodafone Magyarország.

„A 4iG csoport vállalati stratégiájának középpontjában mindig az ügyfelek lesznek. Ezért olyan szolgáltatások és innovatív megoldások fejlesztésére és bevezetésére törekszünk a Vodafone-nál is, amelyekkel folyamatosan javíthatjuk az ügyfélélményt, illetve ügyfeleink elégedettségét – hangsúlyozta Blénessy László, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, aki hozzátette „A Vodafone piacformáló vállalat, és ezt a szerepet a jövőben is meg kívánjuk őrizni. A Go és RED díjcsomagok újításai, a görgethető és megosztható adatszolgáltatás bevezetése ezen törekvésünk részét képezi.”

Görgethető adatkeret a Go díjcsomagokban

A Vodafone Magyarország nem korlátlan adatkerettel rendelkező ügyfeleinek kétharmada nem fogyasztja le a díjcsomagjában foglalt adatot. Erre a jelenségre nyújtanak megoldást a szolgáltató görgethető adatkeretet magában foglaló Go díjcsomagjai. A Go Light+, Go Easy+, Go Midi+ és Go Super+ díjcsomagok esetében a hónap végéig fel nem használt adatkeretet átgörgethetik a következő hónapra a díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek. A piacon egyedülálló újítással az ügyfelek által megvásárolt, azonban fel nem használt adatmennyiség nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható.

A görgetés automatikusan elindul, amennyiben legalább 1 MB adathasználat történt a tarifában foglalt adatból. Tehát a megmaradt adatmennyiség automatikusan átkerül a következő számlázási időszakra, anélkül, hogy az előfizetőknek ezzel bármi teendőjük lenne. A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy csak az aktívan használt kártyák esetén működik a görgetés.

A Vodafone ONE ügyfelek esetén minden Go tarifához 3 GB nem görgethető extra adat, valamint tarifától függően 21 000 forint vagy 31 000 forint készülékkedvezmény is jár. A megújult Go Light+ havidíja 3 990 forint, a Go Midi+ havidíja 6 590 forint, a Go Super+ havidíja 9 990 forint, a Go Easy+ havidíja 4 990 forint.

Családon belül megosztható adatkeret

A korlátlan belföldi adattal rendelkező RED díjcsomagok is megújulnak, melyek legnagyobb előnyeként családon belül osztható adatkeretet vezet be a Vodafone. A RED csomagok továbbra is tartalmazzák a korlátlan hívást, SMS-t és adatot belföldön, valamint csomagtól függően 26 GB, 32 GB vagy 34 GB EU Roamingot. A RED Free 5G havidíja 11 990 forint, a RED Max 5G havidíja 14 990 forint, a RED Infinity 5G havidíja pedig 17 990 forint. A RED Free 5G nem tartalmazza az EU nemzetközi hívást és SMS-t, a RED Max 5G és RED Infinity 5G azonban igen.

Vodafone Görgető Nap

A piacon egyedülálló görgethető adat bevezetését a Vodafone Magyarország egy világrekord-kísérlettel ünnepli: az április 5-én, 13 órára meghirdetett Vodafone Görgető Napon a szolgáltató munkatársai a vállalat székhelyét adó Budapest ONE irodaház belső udvarán görkorcsolyás világrekordot kísérelnek meg felállítani Till Attila és Szujó Zoltán vezetésével. A cél, hogy április 5-én 400 ember gördüljön egyszerre, és megdöntsék a jelenleg 371 fővel rekordot tartó együtt, egy sorban görkorcsolyázás világrekordját.

A Vodafone Magyarország Go mobilportfóliójával kapcsolatban itt, a RED díjcsomagokról pedig itt érhető el részletesebb információ.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...