- Hirdetés -

A Sztárbox nagyon bejött az RTL-nek

|

A Sztárbox a 18-49 és a 18-59 éveseknél is megverte a TV2 párhuzamos műsorát. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben nyerte a hetet az RTL. Igaz, minden más célcsoportnál továbbra is a TV2 áll az élen.

Múlt héten érdekesen alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. A megszokott erősségeit hozta a TV2, azaz nyertek teljes napon minden célcsoportnál, illetve főműsoridőben a teljes lakosságnál. Mindezeken túl nyerték a hetet a 18-59 éveseknél és főműsoridőben is, de a mostanában megszokottnál kisebb előnnyel (TV2: 14,4% vs. RTL: 14,2%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig fordítani tudott az RTL (TV2: 13,8% vs. RTL: 14,9%).

A 18-49-es főműsoridős eredményeket kicsit továbbszálazva azt látni, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakot is behúzta az RTL, de kisebb előnnyel, 14,4 százalékot értek el a TV2 14,1 százalékával szemben. A szombatot nyerte a TV2, de csak 0,4 százalékpontnyi előnnyel, viszont a vasárnap már tetemesebb RTL-es fölényt hozott. A 18 százalékos share-jükre a TV2 12,6 százalékkal válaszolt. A 18-59-es főműsoridős adatok ezen a téren annyiban különböztek, hogy a hétköznapok és a szombat a TV2-é volt, a vasárnapot viszont itt is megnyerte az RTL.

Ettől függetlenül csoportszinten még így sem tudta az RTL Magyarország a TV2 Csoport elé verekedni magát. A legközelebb a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt egymáshoz a két portfólió (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 24,1%). A legtávolabb pedig teljes napon és a teljes lakosságnál (TV2 Csoport: 26%, RTL Magyarország: 17,1%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,4 17,3 13,8
RTL 14,2 13,3 14,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 12,9 10,5
RTL 8,5 7,9 8,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 26,0 24,2
RTL Magyarország 19,0 17,1 18,9
AMC Networks 5,9 5,4 5,9
MTVA 5,4 9,0 4,6
Paramount Global 4,1 3,4 5,0
Network4 3,8 4,6 2,5
Antenna Entertainment Group 3,5 2,7 3,5
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 15% (17,1% / 15,9%)
Tények Plusz – 14,5% / 13,5% (14,4% / 13,6%)
Ázsia Expressz – 14,4% / 15% (14,4% / 15,1%)
A Nagy Ő – 14,2% / 14,3% (14,3% / 13,7%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,3% (17,8% / 16,1%)
Fókusz – 14% / 13,8% (13,7% / 13,9%)
Nyerő páros – 15,6% / 16,8% (16,8% / 18,4%)
Survivor – 9,4% / 10,3% (9,6% / 10,4%)

Érdekesek a fenti adatok, hiszen gyakorlatilag a legtöbb műsor ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. A copy-paste sorból egyedül a Nyerő páros lóg ki, némi csökkenéssel. Ebből is látható, hogy az RTL jobb szereplése inkább a hétvégének köszönhető.

Szombaton a TV2-s Dancing with the Stars verte a The Voice-t, de a 18-49 éveseknél nem volt közöttük jelentős a differencia, sem nézőszámban, sem share-ben. A Dancing 193 ezer nézőt vonzott 14,3 százalékos közönségarány mellett. A The Voice pedig 190 ezer nézőt és 14,1 százalékos share-t hozott. A 18-59 éveseknél és főleg a teljes lakosságnál azért már nagyobb volt a különbség. Utóbbinál például a TV2 táncos műsorának nézőszáma 763 ezret, a Voice-é 424 ezret tett ki.

Vasárnap jött az igazi meglepi. Eddig a Sztárban sztár leszekkel (de említhetjük a Sztárban sztárt is) nem nagyon boldogult az RTL. A Sztárbox révén viszont most fogást találtak rajta. Utóbbi a 18-49 éveseknél 317 ezres nézőszámot és 20,3 százalékos share-t hozott. A Sztárban sztár leszek pedig 206 ezres nézettséget és 13,4 százalékos közönségarányt. A 18-59 éveseknél is nyert a Sztárbox, de a teljes lakosságnál továbbra is többen választották a Sztárban sztár leszeket.

Mindennek köszönhetően a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárbox volt a múlt hét legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál egy TV2-s produkció végzett az élen, de némi meglepetésre nem a Sztárban sztár leszek és nem is a Dancing with the Stars, hanem a múlt szerdai Tények, 771 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 406 253 18,1
NYERŐ PÁROS RTL 353 113 17,1
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 333 961 15,1
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 323 166 16,0
DANCING WITH THE STARS TV2 295 288 15,2
HÍRADÓ RTL 295 256 14,9
TÉNYEK TV2 288 446 17,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 276 816 15,9
FÓKUSZ RTL 267 995 15,1
THE VOICE
RTL 254 684 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 771 699 25,0
DANCING WITH THE STARS
TV2 763 779 20,8
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 743 543 18,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 705 777 19,0
HÍRADÓ RTL 686 916 21,6
NYERŐ PÁROS RTL 656 463 16,1
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 656 101 16,4
SZTÁRBOX RTL 598 127 14,3
FÓKUSZ RTL 503 883 13,9
A NAGY Ő TV2 498 591 17,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 317 173 20,3
NYERŐ PÁROS RTL 261 310 18,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 231 371 17,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 206 073 13,4
DANCING WITH THE STARS
TV2 193 458 14,3
THE VOICE
RTL 190 716 14,1
HÍRADÓ RTL 189 833 13,9
FÓKUSZ RTL 185 310 15,8
A NAGY Ő TV2 181 822 16,6
TÉNYEK TV2 168 227 15,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...