- Hirdetés -

A Sztárbox nagyon bejött az RTL-nek

|

A Sztárbox a 18-49 és a 18-59 éveseknél is megverte a TV2 párhuzamos műsorát. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben nyerte a hetet az RTL. Igaz, minden más célcsoportnál továbbra is a TV2 áll az élen.

Múlt héten érdekesen alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. A megszokott erősségeit hozta a TV2, azaz nyertek teljes napon minden célcsoportnál, illetve főműsoridőben a teljes lakosságnál. Mindezeken túl nyerték a hetet a 18-59 éveseknél és főműsoridőben is, de a mostanában megszokottnál kisebb előnnyel (TV2: 14,4% vs. RTL: 14,2%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig fordítani tudott az RTL (TV2: 13,8% vs. RTL: 14,9%).

A 18-49-es főműsoridős eredményeket kicsit továbbszálazva azt látni, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakot is behúzta az RTL, de kisebb előnnyel, 14,4 százalékot értek el a TV2 14,1 százalékával szemben. A szombatot nyerte a TV2, de csak 0,4 százalékpontnyi előnnyel, viszont a vasárnap már tetemesebb RTL-es fölényt hozott. A 18 százalékos share-jükre a TV2 12,6 százalékkal válaszolt. A 18-59-es főműsoridős adatok ezen a téren annyiban különböztek, hogy a hétköznapok és a szombat a TV2-é volt, a vasárnapot viszont itt is megnyerte az RTL.

Ettől függetlenül csoportszinten még így sem tudta az RTL Magyarország a TV2 Csoport elé verekedni magát. A legközelebb a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt egymáshoz a két portfólió (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 24,1%). A legtávolabb pedig teljes napon és a teljes lakosságnál (TV2 Csoport: 26%, RTL Magyarország: 17,1%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,4 17,3 13,8
RTL 14,2 13,3 14,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 12,9 10,5
RTL 8,5 7,9 8,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 26,0 24,2
RTL Magyarország 19,0 17,1 18,9
AMC Networks 5,9 5,4 5,9
MTVA 5,4 9,0 4,6
Paramount Global 4,1 3,4 5,0
Network4 3,8 4,6 2,5
Antenna Entertainment Group 3,5 2,7 3,5
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 15% (17,1% / 15,9%)
Tények Plusz – 14,5% / 13,5% (14,4% / 13,6%)
Ázsia Expressz – 14,4% / 15% (14,4% / 15,1%)
A Nagy Ő – 14,2% / 14,3% (14,3% / 13,7%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,3% (17,8% / 16,1%)
Fókusz – 14% / 13,8% (13,7% / 13,9%)
Nyerő páros – 15,6% / 16,8% (16,8% / 18,4%)
Survivor – 9,4% / 10,3% (9,6% / 10,4%)

Érdekesek a fenti adatok, hiszen gyakorlatilag a legtöbb műsor ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. A copy-paste sorból egyedül a Nyerő páros lóg ki, némi csökkenéssel. Ebből is látható, hogy az RTL jobb szereplése inkább a hétvégének köszönhető.

Szombaton a TV2-s Dancing with the Stars verte a The Voice-t, de a 18-49 éveseknél nem volt közöttük jelentős a differencia, sem nézőszámban, sem share-ben. A Dancing 193 ezer nézőt vonzott 14,3 százalékos közönségarány mellett. A The Voice pedig 190 ezer nézőt és 14,1 százalékos share-t hozott. A 18-59 éveseknél és főleg a teljes lakosságnál azért már nagyobb volt a különbség. Utóbbinál például a TV2 táncos műsorának nézőszáma 763 ezret, a Voice-é 424 ezret tett ki.

Vasárnap jött az igazi meglepi. Eddig a Sztárban sztár leszekkel (de említhetjük a Sztárban sztárt is) nem nagyon boldogult az RTL. A Sztárbox révén viszont most fogást találtak rajta. Utóbbi a 18-49 éveseknél 317 ezres nézőszámot és 20,3 százalékos share-t hozott. A Sztárban sztár leszek pedig 206 ezres nézettséget és 13,4 százalékos közönségarányt. A 18-59 éveseknél is nyert a Sztárbox, de a teljes lakosságnál továbbra is többen választották a Sztárban sztár leszeket.

Mindennek köszönhetően a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárbox volt a múlt hét legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál egy TV2-s produkció végzett az élen, de némi meglepetésre nem a Sztárban sztár leszek és nem is a Dancing with the Stars, hanem a múlt szerdai Tények, 771 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 406 253 18,1
NYERŐ PÁROS RTL 353 113 17,1
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 333 961 15,1
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 323 166 16,0
DANCING WITH THE STARS TV2 295 288 15,2
HÍRADÓ RTL 295 256 14,9
TÉNYEK TV2 288 446 17,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 276 816 15,9
FÓKUSZ RTL 267 995 15,1
THE VOICE
RTL 254 684 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 771 699 25,0
DANCING WITH THE STARS
TV2 763 779 20,8
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 743 543 18,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 705 777 19,0
HÍRADÓ RTL 686 916 21,6
NYERŐ PÁROS RTL 656 463 16,1
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 656 101 16,4
SZTÁRBOX RTL 598 127 14,3
FÓKUSZ RTL 503 883 13,9
A NAGY Ő TV2 498 591 17,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 317 173 20,3
NYERŐ PÁROS RTL 261 310 18,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 231 371 17,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 206 073 13,4
DANCING WITH THE STARS
TV2 193 458 14,3
THE VOICE
RTL 190 716 14,1
HÍRADÓ RTL 189 833 13,9
FÓKUSZ RTL 185 310 15,8
A NAGY Ő TV2 181 822 16,6
TÉNYEK TV2 168 227 15,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...