Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban sztár leszektől.
A mögöttünk álló 38. héten ismét a TV2 ért el jobb eredményt minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőn belül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a TV2 15 és 14,9 százalékos, az RTL 11,9-11,9 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A 18-49 éveseknél csak a szombati főműsoridőt nem nyerte meg a TV2, azon a napon 14,6 százalékos share-jük volt, az RTL-nek pedig 15 százalék. A 18-59 éveseknél főműsoridőben hétfőtől vasárnapig minden este a TV2-é volt, még a szombat is, bár elég szoros eredménnyel (TV2: 15,3%, RTL: 15,2%).
A teljes portfóliókat nézve nyert a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt a legkisebb előnyük, de ez is 3,8 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,4%). A legnagyobb differenciát pedig – szokás szerint – teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 16,5%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 14,9 | 17,1 | 15 |
RTL | 11,9 | 11,2 | 11,9 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,1 | 13 | 11,4 |
RTL | 7,5 | 6,9 | 7,5 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,3 | 26,1 | 23,9 |
RTL Magyarország | 18,9 | 16,5 | 19,0 |
MTVA | 5,9 | 9,5 | 4,8 |
AMC Networks | 5,5 | 5,4 | 5,6 |
Network4 | 4,3 | 5,3 | 3,0 |
Paramount Global | 3,9 | 3,3 | 4,8 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,6 | 2,9 |
Warner Bros.Discovery | 2,5 | 3,0 | 2,4 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 18% / 16,1% (19,1% / 17,1%)
Tények Plusz – 13,8% / 12,5% (14,4% / 13%)
Séfek séfe – 15,4% / 16,4% (15,5% / 16,6%)
Kőgazdag fiatalok – 11,5% / 13,2%
RTL
Híradó – 17,3% / 15,5% (17,7% / 16,5%)
Fókusz – 12,3% / 12,2% (11,8% / 11,6%)
A konyhafőnök – 10,5% / 10,9% (10,4% / 10,7%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8.5%
A Tények az RTL Híradó, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett a heti átlagok terén – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A Séfek séfe egész jelentős különbséggel verte a Konyhafőnököt. Múlt héten debütált a TV2-n a Kőgazdag fiatalok, ami nyerte is a sávját és különösen jól teljesített a fiatalabb célcsoportoknál.
Mostanában a hét legnagyobb csatáját szombatonként láthatjuk. A hírműsorok után három-három saját gyártás versenyez mindkét nagy csatornán. A TV2 a Mutasd a hangod című műsort adta A mi kis falunk új epizódjával szemben. A 18-49 éveseknél nyert a TV2-s produkció, hiszen 14,4 százalékos közönségarányt értek el az RTL-es sorozat 12,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél viszont, ha kevéssel is, de A mi kis falunk szerepelt jobban (15% vs. 14,6%).
A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszek szombati adásától. A 18-49 éveseknél volt a legerősebb a Voice, 16,8 százalékos közönségaránnyal, viszont a TV2-s műsor erre 18,5 százalékkal válaszolt. Egyébként a korábbi héthez képest nőtt a Voice nézőszáma, de a Sztárban sztár leszeké ugyanúgy emelkedett. A 18-49 éveseknél a Voice nézettsége 173 ezerről 238 ezerre, a Sztárban sztár leszeké 218 ezerről 269 ezerre nőtt.
A hétvégi Szerencsekerék VIP a fiatalabb nézői körnél nem szerepelt túl jól, a 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi adás is 9,9 százalékos share-rel futott. Igaz, a teljes lakosságnál azért erősebb volt, szombaton 14,4 százalékos, vasárnap 15,1 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL-es hétvégi műsorok közül a Gyertek át a 18-49 éveseknél 10,9 százalékos, a Cápák között 13,7 százalékos közönségarányt hozott.
A hét legnézettebbje minden célcsoportnál a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. A 18-49 éveseknél 315 ezer, a 18-59 éveseknél 454 ezer, a teljes lakosságnál 977 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje címnek örülhetett a The Voice 238 ezer, illetve 328 ezer nézővel. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet érte el a Voice az 574 ezres nézettségével. A teljes lakosságnál egyébként a hét második legnézettebbje a vasárnapi Tények volt, ami 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK | TV2 | 454 722 | 20,4 |
THE VOICE | RTL | 328 515 | 16,3 |
TÉNYEK | TV2 | 315 157 | 16,7 |
SÉFEK SÉFE | TV2 | 295 578 | 16,0 |
HÍRADÓ | RTL | 276 469 | 14,6 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 274 318 | 12,2 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 270 013 | 15,0 |
MUTASD A HANGOD | TV2 | 261 554 | 14,6 |
FÓKUSZ | RTL | 232 350 | 14,5 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 220 495 | 15,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK | TV2 | 977 632 | 22,5 |
TÉNYEK | TV2 | 797 157 | 21,1 |
MUTASD A HANGOD | TV2 | 621 420 | 16,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 613 377 | 18,8 |
SÉFEK SÉFE | TV2 | 604 086 | 16,4 |
THE VOICE | RTL | 574 262 | 14,9 |
HÍRADÓ | RTL | 573 035 | 15,1 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 527 042 | 15,1 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 493 471 | 13,3 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 466 518 | 10,7 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK | TV2 | 315 510 | 20,6 |
THE VOICE | RTL | 238 001 | 16,8 |
SÉFEK SÉFE | TV2 | 213 442 | 16,5 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 209 863 | 13,7 |
TÉNYEK | TV2 | 206 506 | 16,5 |
MUTASD A HANGOD | TV2 | 175 757 | 14,4 |
HÍRADÓ | RTL | 174 627 | 13,9 |
FÓKUSZ | RTL | 165 558 | 15,1 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 154 682 | 12,7 |
A KONYHAFŐNÖK | RTL | 142 775 | 11,1 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás