- Hirdetés -

Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek

|

- Hirdetés -

Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban sztár leszektől.

A mögöttünk álló 38. héten ismét a TV2 ért el jobb eredményt minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőn belül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a TV2 15 és 14,9 százalékos, az RTL 11,9-11,9 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A 18-49 éveseknél csak a szombati főműsoridőt nem nyerte meg a TV2, azon a napon 14,6 százalékos share-jük volt, az RTL-nek pedig 15 százalék. A 18-59 éveseknél főműsoridőben hétfőtől vasárnapig minden este a TV2-é volt, még a szombat is, bár elég szoros eredménnyel (TV2: 15,3%, RTL: 15,2%).

A teljes portfóliókat nézve nyert a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt a legkisebb előnyük, de ez is 3,8 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,4%). A legnagyobb differenciát pedig – szokás szerint – teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 16,5%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 17,1 15
RTL 11,9 11,2 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13 11,4
RTL 7,5 6,9 7,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,3 26,1 23,9
RTL Magyarország 18,9 16,5 19,0
MTVA 5,9 9,5 4,8
AMC Networks 5,5 5,4 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Paramount Global 3,9 3,3 4,8
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,9
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18% / 16,1% (19,1% / 17,1%)
Tények Plusz – 13,8% / 12,5% (14,4% / 13%)
Séfek séfe – 15,4% / 16,4% (15,5% / 16,6%)
Kőgazdag fiatalok – 11,5% / 13,2%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,5% (17,7% / 16,5%)
Fókusz – 12,3% / 12,2% (11,8% / 11,6%)
A konyhafőnök – 10,5% / 10,9% (10,4% / 10,7%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8.5%

A Tények az RTL Híradó, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett a heti átlagok terén – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A Séfek séfe egész jelentős különbséggel verte a Konyhafőnököt. Múlt héten debütált a TV2-n a Kőgazdag fiatalok, ami nyerte is a sávját és különösen jól teljesített a fiatalabb célcsoportoknál.

Mostanában a hét legnagyobb csatáját szombatonként láthatjuk. A hírműsorok után három-három saját gyártás versenyez mindkét nagy csatornán. A TV2 a Mutasd a hangod című műsort adta A mi kis falunk új epizódjával szemben. A 18-49 éveseknél nyert a TV2-s produkció, hiszen 14,4 százalékos közönségarányt értek el az RTL-es sorozat 12,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél viszont, ha kevéssel is, de A mi kis falunk szerepelt jobban (15% vs. 14,6%).

A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszek szombati adásától. A 18-49 éveseknél volt a legerősebb a Voice, 16,8 százalékos közönségaránnyal, viszont a TV2-s műsor erre 18,5 százalékkal válaszolt. Egyébként a korábbi héthez képest nőtt a Voice nézőszáma, de a Sztárban sztár leszeké ugyanúgy emelkedett. A 18-49 éveseknél a Voice nézettsége 173 ezerről 238 ezerre, a Sztárban sztár leszeké 218 ezerről 269 ezerre nőtt.

A hétvégi Szerencsekerék VIP a fiatalabb nézői körnél nem szerepelt túl jól, a 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi adás is 9,9 százalékos share-rel futott. Igaz, a teljes lakosságnál azért erősebb volt, szombaton 14,4 százalékos, vasárnap 15,1 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL-es hétvégi műsorok közül a Gyertek át a 18-49 éveseknél 10,9 százalékos, a Cápák között 13,7 százalékos közönségarányt hozott.

A hét legnézettebbje minden célcsoportnál a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. A 18-49 éveseknél 315 ezer, a 18-59 éveseknél 454 ezer, a teljes lakosságnál 977 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje címnek örülhetett a The Voice 238 ezer, illetve 328 ezer nézővel. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet érte el a Voice az 574 ezres nézettségével. A teljes lakosságnál egyébként a hét második legnézettebbje a vasárnapi Tények volt, ami 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 454 722 20,4
THE VOICE RTL 328 515 16,3
TÉNYEK TV2 315 157 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 295 578 16,0
HÍRADÓ RTL 276 469 14,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 274 318 12,2
A MI KIS FALUNK RTL 270 013 15,0
MUTASD A HANGOD TV2 261 554 14,6
FÓKUSZ RTL 232 350 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 220 495 15,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 977 632 22,5
TÉNYEK TV2 797 157 21,1
MUTASD A HANGOD TV2 621 420 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 377 18,8
SÉFEK SÉFE TV2 604 086 16,4
THE VOICE RTL 574 262 14,9
HÍRADÓ RTL 573 035 15,1
SZERENCSEKERÉK TV2 527 042 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 493 471 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 466 518 10,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 315 510 20,6
THE VOICE RTL 238 001 16,8
SÉFEK SÉFE TV2 213 442 16,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 209 863 13,7
TÉNYEK TV2 206 506 16,5
MUTASD A HANGOD TV2 175 757 14,4
HÍRADÓ RTL 174 627 13,9
FÓKUSZ RTL 165 558 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 154 682 12,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 142 775 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös munka, amelyben a Café az E.ON Hungária Csoport médiatervezési, stratégiai...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....