- Hirdetés -

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

|

- Hirdetés -

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség, az Armadillo feladata volt.

Sokak számára lehet ismerős az idős szülőkért való folyamatos aggódás, melyre most egyszerű megoldást kínál a LifeMax. A szolgáltatás középpontjában egy kis készülék áll, melynek segítségével az idősek bármilyen vészhelyzetben azonnal segítséget hívhatnak. A készülék különlegessége, hogy mindössze egy vészjelző gomb van rajta, és amellett, hogy vízálló, beépített GPS-el és elesés-érzékelővel rendelkezik, az innovatív kis eszközzel leadott vészjelzések pedig egy szakértő diszpécserekből álló csapathoz futnak be, akik azonnal megfelelő segítséget küldenek a bajbajutotthoz – legyen szó a mentőkről, a tűzoltókról, vagy akár a családtagokról.

Ma Magyarországon rengeteg balesetnek esnek áldozatául az idős emberek. Emellett ráadásul a különböző betegségek és az ezekből adód rosszullétek is elsősorban a 65 év feletti korosztályt veszélyeztetik. Hiába valós azonban a veszély, ha az idősek nincsenek felkészülve arra, hogy akár az ő életük is veszélybe kerülhet! Éppen ezért volt az Armadillo és megbízója, a LifeMax közös célja, hogy felhívják a figyelmet az időseket fenyegető veszélyekre, és arra buzdítsák a 65 év felettieket, valamint az ő gyermekeiket és unokáikat, hogy készüljenek fel a vészhelyzetekre! A gyors segítség ugyanis, amit a LifeMax kínál, az esetek többségében életeket menthet – mondta Winter Tamás, a LifeMax szakmai vezetője, az Egyesület jelzőrendszeres segítésnyújtásért felelős munkatársa.

„A LifeMax és az Armadillo egymásra találása valószínűleg meg volt írva” – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. Mint azt a reklámügynökség szakembere megjegyezte, „nem egy szokványos projektnek indult. Gmailről érkezett egy általános érdeklődés. Az első személyes találkozón derült ki, hogy egy voltunk az ügynökségek listáján… Az ügyfél még nem tudta mit szeretne, mi pedig nem tudtuk, hogy az ügyfélnek mi a terméke. Az első bemutatkozó, tapogatózó megbeszélés a reklámügynökségünk részéről workshopba csapott át, lelkesen vázolt ötleteinket, kampányelképzeléseinket nem tudtuk a második megbeszélésre tartogatni. Mint utóbb kiderült, ez az őszinte, gyermeki lelkesedés – és a szakmai kompetenciák – vezettek oda, hogy a második tárgyalás már valójában egy formális szerződéskötés volt. A feladat „egyértelműnek tűnt”, mert a projektnek, szolgáltatásnak, terméknek semmije nem volt. Se neve, se szlogenje, se arculata, se weboldala. Nulláról építhettük fel a brandet, a marketingkommunikációs kampányt. Talán ez az egyik legszebb kreatív feladat egy reklámügynökségnek”.

„Bár a kampány egyaránt kíván szólni a 65 év felettiekhez és a fiatalabbakhoz, már a kezdeti eredmények is egyértelműen mutatják, hogy az előfizetők többségében olyan fiatalok és középkorúak, akik a LifeMax segítségével szeretnének gondoskodni az idős szeretteikről” – emelte ki Tímár Márta. A szakember mindamellett, hogy a projektért felel és koordinálja, az adatelemzés is a feladata, ami alapján hónapról hónapra optimalizálják a kampányt. Márta az adatokra hivatkozva hozzátette: ez alapján, az „aggódó gyermekeknek” készült el a LifeMax animációs kisfilmje is, melynek főhőse, Erika egy nap nem éri el az édesanyját telefonon. A rövid történetből pedig az is kiderül, hogy milyen sok különféle helyzetben lehet hasznos társa az időseknek a LifeMax készülék.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA