- Hirdetés -

Egymilliónál is többen töltötték le az eMAG appját

|

2021 a növekedés és innovációk éve volt az eMAG-nál: Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cége tavaly négy új üzletet nyitott, meghatszorozta az eMAG easybox csomagautomatáinak számát, mobilappjának felhasználói pedig másfélszeresükre bővültek - mostanra egymillió feletti letöltésszámot generálva.

A pandémia második éve fontos mérföldköveket hozott az eMAG és az Extreme Digital életében: 2021-ben négy új eMAG-üzletet nyitott a vállalat (közel ötven munkahelyet létrehozva), a tizenhat további boltjának mindegyike pedig kétmárkás közös üzletként üzemel az év vége óta - ezekben a vásárlók együtt találkozhatnak mindkét márkával.

Rengeteg új easybox csomagautomata

Jelentősen bővült az eMAG easybox csomagautomata-hálózat is: míg 2020 karácsonyán 75 automata könnyítette a rendelések átvételét, 2021 karácsonyára már 450 helyszínen működtek a gépek. 2022 folyamán pedig további csaknem 80 százalékkal nő majd a számuk, mivel 800 jól megközelíthető helyszínre tervezi telepíteni automatáit az eMAG. Decemberben megkezdődött az online értékesítői terminálok telepítése is az üzletekbe, melyeken keresztül saját otthonaikból dolgozó szakértő munkatársakat lehet “kapcsolni” a boltokba.

2020-ban kevesebb mint nyolcszáz főt tett ki a fuzionáló eMAG és az Extreme Digital csapata, most már csaknem ezer főnyi alkalmazottal dolgozik a cégcsoport, a kölcsönzött munkaerővel együtt pedig 1200-an dolgoznak az ügyfelek kiszolgálásán. Ennek pozitív hatását jól mutatja, hogy a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Az év honlapja versenyen 2021-ben az eMAG Magyarország az e-kereskedelmi kategória különdíját is elnyerte.

Sokkal több lett az appos ügyfél

2021 során több mint másfélszeresére bővült az eMAG mobilapplikációját használók száma az előző pandémiás évhez képest: decemberre egymilliónál többen telepítették fel eszközeikre a mobil honlapnál kényelmesebb, gyorsabb vásárlást biztosító appot. Nagyjából 80 százalékuknak androidos, 20 százalékuknak pedig iOS-es eszköze van, a vásárlók között pedig 2021-ben néhány százalékkal magasabb volt a férfiak aránya a nőknél.

A legnagyobb darabszámban a tisztító- és takarítószereket rendelték meg az eMAG-tól, de rengetegen rendeltek pelenkát, ezek közül a nagy kiszerelésű típusok a legnépszerűbbek, amelyeket előszeretettel kérnek eMAG easybox csomagautomatába a vásárlók. A tartós élelmiszer volt 2021-ben a harmadik legnagyobb eladási darabszámot produkáló termékkategória az eMAG-nál, ami a pandémia nyomán nem meglepő.

Tranzakciószámban a legnagyobb, csaknem 10 százalékos növekedést 2021-ben a játékok értékesítése hozta az eMAG-nál, amelyet az is elősegített, hogy Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője, a REGIO Játék is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez. Ugyancsak komoly növekedést generáltak a rendelések számában a tisztító- és takarítószerek, az élelmiszerek, illetve az alkoholos italok.

Több mint 35 millió forint jótékonyságra

2021. decemberének közepéig az eMAG több mint 34 millió forintot gyűjtött össze jótékony célra a vásárlások során megjelenő adományozó felületen: az összeg több, mint 64 ezer vásárló jótékony felajánlásából jött össze, akiknek 95 százaléka volt magánszemély, a maradékuk pedig vállalkozás vagy egyéb jogi személy. Az eMAG Köszönet Program keretében a vállalat a Mosoly Alapítvány munkáját támogatja, amely súlyosan vagy tartósan beteg gyerekek gyógyulását segíti ingyenes mese- és művészetterápiás foglalkozásokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...