- Hirdetés -

Együtt kampányol a Diageo és a Sziget

|

A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata és a Sziget idén közösen hívja fel a figyelmet a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára. A fesztiválozók a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválokon találkozhatnak a DRINKiQ kampány különböző üzeneteivel szórakozás közben repoharaikon, melyről egy QR kód segítségével a DRINKiQ.com edukációs weboldalt is elérhetik.

A két év kihagyás után először megrendezett Telekom VOLT, Balaton Sound és Sziget fesztiválokon a számos program mellett a környezetvédelmi- és a társadalmi felelősségvállalás iránti elköteleződés továbbra is töretlen, melynek részeként - egyebek mellett - idén is a már megszokott repoharak megvásárlásával fogyaszthatnak italokat a fesztiválozók. A Diageo és a Sziget az idei fesztiválokon közösen hívja fel a figyelmet a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára.

„Fontosnak tartjuk, hogy a fesztiváljainkon mindenkihez eljusson a tudatos alkoholfogyasztás üzenete. A DRINKiQ kampány egy kiváló lehetőség arra, hogy kreatív és hatékony módon hívjuk fel a figyelmet a téma jelentőségére” – mondják a fesztiválszervezők.

A Diageo a fesztiválokra 150 ezer darab, 6 különböző, egyedi dizájnnal ellátott repohárral készül, amelyeken a DRINKiQ.com, a vállalat alkoholedukációs weboldalának elérhetőségét, valamint felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítő üzeneteket jelenít meg angol és magyar nyelven egyaránt. A poharakon lévő QR kód segítségével bárki könnyedén elérheti a DRINKiQ.com weboldalt, ahol nem csupán magát a DRINKiQ kvízt, de többek között egy önértékelési tesztet, valamint az alkohollal kapcsolatos edukációs cikkeket és további hasznos információkat találhatnak az érdeklődők. A DRINKiQ kvíz a Sziget applikáción keresztül is elérhető lesz, valamint hasznos tippek és tanácsok várják a fesztiválozókat a nyomtatott Sziget Útlevélben és a weboldalon is egy ún. “fesztivál túlélési kisokos” (Festival Survival Guide) formájában.

„A világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként számunkra nagyon fontos a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelem. Éppen ezért gondoljuk azt, hogy a Sziget Fesztivállal történő együttműködésünk nem csak egy kiváló lehetőség arra, hogy még több emberhez eljuttassuk a tudatos alkoholfogyasztás üzenetét a DRINKiQ kampányunkkal, ugyanakkor a környezetet is kiméljük a repoharak révén. Bízunk benne, hogy a poharakon található üzenetek elgondolkodtatják a fesztiválozókat és akár csak két koncert közben is ellátogatnak a DRINKiQ.com-ra.” – nyilatkozta Ábrahám Gergely, a Diageo európai partnerországok vállalati kapcsolataiért felelős vezetője.

Társadalmi felelősségvállalás, azaz a Society 2030: Spirit of Progress akcióterv

A Diageo Society 2030: Spirit of Progress tízéves akcióterve egy befogadóbb és fenntarthatóbb világ kialakítását célozza meg, hogy pozitív befolyással legyen a világra és teljesítse az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait. A célok között szerepel többek között a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése is, melynek köszönhetően számos kampány indult a tudatos, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsítése érdekében. Ilyen a DRINKiQ.com alkoholedukácós platform is, amin nem csak a DRINKiQ kvíz, de többek között egy önértékelési teszt is elérhető a honlapra látogatók számára, valamint alkohollal kapcsolatos edukációs cikkek is elérhetőek az oldalon.

Az akcióterv céljai között szerepel még a természeti erőforrások megóvása is, amelynek keretében az egyik legfontosabb célkitűzés a víztartalékok megőrzése, a széndioxid-kibocsátás csökkentése és a fenntarthatóság.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...