- Hirdetés -

Együtt kampányol a sarudi Élményfalu és a Toyota

|

A Tisza-tó partján fekvő sarudi Élményfalu és a Toyota közösen népszerűsítik hazánk egyik legkülönlegesebb, mégis eddig kevésbé felfedezett természeti paradicsomának látnivalóit. Ennek keretében az Élményfalu és a Toyota területileg illetékes márkakereskedése augusztus 8-án, szombaton közös élménynapot szervez, amelynek keretében a helyszínre látogatók nem csupán a Toyota modelleket próbálhatják ki ingyenesen, hanem egy családi hajózást is nyerhetnek a Tisza-tavon, a Tiszán idén hadrendbe álló luxus nyaralóhajók egyikén.

A kezdeményezés része a Toyota által a karantén feloldása után meghirdetett Magyarország újranyit elnevezésű kampánynak, amelynek célja a hazai turizmus fellendítése hazánk különleges látnivalóinak bemutatása révén.

Az augusztus 8-án szombaton a sarudi Élményfalu Kalandpaton az akár 50-80%-ban tisztán elektromos üzemmódban, károsanyagkibocsátás mentesen közlekedő öntöltő Toyota hibrid elektromos modelleket tesztelők között délután 3-kor egy különleges családi hajókirándulás is kisorsolásra kerül, így a legszerencsésebb Toyota tesztelő családja társaságában egy igazi, vadonatúj luxushajó fedélzetéről csodálhatja meg a sarudi medence és a környék vadregényes érintetlen vízivilágának természeti szépségeit. A különleges környezetben megvalósuló autótesztre egyébiránt előzetes regisztráció is lehetséges a Toyota Hering honlapján.

Nem csak a potenciális hazai helyszínek bemutatásával igyekszik hozzájárulni a hazai turizmus fellendítéséhez a Toyota

Magyarország újranyit elnevezésű kampányában a Toyota Magyarország tájainak felfedezésére buzdít, amely a hazai turisztikai szektor támogatása mellett már csak azért is célszerű választás, mert a külföldi utazás pedig egyelőre kockázatokat rejthet magában, nem beszélve a ki- és beutazási korlátozásokról, és a külföldi utazások tekintélyes részével jelenleg még együtt járó kötelező karanténról. Ha pedig nyakunkba vennénk az országot, az autózás járványügyi szempontból továbbra is a legbiztonságosabb közlekedési módnak számít, ezért a Toyota több módon is igyekszik megtámogatni a családok idei magyarországi nyaralását. Ezek közül az első, hogy elérhetővé tette az azonnal, szalonból elérhető autók listáját, amelyekre így nem kell várnunk kockáztatva hogy kicsúszunk a nyaralási szezonból, hanem a forgalomba helyezést követően akár útnak is indulhatunk. A Toyota ugyanakkor azzal is számolt, hogy sokak esetében érinthették a családi kasszát az elmúlt hónapok eseményei, illetve érthető módon sokan igyekeznek tartalékot is képezni. Éppen ezért a markáns (modelltől függően 555.000 forinttól akár 1.400.000 forintig terjedő) árengedmény mellett ezekre a modellekre a kezdő befizetés függvényében akár 3-6 hónappal halasztott törlesztési lehetőséget is kínál.

Egyhetes hibrid tesztvezetést nyerhet aki a legszebb tisza-tavi fotót készíti augusztus 8-án

A Toyota ugyanakkor az augusztus 8-án megrendezésre kerülő élménynapot is igyekszik még emlékezetesebbé tenni, ezért felhívást tesz közzé az aznap az Élményfaluba látogatók között: készítsenek minél több szép felvételt a Tisza-tóról, és posztolják ezeket az Élményfalu Facebook oldalán, a zsűri által legszebbnek ítélt fotó készítőjének pedig egy egyhetes tesztvezetést ajánl fel egy vadontúj öntöltő hibrid elektromos Toyota C-HR-rel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek az ajándékok nagyon népszerűek karácsonykor

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból. A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai...

Különleges filmekkel csábít decemberben a Disney+

Az idei év végén is mindenkire gondol a Disney+, különleges válogatással zárul 2024: december 3-án a „Star Wars: Kóbor alakulat” (Star Wars: Skeleton Crew) a Star Wars-univerzumába repít, december 13-án a legendás Elton John...

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...