- Hirdetés -

Együtt segít a Tesco és a Nestlé

|

A Nestlé és a Tesco idei összefogásának köszönhetően a közös promóció eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akciójuk keretében a Nestlé a szeptember 30. és október 13. között a Tesco áruházakban eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel élelmezési célra, az összeget pedig a Tesco megduplázta. Az összegyűlt támogatást az Élelmiszerbank 108 ezer élelmiszercsomag célba juttatására fordítja azok számára, akiknek igazán szükségük van rá.

Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével támogassák a rászoruló embereket. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé 1 százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig az így összegyűlt összeget megduplázta, így együtt 10 100 000 forinttal járultak hozzá a rászorulók élelmezéséhez. Az adományt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület kapja, akik az összegből 108 ezer élelmiszercsomagot tudnak eljuttatni a nélkülözőknek. Az élelmiszercsomagokba a szervezet további partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően olyan csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek minősége kiváló, és emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak.

„A Nestlé és a Tesco szerencsére nemcsak az ünnepi időszakban fordít komoly figyelmet a pazarlásmentességre és rászorulók segítésére, egész évben fontos partnerei az Élelmiszerbanknak. A most nyújtott támogatásuk is túlmutat a karácsonyi napokon. Ahhoz tudnak hozzájárulni, hogy még a legnehezebb, januári napokon is élelmiszercsomagokat biztosítsunk sok ezer rászoruló embernek és családnak” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

„A járványidőszakban még fokozottabban igaz, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Örülök, hogy a Nestlével közösen idén is segíthetünk azoknak, akiknek a mindennapi ennivaló előteremtése is gondot okoz. Hálás köszönet vásárlóinknak, akik egy-egy termék megvásárlásával a jó ügy mellé álltak, és ezzel bizonyították, hogy összefogással sok kicsi sokra megy” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

„Felelős élelmiszeripari vállalatként küldetésünknek tekintjük, hogy adományokkal, önkéntes munkával vagy egyéb együttműködéssel segítsük az élelmiszermentés érdekében dolgozó szervezeteket. A Nestlé 2008 óta stratégiai partnerként segíti a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját, idén eddig 26 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert az egyesület számára. A Tescóval közös akció azért különösen fontos, mert most az élelmiszer-adományokon túl pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők elsősorban működési költségeikre, a mentett élelmiszercsomagok rászorulókhoz való eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs igazgatója.

A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Közel 200 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése, és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget adtak át helyi karitatív szervezeteknek, ami több mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek. A Nestlé 2021-ben eddig 26 millió forint értékben juttatott el élelmiszert az Élelmiszerbankhoz.

 

A Nestlé és a Tesco idei összefogásának köszönhetően a közös promóció eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akciójuk keretében a Nestlé a szeptember 30. és október 13. között a Tesco áruházakban eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel élelmezési célra, az összeget pedig a Tesco megduplázta. Az összegyűlt támogatást az Élelmiszerbank 108 ezer élelmiszercsomag célba juttatására fordítja azok számára, akiknek igazán szükségük van rá. Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével támogassák a rászoruló embereket. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé 1 százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig az így összegyűlt összeget megduplázta, így együtt 10 100 000 forinttal járultak hozzá a rászorulók élelmezéséhez. Az adományt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület kapja, akik az összegből 108 ezer élelmiszercsomagot tudnak eljuttatni a nélkülözőknek. Az élelmiszercsomagokba a szervezet további partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően olyan csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek minősége kiváló, és emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. „A Nestlé és a Tesco szerencsére nemcsak az ünnepi időszakban fordít komoly figyelmet a pazarlásmentességre és rászorulók segítésére, egész évben fontos partnerei az Élelmiszerbanknak. A most nyújtott támogatásuk is túlmutat a karácsonyi napokon. Ahhoz tudnak hozzájárulni, hogy még a legnehezebb, januári napokon is élelmiszercsomagokat biztosítsunk sok ezer rászoruló embernek és családnak” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke. „A járványidőszakban még fokozottabban igaz, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Örülök, hogy a Nestlével közösen idén is segíthetünk azoknak, akiknek a mindennapi ennivaló előteremtése is gondot okoz. Hálás köszönet vásárlóinknak, akik egy-egy termék megvásárlásával a jó ügy mellé álltak, és ezzel bizonyították, hogy összefogással sok kicsi sokra megy” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője. „Felelős élelmiszeripari vállalatként küldetésünknek tekintjük, hogy adományokkal, önkéntes munkával vagy egyéb együttműködéssel segítsük az élelmiszermentés érdekében dolgozó szervezeteket. A Nestlé 2008 óta stratégiai partnerként segíti a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját, idén eddig 26 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert az egyesület számára. A Tescóval közös akció azért különösen fontos, mert most az élelmiszer-adományokon túl pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők elsősorban működési költségeikre, a mentett élelmiszercsomagok rászorulókhoz való eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs igazgatója. A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Közel 200 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése, és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget adtak át helyi karitatív szervezeteknek, ami több mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek. A Nestlé 2021-ben eddig 26 millió forint értékben juttatott el élelmiszert az Élelmiszerbankhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...