- Hirdetés -

Együtt segít a Tesco és a Nestlé

|

- Hirdetés -

A Nestlé és a Tesco idei összefogásának köszönhetően a közös promóció eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akciójuk keretében a Nestlé a szeptember 30. és október 13. között a Tesco áruházakban eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel élelmezési célra, az összeget pedig a Tesco megduplázta. Az összegyűlt támogatást az Élelmiszerbank 108 ezer élelmiszercsomag célba juttatására fordítja azok számára, akiknek igazán szükségük van rá.

Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével támogassák a rászoruló embereket. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé 1 százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig az így összegyűlt összeget megduplázta, így együtt 10 100 000 forinttal járultak hozzá a rászorulók élelmezéséhez. Az adományt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület kapja, akik az összegből 108 ezer élelmiszercsomagot tudnak eljuttatni a nélkülözőknek. Az élelmiszercsomagokba a szervezet további partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően olyan csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek minősége kiváló, és emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak.

„A Nestlé és a Tesco szerencsére nemcsak az ünnepi időszakban fordít komoly figyelmet a pazarlásmentességre és rászorulók segítésére, egész évben fontos partnerei az Élelmiszerbanknak. A most nyújtott támogatásuk is túlmutat a karácsonyi napokon. Ahhoz tudnak hozzájárulni, hogy még a legnehezebb, januári napokon is élelmiszercsomagokat biztosítsunk sok ezer rászoruló embernek és családnak” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

„A járványidőszakban még fokozottabban igaz, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Örülök, hogy a Nestlével közösen idén is segíthetünk azoknak, akiknek a mindennapi ennivaló előteremtése is gondot okoz. Hálás köszönet vásárlóinknak, akik egy-egy termék megvásárlásával a jó ügy mellé álltak, és ezzel bizonyították, hogy összefogással sok kicsi sokra megy” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

„Felelős élelmiszeripari vállalatként küldetésünknek tekintjük, hogy adományokkal, önkéntes munkával vagy egyéb együttműködéssel segítsük az élelmiszermentés érdekében dolgozó szervezeteket. A Nestlé 2008 óta stratégiai partnerként segíti a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját, idén eddig 26 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert az egyesület számára. A Tescóval közös akció azért különösen fontos, mert most az élelmiszer-adományokon túl pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők elsősorban működési költségeikre, a mentett élelmiszercsomagok rászorulókhoz való eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs igazgatója.

A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Közel 200 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése, és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget adtak át helyi karitatív szervezeteknek, ami több mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek. A Nestlé 2021-ben eddig 26 millió forint értékben juttatott el élelmiszert az Élelmiszerbankhoz.

 

A Nestlé és a Tesco idei összefogásának köszönhetően a közös promóció eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akciójuk keretében a Nestlé a szeptember 30. és október 13. között a Tesco áruházakban eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel élelmezési célra, az összeget pedig a Tesco megduplázta. Az összegyűlt támogatást az Élelmiszerbank 108 ezer élelmiszercsomag célba juttatására fordítja azok számára, akiknek igazán szükségük van rá. Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével támogassák a rászoruló embereket. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé 1 százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig az így összegyűlt összeget megduplázta, így együtt 10 100 000 forinttal járultak hozzá a rászorulók élelmezéséhez. Az adományt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület kapja, akik az összegből 108 ezer élelmiszercsomagot tudnak eljuttatni a nélkülözőknek. Az élelmiszercsomagokba a szervezet további partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően olyan csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek minősége kiváló, és emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. „A Nestlé és a Tesco szerencsére nemcsak az ünnepi időszakban fordít komoly figyelmet a pazarlásmentességre és rászorulók segítésére, egész évben fontos partnerei az Élelmiszerbanknak. A most nyújtott támogatásuk is túlmutat a karácsonyi napokon. Ahhoz tudnak hozzájárulni, hogy még a legnehezebb, januári napokon is élelmiszercsomagokat biztosítsunk sok ezer rászoruló embernek és családnak” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke. „A járványidőszakban még fokozottabban igaz, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Örülök, hogy a Nestlével közösen idén is segíthetünk azoknak, akiknek a mindennapi ennivaló előteremtése is gondot okoz. Hálás köszönet vásárlóinknak, akik egy-egy termék megvásárlásával a jó ügy mellé álltak, és ezzel bizonyították, hogy összefogással sok kicsi sokra megy” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője. „Felelős élelmiszeripari vállalatként küldetésünknek tekintjük, hogy adományokkal, önkéntes munkával vagy egyéb együttműködéssel segítsük az élelmiszermentés érdekében dolgozó szervezeteket. A Nestlé 2008 óta stratégiai partnerként segíti a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját, idén eddig 26 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert az egyesület számára. A Tescóval közös akció azért különösen fontos, mert most az élelmiszer-adományokon túl pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők elsősorban működési költségeikre, a mentett élelmiszercsomagok rászorulókhoz való eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária vállalati kommunikációs igazgatója. A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Közel 200 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése, és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget adtak át helyi karitatív szervezeteknek, ami több mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek. A Nestlé 2021-ben eddig 26 millió forint értékben juttatott el élelmiszert az Élelmiszerbankhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA