- Hirdetés -

Együttműködés a deeptech startupokért

|

- Hirdetés -

A Startup Europe Initiative program X-Europe nevű projektjén dolgozik együtt az F6S, a TNW, a Design Terminal, a Growth Tribe és a TechChill.

A decemberi bejelentést követően a konzorcium tagjai nagy erőkkel fogtak neki a közös munkának. Január végén Amszterdamban tartották meg a partnerek a program első személyes találkozóját, amin meghatározták az együttműködés és az akcióterv végrehajtásának legfőbb pontjait.

Az X-Europe kezdeményezés az Európai Bizottság Horizon 2020 programjából indult, célja, hogy összekösse az ígéretes deeptech startupokat, a befektetőket, a vállalatokat és a kormányokat, ezáltal szorosabb kapcsolatokat alakítsanak ki a fejlett és a fejlődő európai régiók között.

A programot az ökoszisztéma öt kiemelt szereplője vezeti az X-Europe kulcsfontosságú régióiban: a Baltikumban, Nyugat-Európában és a Visegrádi régióban. Ez a konzorcium jó helyzetben van ahhoz, hogy hálózatait, erőforrásait és eszközeit felhasználva biztosítsa a tehetségek, készségek és lehetőségek felkutatását és áramlását egész Európában. Összekapcsolják a Baltikum és a Visegrádi országok fejlődő régióit a szélesebb európai közösségekkel, a projekt fő hangsúlya a nemzetközi lehetőségek megteremtése és a partnerségek határokon túli kiterjesztése.

Az F6S platformon keresztül összesen 150 deeptech startupot választanak ki 6 területen, 26 hónap alatt. Az X-Europe-hoz csatlakozó induló vállalkozások számos támogatásra számíthatnak, mint például: személyes és online képzés a Growth Tribe által, 1 on 1 mentorálás, befektetői és nagyvállalati találkozók, részvétel a Design Terminal akcelerátor és inkubátor programjában, hozzáférés a TNW közösségi tereihez, betekintés a TechChill Alapítvány rendezvényeibe és közösségébe, az innovációs kihívások formálása közösen meghatározó vállalatokkal, valamint megjelenési lehetőség a TNW médiaplatformján, a top tech eseményeken és partnerhálózatban.

A program mérföldkövei az X-Europe által szervezett 6 kiemelt rendezvény – 2020 és 2022 között Amszterdamban, Rigában és Budapesten.

Pieter Paul van Oerle, a TNW stratégiai igazgatója: „Az ehhez hasonló programok nagyszerű lehetőséget nyújtanak az induló vállalkozások számára, hogy értékes tudást kapjanak. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy összekapcsoljuk Nyugat-Európa ökoszisztémáit a Baltikummal és a Visegrádi Régióval, és segítünk a startupok növekedésében. A kisebb és növekvő vállalatok iránti elköteleződéssel dolgozunk azon, hogy az európai technológiai közösség még erősebbé váljon. ”

Nuno Varandas, Üzletfejlesztési vezető, F6S: „Az X-Europe koncepció célja a mély technológia támogatása és előre mozdítása új partnerségek és régiók megnyitásával. A projektcsapat nagy hangsúlyt fektet a munkatervek megvalósítására, amelyek értékes szolgáltatásokkal és kapcsolatokkal járnak, és lehetővé teszik a növekedés felgyorsítását a startupok számára. Meghívunk minden európai deeptech vállalkozást és érintett szereplőt, hogy csatlakozzanak hozzánk. ”

Az X-Europe 6 nyílt felhívást kezdeményez, amelyek segítik a startupokat 6 deeptech iparágban, a HealthTech, az AgriTech, a Space, a GreenTech és a CyberSecurity területén 2020 és 2021 között.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA