- Hirdetés -

Együttműködés a tökéletes képélményért

|

Új együttműködést jelentett be a 20th Century Fox, a Panasonic Corporation és a Samsung Electronics, amelynek keretében egy nyílt, jogdíjmentes, dinamikus metaadat platformot hoznak létre a High Dynamic Range (HDR) technológia számára, az ehhez kapcsolódó tanúsítvánnyal és logóval, valamint az átmenetinek szánt HDR10+ elnevezéssel. A három vállalat együtt egy licencelő szervezetet alkot, amely 2018 januárjában kezdi meg a HDR10+ platform licencelését. A szervezet egy névleges regisztrációs díj fejében, jogdíjmentesen, széles körben terjeszti majd a licenceket tartalomgyártó vállalatoknak, ultra nagy felbontású TV készülékek, Blu-Ray lejátszók/írók és set-top boxok gyártóinak, valamint chipkészlet előállítóknak.

 

„Mint az otthoni szórakoztatási tartalmak és készülékek vezető gyártói, a három vállalat ideális üzleti társ, hogy a HDR10+ minden fogyasztó otthonába eljuthasson” – fogalmazott Jongsuk Chu, a Samsung Electronics Visual Display üzletágának elnöke. „Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a legújabb technológiák minden televízióban megjelenjenek és biztosak vagyunk benne, hogy a HDR10+ prémium tartalmakat kínál majd és magasabb szintre emeli a televíziózás és filmnézés otthoni élményét.”

 

A HDR10+ a legmodernebb technológia, amely a HDR televíziók képességeire épít, és így nyújtja a legjobb elérhető képélményt a következő generációs képernyőkön. A HDR10+ minden jelenethez automatikusan optimalizált fényerejű, színű és kontrasztú, páratlan képminőséget biztosít valamennyi képernyőn. A korábbi változatokban a statikus Tone Mapping technológia egy adott képjavítást alkalmazott a tartalom egészére. A HDR10+-nál a dinamikus Tone Mapping minden jelenetet egyedileg kezel, hogy élénk színek és páratlan képminőség jelenjen meg a képernyőn. Az új, továbbfejlesztett vizuális élmény lehetővé teszi, hogy a nézők olyan képeket lássanak, amilyeneket a film készítői megálmodtak.

 

„A HDR10+ egy technológiai előrelépés, amely a következő generációs képernyőkön optimalizálja a képminőséget” – összegezte Danny Kaye, a 20th Century Fox ügyvezető elnökhelyettese és a Fox Innovation Lab ügyvezető igazgatója. „A HDR10+ olyan metaadatot szolgáltat, amely pontosan meghatározza az egyes jeleneteket, hogy mindig tökéletes képminőség szülessen. A Fox Innovation Laben keresztül működünk együtt a Panasonickal és a Samsunggal, így vagyunk képesek olyan új platformokat elindítani a piacon, mint amilyen a HDR10+, amely a mozin kívül is segít, hogy minél pontosabban jelenjenek meg a képernyőkön a filmkészítők elképzelései.”

 

Számos előnyt tartogat a HDR10+ azok számára, akik kompatibilis termékeikkel csatlakozni kívánnak a platformhoz. A HDR10+ rugalmasságot ad a rendszernek, hogy többféle társuló szervezet, például tartalomgyártó, tartalomszolgáltató, televízió- és készülékgyártó is tagja lehessen ennek a platformnak és továbbfejleszthesse a nézőinek nyújtott képélményt. A HDR10+ platform kialakításának köszönhetően a jövőbeni fejlesztéseket és innovációkat is képes lesz befogadni, hogy az elkövetkező években is egyre nagyobb teljesítményű technológiát biztosítson.

 

„A Panasonic komoly múlttal rendelkezik annak kapcsán, hogyan lehet az iparág vezetőivel együttműködni, hogy maradandó műszaki megoldások szülessenek. Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a 20th Century Fox-szal és a Samsunggal az új HDR formátum fejlesztésén, amely számtalan újítást hoz majd a nézőknek” – nyilatkozott Yuki Kusumi, a Panasonic menedzsere. „Jelentős HDR képminőség-fejlesztést fogunk elérni számos televíziónál és felgyorsítjuk a prémium HDR tartalmak készítését is, így arra számítunk, hogy a HDR10+ lesz gyakorlatilag a hivatalos HDR formátum hamarosan.”

 

Az IFA szakvásár résztvevőit is arra bíztatjuk, hogy látogassanak el a Samsung Electronics és a Panasonic standjaira, ahol jobban megismerkedhetnek a HDR10+ technológiával.

 

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung hamarosan további részleteket közöl majd a licencelési programról és HDR10+ bemutatót is tartanak majd a CES 2018 rendezvényen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...